I'm back - sorry!

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

I'm back - sorry!

Indlæg af Little Thunder »

Ja hej igen - det er lang tid siden, at jeg har været aktiv her i gearfreak på grund af alle mulige mærkværdigheder, men nu er jeg her altså igen. Beklageligvis kunne jeg ikke komme til det dér guitar hurlumhej i Århusgade lidt tidligere på efteråret (det kræver en lidt speciel form for skizofreni at være i stand at opholde sig geografisk to forskellige steder samtidigt!). Jeg havde kort tid for inden været her i forum og set, at det skulle foregå, og det ærgrer mig utroligt, at jeg ikke kunne passe det ind i mit program - så jeg kunne have hilst på alle jer andre gearfreaknørder, både dem jeg har mødt tidligere og dem jeg kun har "snakket" med her.
Hvem ved, måske opstår der snart en situation, hvor jeg kan få afreageret mit behov for social samhørighed med ligestillede/guitargalninge? FlæskOff?

Jacques.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: I'm back - sorry!

Indlæg af Smittefar »

Hej Jacques - Herligt at høre fra dig igen.

Angående Flæsk-Off er rødderne i Århus vist ved at arrangere et, men mon ikke det snart bliver tid til en tur i hovedstaden.

Guitar Show var rigtig hyggeligt.
Modded guitars were crap right out of the factory

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: I'm back - sorry!

Indlæg af Little Thunder »

Jeg troede, at vi godt måtte drille hinanden lidt i al venskabelighed her i GF, men sådan er det åbenbart alligevel ikke. Jeg er ikke synderlig sart, men det, er der helt klart en del af dette forums medlemmer, som er, og af hensyn til disse personer må jeg nok hellere forlade dette forum igen, så jeg ikke får trådt på alt for mange ligtorne.

Farvel.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: I'm back - sorry!

Indlæg af Sasha »

Jamen, farvel da.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen