Konsprøve og trommeslagere…Årrhh

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Asser
Smoke On The Water
Indlæg: 59
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Konsprøve og trommeslagere…Årrhh

Indlæg af Asser »

Hej

Jeg søger ind på kons i Århus på guitar og har min optagelsesprøve i næste måned. Jeg havde egentlig også samlet et band, men trommeslageren måtte hoppe fra :( Jeg har siden måttet erfare, at det er noget nær umuligt at finde en trommeslager både blandt venner og venners venner. Nu er jeg på det nærmeste blevet desperat. Er der nogle tips til, hvor man kan lede efter en af de dér trommeslagerer?
:)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Konsprøve og trommeslagere…Årrhh

Indlæg af Rasmus »

Her i kbh bliver udvalgte elever kontaktet af skolen. Hvis folk mangler musikere kan kons så formidle en kontakt. Men det kommer nok til at koste et honorar, og folk vil nok Ikke øve så meget som du ville ønske.;-)


Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Konsprøve og trommeslagere…Årrhh

Indlæg af Lause »

Hvad skal du spille? Smid mig en PM med dato og numre - så skal jeg se om det kan passe i kalenderen..

Asser
Smoke On The Water
Indlæg: 59
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Konsprøve og trommeslagere…Årrhh

Indlæg af Asser »

@ Rasmus: Jeg har også tænkt over, om det er muligt at tage kontakt til kons, men jeg er simpelthen kommet hjem for sent i dag til at kunne nå at ringe til dem. Jeg går ud fra, at man er gået på juleferie på kontoret på kons.
@ Odgaard: Jeg har også oprettet en bruger på trommeslageren. dk, men sørme om ikke man skal "godkendes" af en administrator, før man bliver sluppet løs på deres hjemmeside. Administratoren har umiddelbart ikke for travlt med at "godkende" nye brugere, kan jeg konstatere ;)
@ Lause: Det ville jo være helt fantastisk! Du får en PM med det samme! :)

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Konsprøve og trommeslagere…Årrhh

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Asser"]@ Rasmus: Jeg har også tænkt over, om det er muligt at tage kontakt til kons, men jeg er simpelthen kommet hjem for sent i dag til at kunne nå at ringe til dem. Jeg går ud fra, at man er gået på juleferie på kontoret på kons.[/quote]

Rytmekons i KBH er i hvert fald. De lukkede for telefonen idag, indtil efter nytår.

Asser
Smoke On The Water
Indlæg: 59
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Konsprøve og trommeslagere…Årrhh

Indlæg af Asser »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="Asser"]@ Rasmus: Jeg har også tænkt over, om det er muligt at tage kontakt til kons, men jeg er simpelthen kommet hjem for sent i dag til at kunne nå at ringe til dem. Jeg går ud fra, at man er gået på juleferie på kontoret på kons.[/quote]

Rytmekons i KBH er i hvert fald. De lukkede for telefonen idag, indtil efter nytår.[/quote]

Jo, det tænkte jeg nok. Øv ellers!
Men jeg håber da på, at det skulle kunne lade sig gøre at fange en eller anden trommeslager, inden ferien slutter igen :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen