Musikbutikker i Melbourne?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Musikbutikker i Melbourne?

Indlæg af Barf »

Det er måske usandsynligt, men skulle der mons tro have været en eller flere af jer, der har været i Melbourne og kender til nogle fine musikbutikker?

Om en tre ugers tid bosætter jeg mig nemlig dernede og et halvt år frem, og øverst i den gigantiske bunke af usikkerhed og spørgsmål ligger et kæmpe dilemma: Hvor finder jeg en guitar?
Jeg må se, hvad det lige bliver til, men jeg har tænkt, at jeg bare skal have en nogenlunde fornuftigt akustisk guitar, og så må jeg charmere mig til en eller anden form for aftale. Enten at jeg lejer den, eller at vi aftaler en tilbagekøbspris, hvis jeg vel og mærke ikke ridser den eller på anden måde beskadiger den. Akustiske guitarer bliver jo kun bedre af at blive spillet på.

Men hvis nogle af jer ved, hvilke musikbutikker jeg skal tjekke ud, så lytter jeg da gerne.

Mvh Jonas

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikbutikker i Melbourne?

Indlæg af udepost »

Jeg kender da lidt :-)

Acoustic centre - Park street, St. kilda
Fretted instruments - Elgin street, Carlton
Guitar emporium - Albert Park, St. kilda

Der er også Allan's music i CBD, men det er mere en 4sound butik.

Om de lige kan det du efterlyser, ved jeg dog ikke. Ellers er der også gumtree og ebay. Jeg har selv købt en guitar hos Matt's vintage guitars i Sydney. Han er privat, og har en hjemmeside her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mattsvintageguitars.com/inve ... ry.html</a><!-- m --> Han er en rigtig fin fyr, og jeg ville ikke tøve med at bestille en hos ham igen. Du tager derned på et godt tidspunkt, da kursen er fordelagtig :)

/Søren

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikbutikker i Melbourne?

Indlæg af Barf »

Fedt, tak for det! Jeg vil helt sikkert tjekke dem ud, du nævner.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen