Aprilsnar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Aprilsnar

Indlæg af kraen »

Ja, det er jo 1. april, så kom med de gode aprilsnare.

Her er fra Akustikken
Akustikken bliver en del af noget større og skifter navn.
Fra i dag er Akustikken blevet en del af Thomann og skifter navn til Akumann. Akustikken og Thomann bygger på de samme ædle principper om høj faglig service og personlig betjening, så det er en naturlig udvikling at indgå et samarbejde.
Hans Thomann udtaler at har længe haft kig på Akustikken som en samarbejdspartner er glad for det nye ægteskab. Som medvirkende årsag til det nye samarbejde, har det stor betydning for Thomann, at Akustikkens personale og ledelse taler flydende tysk.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af IkkeMig »

Jeg hader 1. april - jeg er alt for godtroende, så når folk fortæller mig noget, regner jeg med, at det er sandt :(

I år blev jeg dog ret tidligt mindet om datoen, da dagens nyhedsbrev fra Sweden Rock Festival bekendtgjorde, at man pga. problemerne med mobildækning vil tilbyde de besøgende at faxe gratis under festivalen ;)

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af udepost »

Jeg hader også 1. april, mest fordi de fleste af indslagene er tåbelige.

Jeg kan dog godt li dette stillingsopslag: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.jobindex.dk/cgi/open.cgi?rm= ... en.cgi?rm= ... e=jobindex</a><!-- m -->

/Søren

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af kraen »

[quote="udepost"]Jeg hader også 1. april, mest fordi de fleste af indslagene er tåbelige.

Jeg kan dog godt li dette stillingsopslag: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.jobindex.dk/cgi/open.cgi?rm= ... en.cgi?rm= ... e=jobindex</a><!-- m -->

/Søren[/quote]

Det dér. Det er fanme sjovt!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af Loomer »

[quote="Turtle"]Jeg hader 1. april - jeg er alt for godtroende, så når folk fortæller mig noget, regner jeg med, at det er sandt :(

I år blev jeg dog ret tidligt mindet om datoen, da dagens nyhedsbrev fra Sweden Rock Festival bekendtgjorde, at man pga. problemerne med mobildækning vil tilbyde de besøgende at faxe gratis under festivalen ;) [/quote]

Det sjove er at de tror at folk der tager til Sweden Rock rent faktisk kan finde ud af at betjene en mobiltelefon uden hjælp fra deres børnebørn.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af kraen »

[quote="Loomer"][quote="Turtle"]Jeg hader 1. april - jeg er alt for godtroende, så når folk fortæller mig noget, regner jeg med, at det er sandt :(

I år blev jeg dog ret tidligt mindet om datoen, da dagens nyhedsbrev fra Sweden Rock Festival bekendtgjorde, at man pga. problemerne med mobildækning vil tilbyde de besøgende at faxe gratis under festivalen ;) [/quote]

Det sjove er at de tror at folk der tager til Sweden Rock rent faktisk kan finde ud af at betjene en mobiltelefon uden hjælp fra deres børnebørn.[/quote]

Uh, snap!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"][quote="Turtle"]Jeg hader 1. april - jeg er alt for godtroende, så når folk fortæller mig noget, regner jeg med, at det er sandt :(

I år blev jeg dog ret tidligt mindet om datoen, da dagens nyhedsbrev fra Sweden Rock Festival bekendtgjorde, at man pga. problemerne med mobildækning vil tilbyde de besøgende at faxe gratis under festivalen ;) [/quote]

Det sjove er at de tror at folk der tager til Sweden Rock rent faktisk kan finde ud af at betjene en mobiltelefon uden hjælp fra deres børnebørn.[/quote]

Ifølge de officielle undersøgelser af besøgende vil i år være første gang, jeg trækker aldersgennemsnittet op!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af MacG »

Hmm: Ny pedal fra Wampler...

[youtube]rBDyv-EEZ9g[/youtube]

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af Sasha »

Hvis han så også kan lave en pedal, som lige kan give dét boost i hårvækst, som indtræder i videoen i løbet af cirka seks sekunder fra ca. 1:18 til 1:24, er jeg sikker på, at han har en vinder - ikke mindst med et øje på Loomers indlæg tidligere i denne tråd om, hvem der typisk interesserer sig for 80´er "hår-rock"... :-)

Edit: Det er sgu´da mine bukser, han har stjålet! Og som det med mere end ønskelig tydelighed fremgår her:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://gear-freak.dk/forum/guitar-bas/c ... #p61678</a><!-- l -->

bidrager sådan et par i sig selv ikke nævneværdigt til ens hårvækst!
:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Hvis han så også kan lave en pedal, som lige kan give dét boost i hårvækst, som indtræder i videoen i løbet af cirka seks sekunder fra ca. 1:18 til 1:24, er jeg sikker på, at han har en vinder - ikke mindst med et øje på Loomers indlæg tidligere i denne tråd om, hvem der typisk interesserer sig for 80´er "hår-rock"... :-)

Edit: Det er sgu´da mine bukser, han har stjålet! Og som det med mere end ønskelig tydelighed fremgår her:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://gear-freak.dk/forum/guitar-bas/c ... #p61678</a><!-- l -->

bidrager sådan et par i sig selv ikke nævneværdigt til ens hårvækst!
:-)[/quote]

Det med bukserne burde du tage til efterretning....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af Sasha »

Arh, ligefrem at inddrage div. efterretningstjenester bare for et simpelt brugstyveri af et par bukser? Ville det ikke være en overreaktion?

Jeg ville da hellere istedet spekulere i at erstatte de gamle med et par nye, som var syet af et ægte zebraskind. Dét ville være cool!

Og måske så også en matchende frakke til? Og måske endda en matchende guitar...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Arh, ligefrem at inddrage div. efterretningstjenester bare for et simpelt brugstyveri af et par bukser? Ville det ikke være en overreaktion?

Jeg ville da hellere istedet spekulere i at erstatte de gamle med et par nye, som var syet af et ægte zebraskind. Dét ville være cool!

Og måske så også en matchende frakke til? Og måske endda en matchende guitar...

:-)[/quote]

Jeg ville sætte mig ned og tænke over at jeg kun er en blond strithårsparyk fra at ligne en ´80-er heavy guitarist.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af Sasha »

Nej, det er den anden vej rundt: Jeg havde stribede bukser længe før, at 80'erne var en realitet... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

RenéF
Smoke On The Water
Indlæg: 59
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af RenéF »

[quote="Sasha"]Arh, ligefrem at inddrage div. efterretningstjenester bare for et simpelt brugstyveri af et par bukser? Ville det ikke være en overreaktion?

Jeg ville da hellere istedet spekulere i at erstatte de gamle med et par nye, som var syet af et ægte zebraskind. Dét ville være cool!

Og måske så også en matchende frakke til? Og måske endda en matchende guitar...

:-)[/quote]

Det burde kunne realiseres :)

Du skal bare søge denne stilling :lol:

http://www.jobindex.dk/cgi/showarchive.cgi?tid=h451074

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aprilsnar

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Nej, det er den anden vej rundt: Jeg havde stribede bukser længe før, at 80'erne var en realitet... :-)[/quote]

Så din ble var zebrastribet ? Så er det anderledes. Det forklarer alt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen