Lidt malurt i bægeret

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Lidt malurt i bægeret

Indlæg af GuitaRasmus »

Hej Alle - jeg synes det er kanonfedt at der er kommet et nyt gearfreak - men jeg synes måske også det er at forhaste sig lidt. Vi er helt enige om at der må handles, for at gearfreak ikke går i glemmebogen - jeg har også savnet det meget. Men; er denne forumsoftware kompatibel med den gamle? Kan vi overføre alle de gamle indlæg hertil? De er, efter min mening, en væsentlig del af hjertet i Gearfreak.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt malurt i bægeret

Indlæg af Peter C »

Det har Kran skrevet tidligere i hvert fald.

:-)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt malurt i bægeret

Indlæg af GuitaRasmus »

Really? Det er jeg ikke stødt på - jeg synes bare han skrev at vi kunne flytte forummet til Gearfreak.dk.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt malurt i bægeret

Indlæg af Anonym »

Det er teoretisk muligt, men praktisk set en bitch uden lige!

Men en nemmere løsning er, at man kunne lægge det gamle forum ind som et lukket underforum - til reference-søgning osv.

Men spørgsmålet er også lidt om, hvor korrumperet den gamle database evt. er?

Er der stadigvæk larmende tavshed fra Garnets side?

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt malurt i bægeret

Indlæg af Peter C »

[quote="GuitaRasmus"]Really? Det er jeg ikke stødt på - jeg synes bare han skrev at vi kunne flytte forummet til Gearfreak.dk.[/quote]

Ahhh, jeg var vist lidt hurtigt ude.. Men jeg var der næsten. :-)

Citat fra Kraenbech:

Jeg tror det ender med, at jeg køber et domæne i dag eller i morgen for at vi kan få vores elskede forum tilbage hurtigst muligt.
Når så jeg finder ud af noget med Henrik, så prøver jeg at portere det gamle site over i det nye.

Det er desværre nødvendigt at oprette sig som bruger forfra.

Citat slut.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Lidt malurt i bægeret

Indlæg af kraen »

Jeg skal nok kigge på det. Men dels ved jeg ikke, hvilket forumsystem, der før blev benyttet, og dels har jeg ikke adgang til den gamle database. Når jeg har det, så vil jeg tage et kig på det og vurdere situationen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen