Underviser i 80'er heavy genren

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Underviser i 80'er heavy genren

Indlæg af udepost »

Hejsa

Jeg har en god bekendt, der søger en guitarunderviser til sønnen på 18. Han har spillet ca. 5 år, lidt i musikskole, og så ellers derhjemme med hjælp fra internettet. Hans interesser går i retning af Iron Maiden og den stil. Han har sendt mig en video, og det står ret klart at der ikke er meget jeg kan lære ham af det han gerne vil. Ud fra videoen kan jeg dog se, at hans teknik sådan set er ret fint udviklet på begge hænder. Jeg tror han kunne få meget ud af en der kunne vise ham hvordan man komme videre, lærer skalaer, improviserer, arpeggioes osv.

Det skal helst være i Roskilde, Solrød, Havdrup, Køgeområdet, men kunne evt også være i København.

Skriv til mig en PM, hvis du mener det kunne være noget for dig.

Bh,

/Søren
Last edited by udepost 9 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Underviser i 80'er heavy genren

Indlæg af udepost »

Nå, er der så nogen der kender nogen der måske kunne være interesseret? Eller ved hvor jeg evt. kan spørge?

/Søren

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Underviser i 80'er heavy genren

Indlæg af Smittefar »

Prøv at finde den bruger på 4sound, der hedder Spooky Tom - Han kan nogle tricks.

Christian Pedersen, der er ekspedient i 4sound Kbh. gav timer i gamle dage - Jeg har taget en time hos ham. Han kunne også være et godt bud. Jeg ved ikke, om han underviser mere. Hvis ikke kender han næsten helt sikkert nogen.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Underviser i 80'er heavy genren

Indlæg af FunkyValle »

Hvad med Niels Vejlyt?
http://nielsvejlyt.dk/

Jeg kender ham ikke, men kender en enkelt, der har fået undervisning af ham. Og han var godt tilfreds.
Umiddelbart ser det ud til at være perfekt til 80'er guitar... ;)
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Underviser i 80'er heavy genren

Indlæg af udepost »

Tak for svar.

Jeg havde faktisk Niels Vejlyt som lærer selv de første par år, og har overvejet at tage kontakt til ham. Jeg tror jeg sender linket videre, så kan han kigge lidt.

Og så prøver jeg 4sound :)

/Søren

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen