NFL-Sæsonen 2010/11

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
bastion
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: 82føøøør´
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af bastion »

Det var Jim Cornelison som tilsyneladende synger nationalsangen før hver Chicago Blackhawks-kamp: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Smittefar »

Det var sgu noget skidt for Patriots :(

Jeg faldt i søvn i starten af andet quarter og vågnede først i starten af tredje - Så jeg besluttede mig for at gå i seng. Efter at have set resultatet er jeg ikke ked af det.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af AnotherDan »

I kampen var det helt sikkert den rigtige vinder - men nøj hvor lavede Patriots dog mange og fatale fejl...
Bah

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"]Det var sgu noget skidt for Patriots :(

Jeg faldt i søvn i starten af andet quarter og vågnede først i starten af tredje - Så jeg besluttede mig for at gå i seng. Efter at have set resultatet er jeg ikke ked af det.[/quote]

+1 ... bortset fra, at jeg ikke vågnede igen før kl. 5, og så kunne jeg lige så godt stå op ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Starcaster »

Så bliver det spændene at se om Packers kan holde formen i aften. Jeg tror det bliver en tæt kamp. Jeg håber bare Rodgers er i god form og ikke nøler for meget med hans snaps. Han har måtte kalde for mange TO på den konto synes jeg. Men omvendt så laver han så ikke mange fejl. Men det ville sku være lidt sensationelt hvis de går all the way. :) Alt er krydset!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Jeg har da en eller anden evne til at holde med det modsatte hold af dig :) Jeg synes virkelig at Bears og Cutler har spillet godt i år, så de har fortjent det. Men det bliver forhåbentlig en spændende kamp...

Og så tror jeg Jets vinder den anden, men den er godt nok svær at forudse...

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Starcaster »

Yes! Packers i SB! Hvorfor spiller jeg aldrig på sådan noget? Det var jo nok fortjent ift. kampens gang, men som du siger Claus, ikke helt ift. sæsonen. Bears kom bare aldrig rigtig ind i en rytme og Rodgers spiller bare bedre og bedre.

Skuffende at Jets aldrig helt viste hvad de kan mod Steelers. Jeg er sku ikke stor fan af Steelers og håber de er til at slå i SB...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Nej, jeg må også sige, at jeg mere holdt mod Steelers end med Jets. Men det er da godt, at jeg ikke spiller penge på den slags :lol:

Så i Superbowl holder vi i det mindste med de samme ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af GodSpeedDK »

Skal I lave noget specielt i dagens (nattens) anledning?

Jeg har taget fri i morgen, og skal over til min bror, der disker op med burgere og hvad der ellers hører til, hvis jeg bare medbringer nogle øl. Det skal nok blive hygsomt :)

Og så håber jeg bare på, at Steelers gør det grimme ved Packers :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Jeg skulle have været ned til nogle venner til det store orgie med Roethlis-burgers og det hele, men jeg har fået hold i ryggen, så det bliver til hygge foran skærmen herhjemme i stedet :(

For øvrigt synes jeg, at det er cool, at sådan en Roethlis-burger er blevet en tradition, når Big Ben spiller i Superbowl i sådan en grad, at det lokale supermarked i dag måtte melde totalt udsolgt af både oksekød, bacon og cheddar-ost :lol:

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Starcaster »

Wow! De er sku hard core oppe i Struer! Jeg tror det bliver her hjemme med chips og cola for mit vedkommende. Og så håber jeg bare Packers vinder en ellers tæt og spændene kamp... Go The Cheeseheads!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Starcaster"]Wow! De er sku hard core oppe i Struer! [/quote]

Faktisk kan man gå ned i den lokale biograf og se kampen live, hvis man ikke er tilfreds med skærmstørrelsen derhjemme. Så det kan da godt være, at det er mere udbredt heroppe - eller også er NFL bare generelt ved at være stort i Danmark.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Jeg vidste ikke rigtigt hvem de der Black Eyed Peas, der skulle optræde i pausen var. Det ved jeg nu. Og jeg ved hvorfor jeg ikke vidste det på forhånd. Magen til L... har jeg da aldrig hørt.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Turtle"]Jeg vidste ikke rigtigt hvem de der Black Eyed Peas, der skulle optræde i pausen var. Det ved jeg nu. Og jeg ved hvorfor jeg ikke vidste det på forhånd. Magen til L... har jeg da aldrig hørt.[/quote]

Jeg kender dem i forvejen, men er lige så lidt imponeret over deres "show"...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af CobraPizza »

[quote="FunkyValle"][quote="Turtle"]Jeg vidste ikke rigtigt hvem de der Black Eyed Peas, der skulle optræde i pausen var. Det ved jeg nu. Og jeg ved hvorfor jeg ikke vidste det på forhånd. Magen til L... har jeg da aldrig hørt.[/quote]

Jeg kender dem i forvejen, men er lige så lidt imponeret over deres "show"...[/quote]

Ja ja, de kan ikke synge nogen af dem, og har aldrig brudt mig om Usher, men for satan, hvor var det ellers flot med de mennesker i jumpsuits..

Meget beklagelig 1. halvleg fra Steelers side..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Anonym »

[quote="CobraPizza"]... men for satan, hvor var det ellers flot med de mennesker i jumpsuits ...[/quote]

Med den beskrivelse fortryder man næsten, at man ikke sad oppe den halve nat for at se det. :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="CobraPizza"]... men for satan, hvor var det ellers flot med de mennesker i jumpsuits ...[/quote]

Med den beskrivelse fortryder man næsten, at man ikke sad oppe den halve nat for at se det. :lol:[/quote]

Youtube er din ven, når man er gået glip af noget så vigtigt :) :

[youtube]rRrX8SViZks[/youtube]

Og så var det i øvrigt et ret fedt show, hvis man slukkede for musikken. Det var fedt, i stedet for bare at lukke 1000 tilfældige publikumer ind, som de plejer, at publikum så var en del af hele showet, med lysdragter, koreografi, og det hele.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Starcaster »

Fed sæson og havde jeg bare spillet et par euro på mit hold inden, ville jeg være endnu gladere. ;) Nu bliver det lidt svært at hidse sig op til CL fodbold og det irske rugby hold ser ikke ud til at være i topform her til six nations turneringen heller....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen