Ad Hoc øvelokale i Odense? - Getting the band back together

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Ad Hoc øvelokale i Odense? - Getting the band back together

Indlæg af gajda »

Nogle gamle studiekammerater og jeg har igennem de sidste mange år (15 eller deromkring) haft et band af en slags. Vi øver sjældent, og vi er bestemt ikke gode, men det er nu heller ikke en del af øvelsen - vi spiller udelukkende for hyggens skyld (afterparties er vi til gengæld rigtig gode til :-) På grund af vores noget sporadiske øveaktivitet, har vi altid holdt til på Badstuen i Odense, som jo desværre nu er lukket :evil: Så mit spørgsmål er: er der nogen, der kender andre steder i Odense (eller omegn), hvor man kan book'e sig ind i et øvelokale "fra gang til gang"?

Eller (forsigtig føler) er der nogen, der har et øvelokale i Odense, hvor vi kan leje os ind en sjælden gang i mellem og bruge jeres gear? Vi har brug for Sanganlæg (3 mics - som vi eventuelt selv kan medbringe), Trommer, Basforstærker og to guitarforstærkere. Vi er alle travle folk, så der vil ikke blive tale om mere end max 5-7 gange årligt. Kunne det have interesse, så lad os tale om vilkårene - PM mig, eller skriv på frank(snabel-a)gajda.dk
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen