Lidt nyt under solen fra Airbreak.

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Lidt nyt under solen fra Airbreak.

Indlæg af made »

Hey..

Fik lige flækket lidt sammen i hjemmestudiet sammen med de andre drenge.. Lyt hvis i gider.. kommentarer er også velkomne, bare husk på at musik er ret subjektivt det meste af vejen ;)

http://www.myspace.com/airbreak

http://www.bandbase.dk/airbreak/

håber i nyder det.

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt nyt under solen fra Airbreak.

Indlæg af ChristianB »

Jeg synes det lyder fedt! Jeg har kun hørt Cold Enchanting Night, jeg skal nok lige lytte til de andre imorgen, og komme med en mere uddybende kommentar.

Off Topic: Jeg så i en anden tråd at du skrev om Propellerhead Record. Har i brugt det program til at indspille med? Hvad synes du om det?
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt nyt under solen fra Airbreak.

Indlæg af AnotherDan »

Jeg kunne godt tænke mig mere "in-your-face" mix... Det er alt for meget rumklang til mig...
Egentlig er der nogle lidt underlige mix elementer i sangene. Feks. Fast City: Mega boomy bass, guitar der virkelig kæmper for at kunne høres...

Ellers cool - jeg går ikke udfra i spiller Kickflipper live? :D

Edit: "My!" er virkelig et vellykket nummer.
Bah

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt nyt under solen fra Airbreak.

Indlæg af Swampthing »

Jeg har hørt det igennem et par gange og kan umiddelbart godt lide det. Især Magic Wave.
Jeg giver det lige en omgang mere imorgen.

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt nyt under solen fra Airbreak.

Indlæg af Martin60 »

Sidder og hører det nu, jeg har hørt Magic Wave og det er super fedt! Jeg er i gang med at høre Fast City life, som også lyder super fedt, men jeg er enig med Dan at Bassen er "mega boomy" Jeg synes at det ødelægger nummeret lidt - desværre. Jeg må sige at jeg er meget imponeret over den drejning i taget! Super fedt! Fed stemning og det er meget detaljeret og fuldendt - Jeg glæder mig meget til at høre de resterende numre! Jeg håber dog at i ikke har droppet jeres gamle numre helt!

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt nyt under solen fra Airbreak.

Indlæg af Martin60 »

Bliver det egentligt ikke svært at spille live med alle de overdubs i har?

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt nyt under solen fra Airbreak.

Indlæg af made »

Okay, jeg tjekker lige op på City life's bas engang i morgen hvor mine ører ikke bløder af udmattelse..

Jeg synes mit svar forsvandt fra tråden men jeg skrev at bassen er lidt problematisk lige pt, for jeg har nogle ret dumme akustiskproblemer, med nogle meget hårde vægge hvor lyden bare fiser rundt. Mine headphones har slet ikke lige så meget bas som mine monitors, som jeg lige er ved at lære at kende.. jeg giver en update i morgen tror jeg.

Update Martin: Jo, det er ret umuligt at spille live.. vi tænker at tage en 5. mand med på sættet live.. vi skal prøve Asger af her i nærmeste fremtid.


made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt nyt under solen fra Airbreak.

Indlæg af made »

Ham den lange der beatboxede hele tiden på roskilde.

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt nyt under solen fra Airbreak.

Indlæg af Martin60 »

Så er det Asger C :) Det er godt nok længe siden sidst jeg har hørt ham spille, men han er i hvert fald meget musikalsk! Men jeg kan ikke lige se hvordan han vil passe ind :) hehe. Men han er bestemt ikke nogen grej nørd hehe :)

EDIT: Jeg har lige hørt alle sangene og det er fantastisk fedt! Jeg vil lige høre det nogle gange mere før jeg kan give mine 5 cent

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt nyt under solen fra Airbreak.

Indlæg af made »

Jeg kender ikke hans musikalske kunnen, men jeg har virkelig svært ved at finde gode alternativer, hvis det ikke skal være Joachim der producerer for os... sååeh, vi giver ham en uforpligtende, uformel audition tror jeg... når vi da lige selv har lært at spille det..


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen