En diskussion af modereringen på dette forum.

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af fortytwo »

Jeg bliver helt glad, og varm ved tanken om, at jeg ikke længere er en af dem, der skal fortælle folk, at de skal trække vejret, mærke efter hvor store deres nosser er, og hvor meget de føler sig tilpas i deres grej-sexualitet, og så ellers køle af..

Pøj pøj til det hold der er den nu..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Anonym »

Ville det være at gå over stregen, hvis jeg kyssede Telemaster midt på munden?

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af fortytwo »

[quote="SustainerPlayer"]Ville det være at gå over stregen, hvis jeg kyssede Telemaster midt på munden?[/quote]
Kun hvis du tager en Brøndy trøje på.. Ellers tror jeg han er frisk.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Anonym »

[quote="fortytwo"]Kun hvis du tager en Brøndy trøje på.. Ellers tror jeg han er frisk.. ;) [/quote]

De er ellers helt vildt billige for tiden, de trøjer. :D

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af MacG »

[quote="Telemaster"]For fanden, altså... Sasha, du er godt og grundigt ude at skide. Jeg har ikke den fjerneste tiltro til, at du forandrer dig, men hold op, hvor ville det klæde dig. Det er altså et cheap shot af dimensioner at trække navnet på en anden brugers firma ind i diskussionen, som om det havde nogen relevans i forhold til emnet eller produkterne, der diskuteres. Det er ualmindeligt trættende, at du systematisk farer i struben på den samme bruger, den ene gang efter den anden. Måske er I uenige om noget, måske har du bare set dig sur på ham - jeg hælder til, at begge dele er tilfældet, men at det sidste for dig, er vigtigere end det første. Det kan du da ikke selv være tilfreds med?

Du ligger inde med en specialviden, der for de fleste andre brugere er unik og meget svær at diskutere. Det samme gælder Jake. Der er ingen her, der gider høre jer diskutere det på den måde, som det ind imellem sker - mest af alt fordi det ofte er vanvittig usagligt for dit vedkommende. Så længe det handler om fakta og forskellige opfattelser heraf, er det interessant, selvom dit ordvalg kan være meget nedladende, men når du igen og igen drejer snakken hen på irrelevante bagateller, som fx links i signaturer eller navnet på en virksomhed, så er vi altså ved at være så langt ude, at det ikke klæder voksne mennesker.

Du er en ordkløver ud over det sædvanlige. Det er helt ærligt ikke i orden at diskutere på den måde. Som sagt har jeg ingen forventning om, at du tager det mindste af kritikken til dig, men det er vel kun fair, at du bliver konfronteret med, hvordan andre oplever dig. Intet ville overraske mig mere, end hvis dit næste indlæg bar præg af en vis kiggen indad og en indrømmelse eller to - det har jeg endnu til gode at se, at du er i stand til. Som jeg ser det, har gearfreak ikke et moderationsproblem - gearfreak har et Søren Alwan-problem.

Jeg håber oprigtigt, at vi kan få tingene talt igennem og på plads, så alle kan være her på en fornuftig måde, men for mig er der ingen tvivl om, at det indebærer en ændring af adfærd fra din side.

Alt det bedste,
Telemaster.[/quote]

Og hvornår kommer så dit tilsvarende indlæg rettet mod Jake, der selvpromoverende moser ind med reklame for sig selv og sit firma, og opfører sig som en PMS-ramt teenagepige når han bliver modsagt (Eller man bare betvivler at han ved alt..?

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af MacG »

[quote="Michael Vajhøj"]Nu snakken kører på om man må reklamerer for sig selv, så synes jeg da lige jeg vil påpege noget jeg har bemærket MANGE gange her og andre steder.

Visse personer er meget gode til at gøre opmærksomme på dem selv, mens visse personer tilsyneladende ikke har brug for dette, da der er mange andre der har positive erfaring med dem, så de hellere end gerne roser dem til skyerne. Jeg synes det ville klæde de først omtalte brugere at tilstræbe at deres service/produkter bliver så eftertragtede at man ikke behøver råbe "se mig, se mig" hvergang en tilfældig bruger har et problem.

Så kan jeg ikke gå mere efter bolden uden at takle personen der har den...

Når det så er sagt er jeg flintrende ligeglad med om den ene kalder den anden for noget helt tredie... Hvem jeg gider bruge min tid på skal jeg nok selv vælge - behøver ingen storebror til at beskytte mig mod den store verden...

/Michael[/quote]

+1!

Og den lader vi lige stå én gang til...

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af MacG »

Det er under enhver kritik at hvad der skulle være en principiel diskussion nu er blevet til et spørgsmål om personer, og nu tilsyneladene kun om én. Sasha´s facon kan være irriterende, men at lægge skylden for balladen hos ham er simpelthen for dårligt. Jake kører frem med løse påstande, udokumenteret vrøvl, og vil patentere alt mellem himmel og jord som andre har opfundet for længst. Og når én med teknisk viden siger ham imod, bliver han børnesur og skinger, og råber på gårdvagten.. Flot. Er det stilen for fremtiden ?

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Pickles »

Mac, nu kører du selv dårlig stil, og det tager luften ud af din kritik (jeg har ikke selv din oplevelse, men det er en anden snak). At overdrive og generalisere med "alt mellem himmel og jord" og "børnesur" og den slags er ukonstruktivt og nederen.

Hvordan synes du selv, man kunne løse problemer med to voksne mænd, der skændes på en latterlig måde og spreder dårlig stemning og spilder læsernes tid?

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Pickles"]
Hvordan synes du selv, man kunne løse problemer med to voksne mænd, der skændes på en latterlig måde og spreder dårlig stemning og spilder læsernes tid?[/quote]

Nu hedder jeg ikke Mac, men jeg svarer lige for mit eget vedkommende...

Det er faktisk ikke umuligt at lade sit humør være upåvirket af hvad to brugere på et internetforum siger om hinanden... Det er ihvertfald ikke noget der grænser til at få mit pis i kog... Jeg synes nærmere det er lidt morsomt engang imellem... Eller i det mindste bare "underholdende"...

Hvis ens humør skal afgøres af hvad én person (der ikke er dig selv) skriver om en anden person (der sørme heller ikke er dig selv) så synes jeg ærligt talt at man skal gå sig en tur... Der er så mange andre ting her i livet der kan skabe lidt glæde - brug tiden på dem så hvis det andet virkelig er så irriterende... :)

(Tager lige den flinke "jeg går efter bolden og ikke manden (ihvertfald ikke direkte) kasket" på igen)
Bortset fra det kan jeg godt være enig i at undres over at det er helt OK at svine én bruger til, men ikke en anden. Det kan jeg godt undre mig over - men er stadig hverken sur, irriteret eller gnaven - højst lidt underholdt over menneskets finurligheder...
(Kasket af)

/Michael
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Jake »

[quote="MacG"]Jake kører frem med løse påstande, udokumenteret vrøvl, og vil patentere alt mellem himmel og jord som andre har opfundet for længst. Og når én med teknisk viden siger ham imod, bliver han børnesur og skinger, og råber på gårdvagten.. Flot. Er det stilen for fremtiden ?[/quote]

Nu ville jeg ellers ikke sige mere her, da jeg synes jeg har sagt nok, og at min egen opfattelse af situationen er blevet bekræftet i særligt Telemasters indlæg. Men da du nu som Sasha's lakaj frembringer påstande om mig som er direkte løgn, så vil jeg have lov til at forsvare mig selv.

Jeg kom med henvisninger til TO teoribøger, bl.a. rørproducenten RCA's egen "Transmitting Tubes Technical Manual", hvor jeg havde mere end rigeligt belæg for mine påstande - du skrev endda også selv, at jeg kom med "nogle gamle bøger" da du skulle genfortælle historien, så at du nu ændrer din påstand viser jo blot hvilken lemfældig omgang du har med sandheden for at forsvare din kammerat. Jeg har ligeledes fået bekræftet mine påstande hos en af hovedstadens mest velrenommerede teknikere, så at du hovedløst skriver sådan noget der stiller mest af alt spørgsmålstegn ved din egen saglighed.
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Pickles »

[quote="Michael Vajhøj"]Det er faktisk ikke umuligt at lade sit humør være upåvirket af hvad to brugere på et internetforum siger om hinanden (...) Hvis ens humør skal afgøres af hvad én person (der ikke er dig selv) skriver om en anden person (der sørme heller ikke er dig selv) så synes jeg ærligt talt at man skal gå sig en tur... Der er så mange andre ting her i livet der kan skabe lidt glæde - brug tiden på dem så hvis det andet virkelig er så irriterende... [/quote]

Mit humør har det helt fint, uanset hvad der foregår på internettet. :) Men livet er kort og tiden er kostbar, så når jeg er på grejforum, vil jeg gerne læse om grej og om folks brug af det, ikke mundhuggerier, som andre ikke får noget ud af. Vil man underholdes, er der meget sjovere ting at surfe efter.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Pickles"]
Vil man underholdes, er der meget sjovere ting at surfe efter.[/quote]
Jeg synes personligt ikke at man kan slynge sådan en påstand ud i luften uden at dokumentere den med minimum to uafhængige kilder!
;)
RoadHigh.dk

AH^DK
Himmelhund
Indlæg: 18
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af AH^DK »

For mig at se, der demonstrerer Sasha og Jakes skænderi, meget hvordan jeg efterhånden ser GF. Efter serverskiftet er vi ikke mangen af kernen tilbage, kun de meget aktive. Kort sagt, jeg frygter vi er tættere på enden end begyndelsen.

Jeg har selv været en diskussionslysten nar af rang. Den linje gider jeg ikke køre længere. Har jeg en mening, som vil være provokerende, så fyrer jeg den af i et forum, hvor jeg ved den ikke vil unødvendigt pisse folk af.

Den nuværende bitch-fight der kører, bør ikke tages her. I min verden, der klares sådan noget med en bajer og så er den ikke længere. Nag, små-pirren tilhører damer, ikke mænd IMO. Jake og Søren, i er begge to top-notch i min bog, og jeg mønter ikke dette på nogen specielt, men tag nu et valg drenge. I kan fint sameksistere herinde, ingen beder jer om at være bedste venner, bare hold jer fra hinanden. I har begge to meget stor viden, og der er en del af os, der sidder og hører efter når I skriver. Men det er ikke sjovt for nogen af os der er tilskuere, det her.

DKs musiker-verden er sku så lille i forvejen, og vi døjer allerede med techno-pader, popdrenge, tonni-brian og andre der mener at alt andet end psyche-trance er pis, og vi må sku holde sammen. Ikke alt det her skide små fighten.


Og for at kommentere på det egentlige emne. Fastlæg en ramme, med en konsekvens. Bliver den brudt, så ved man hvad der sker. Vi skal ikke have Stasi styre :mrgreen: men 100% klare linjer, så skal vi alle nok forstå det. :mrgreen: Måske ikke FCK og BIF fans (AGF for life) :mrgreen:

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Morten M »

[quote="Sasha"]Jeg har ikke yderligere at tilføje. Det skulle da lige være, at jeg tror, at jeg alvorligt vil overveje, om jeg fremdeles skal være en del af dette forum.[/quote]
Roligt nu. Det går nok altsammen. :wave:

Vi har alle ret til at være her. Osse dig.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Telemaster »

[quote="MacG"][quote="Telemaster"]For fanden, altså... Sasha, du er godt og grundigt ude at skide. Jeg har ikke den fjerneste tiltro til, at du forandrer dig, men hold op, hvor ville det klæde dig. Det er altså et cheap shot af dimensioner at trække navnet på en anden brugers firma ind i diskussionen, som om det havde nogen relevans i forhold til emnet eller produkterne, der diskuteres. Det er ualmindeligt trættende, at du systematisk farer i struben på den samme bruger, den ene gang efter den anden. Måske er I uenige om noget, måske har du bare set dig sur på ham - jeg hælder til, at begge dele er tilfældet, men at det sidste for dig, er vigtigere end det første. Det kan du da ikke selv være tilfreds med?

Du ligger inde med en specialviden, der for de fleste andre brugere er unik og meget svær at diskutere. Det samme gælder Jake. Der er ingen her, der gider høre jer diskutere det på den måde, som det ind imellem sker - mest af alt fordi det ofte er vanvittig usagligt for dit vedkommende. Så længe det handler om fakta og forskellige opfattelser heraf, er det interessant, selvom dit ordvalg kan være meget nedladende, men når du igen og igen drejer snakken hen på irrelevante bagateller, som fx links i signaturer eller navnet på en virksomhed, så er vi altså ved at være så langt ude, at det ikke klæder voksne mennesker.

Du er en ordkløver ud over det sædvanlige. Det er helt ærligt ikke i orden at diskutere på den måde. Som sagt har jeg ingen forventning om, at du tager det mindste af kritikken til dig, men det er vel kun fair, at du bliver konfronteret med, hvordan andre oplever dig. Intet ville overraske mig mere, end hvis dit næste indlæg bar præg af en vis kiggen indad og en indrømmelse eller to - det har jeg endnu til gode at se, at du er i stand til. Som jeg ser det, har gearfreak ikke et moderationsproblem - gearfreak har et Søren Alwan-problem.

Jeg håber oprigtigt, at vi kan få tingene talt igennem og på plads, så alle kan være her på en fornuftig måde, men for mig er der ingen tvivl om, at det indebærer en ændring af adfærd fra din side.

Alt det bedste,
Telemaster.[/quote]

Og hvornår kommer så dit tilsvarende indlæg rettet mod Jake, der selvpromoverende moser ind med reklame for sig selv og sit firma, og opfører sig som en PMS-ramt teenagepige når han bliver modsagt (Eller man bare betvivler at han ved alt..?[/quote]

Det ville muligvis komme, hvis jeg havde læst de indlæg - men de er vist blevet slettet? Når det er sagt, så har jeg aldrig oplevet Jake som nedladende, ordkløvende og urimelig - det mønster kender jeg kun fra Sasha i denne sammenhæng. Det er jo bare min oplevelse, som man er velkommen til at være uenig i, men netop i denne tråd, er det vel hensigtsmæssigt, at kortene bliver lagt på bordet.
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Anonym »

Har siddet lidt og kigget med på side linjen og tænkte faktisk lidt over begrebet "der går Aage i den". Det har været en slags talemåde herinde, men nu tænker jeg sgu "der går GF i den". For ikke så lang tid siden på et andet forum, blev jeg bashed gevaldigt i en sag der tog personlig overhånd og det var fra en bruger jeg normalt ville karakterisere som lidt "hævet over den slags"..Jeg anmeldte vedkommende, der gik lidt tid, men moderatorerne fik slettet de rette indlæg, så andre slap for at skulle læse "lortet"..Og det er vejen frem!!
Jeg har så tænkt efterfølgende på denne persons adfærd, at vedkommende faktisk ytrede sig på en måde, som en slags "antipati" overfor mig, og uanset argumenter, ufortrødent gik efter mig og ikke bolden..At personen så normalt argumenterer på en måde, der er sober og til tider en knivspids arrogant, fortæller jo så bare at vedkommende havde en dårlig dag eller? At jeg idag ser vedkommende på en lidt anerledes måde, ændrer ikke at jeg sagtens kan tåle ham og sågar gå i dialog med ham også..
Og her kommer tonen ind i billedet, der er folk herinde der, tror jeg sagtens kan forstå sarkasmen og måske ovenikøbet kender hinanden godt. De kan bære det, men andre kan stå lidt undrende og se til og ikke lige læse glimtet i øjet..Det er i grunden ikke okay, der må de brugere(bong kammerater) sgu være lidt mere tydelige..Og moderatorerne må egentlig gerne for min skyld bede de brugere om at skrue ned for sarkasmen, indforståetheden og ironien..
At tråde bliver slettet eller låst, der ser jeg sgi helst at de bliver slettet, ellers kan man jo hente spandevis af nag til næste tråd.. ;)

Jeg ser dette forum befolket af; eksperter, venner, uvenner, unge, gamle, grimme, narhoveder, kloge, knap så kloge, erfarende forumbrugere, rookie forumbrugere m.m. og så moderatorer...Der er meget at se til og mange hensyn at tage, men mon ikk det går...?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Sasha »

[quote="Jake"][quote="MacG"]Jake kører frem med løse påstande, udokumenteret vrøvl, og vil patentere alt mellem himmel og jord som andre har opfundet for længst. Og når én med teknisk viden siger ham imod, bliver han børnesur og skinger, og råber på gårdvagten.. Flot. Er det stilen for fremtiden ?[/quote]

Nu ville jeg ellers ikke sige mere her, da jeg synes jeg har sagt nok, og at min egen opfattelse af situationen er blevet bekræftet i særligt Telemasters indlæg. Men da du nu som Sasha's lakaj frembringer påstande om mig som er direkte løgn, så vil jeg have lov til at forsvare mig selv.

Jeg kom med henvisninger til TO teoribøger, bl.a. rørproducenten RCA's egen "Transmitting Tubes Technical Manual", hvor jeg havde mere end rigeligt belæg for mine påstande - du skrev endda også selv, at jeg kom med "nogle gamle bøger" da du skulle genfortælle historien, så at du nu ændrer din påstand viser jo blot hvilken lemfældig omgang du har med sandheden for at forsvare din kammerat. Jeg har ligeledes fået bekræftet mine påstande hos en af hovedstadens mest velrenommerede teknikere, så at du hovedløst skriver sådan noget der stiller mest af alt spørgsmålstegn ved din egen saglighed.[/quote]

Men Jake - (i et forsøg på at fange bolden igen fremfor manden):

Når nu dette fænomen, som du tilsyneladende kan finde i hele TO teoribøger, er så afgørende en faktor, kan du og din meget velrenomerede teknikerven så ikke komme med blot ÉT veldokumenteret eksempel på et rør, som er afgået ved døden før tid, hvor det kan påvises, at det fænomen, som du henviser til, er dødsårsagen? Det burde da være nemt, hvis det er så afgørende, som du påstår?

Jeg må jo så bare erkende, at jeg i de cirka 15 år, jeg har rodet med disse sager, aldrig er stødt på fænomenet før. Men jeg betvivler skam ikke at det findes! Jeg vil blot anlægge dén pragmatiske synsvinkel på sagen, at hvis det vitterligt VAR et stort problem i praksis, så tror jeg sgu´, at man havde hørt noget mere om det, siden der sidst blev skrevet om det i 1955?

På nogenlunde samme plan burde man vel så også fraråde folk f.eks. at sætte rør i en comboforstærker? For det står da i stort set ethvert rør-datablad (også af langt nyere dato end 1955), at "The environment must be a static one". Så combo-forstærkere (eller toppe placeret ovenpå et kabinet) må da være noget nær det samme som at køre sine rør direkte på kirkegården, skulle man synes? Og trods dét har jeg da set talrige eksempler på rør i combo-forstærkere, som er døde en hel naturlig død efter et langt og trofast arbejdsliv. Ja, jeg er endda lige ved at tro, at selv Divineamps har bygget combo-forstærkere? Har de ikke læst det med småt, eller?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Smittefar »

Nu stopper den der Jake vs. Sasha diskussion! Der ER muligt at tale om modereringen på dette forum uden at skulle diskutere den konkrete sag yderligere.

Der er nogen, der støtter den ene part, nogen støtter den anden part. Hvis jeg lige skulle gætte, så hænger det ret meget sammen med, hvilken part, man i forvejen kender bedst. Jeg er ligeglad det fører ingen vegne.

Yderligere indlæg om den konkrete diskussion bliver slettet fra denne tråd, men jeg sletter ikke noget af det gamle.

Vi moderatorer vil senest i aften melde retningslinier for både forummets brug og dets moderation ud. Dem er i meget velkomne til at diskutere - De skal forstås som et oplæg fra vores side og er ikke nødvendigvis de endelige regler og retningslinier.

Jeg er ikke så meget på det her site og specielt ikke så meget i weekenderne. De andre moderatorer er her heller ikke hele tiden, så moderationen kan ikke være allestedsnærværende - Derfor er brugernes selvjustits stadig det vigtigste for et godt site.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En diskussion af modereringen på dette forum.

Indlæg af Smittefar »

Og mens jeg skrev mit indlæg kom Sasha med et konkret spørgsmål til Jake, der handler om rørs virkemåde. Det er næsten (men ikke helt) renset for sarkasme, men det hører ikke til i den her tråd.

DERFOR - Jake; når/hvis du svarer, kan du så ikke citere indlægget, kopiere teksten og starte en passende tråd i guitarforum om det. Det er en interessant diskussion, som faktisk kunne blive god, hvis alle skruer ned for egoerne. Prøv at holde det sobert.
Modded guitars were crap right out of the factory


Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen