Now Drinking

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Jacob »

NDS (Now Drinking Soon): Øl. Nærmere betegnet Dansk Pilsner (dårlig, men billig). Man er vel gymnasie-elev? :lol:

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Barf »

[quote="Jacob"]NDS (Now Drinking Soon): Øl. Nærmere betegnet Dansk Pilsner (dårlig, men billig). Man er vel gymnasie-elev? :lol:[/quote]

Ja, når man kalder DP for en dårlig øl, så tyder det da på, at du ikke er nået helt så langt i livet ;)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now Drinking

Indlæg af kraen »

ND: BeerHere Jule IPA @ fairbar


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af K-P »

[quote="Jacob"]NDS (Now Drinking Soon): Øl. Nærmere betegnet Dansk Pilsner (dårlig, men billig). Man er vel gymnasie-elev? :lol:[/quote]

Når du først har stiftet bekendtskab med Bjørnebryg fra Harboe, så vil du simpelthen elske DP'er
Cogito sumere potum alterum

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Jacob »

[quote="Barf"][quote="Jacob"]NDS (Now Drinking Soon): Øl. Nærmere betegnet Dansk Pilsner (dårlig, men billig). Man er vel gymnasie-elev? :lol:[/quote]

Ja, når man kalder DP for en dårlig øl, så tyder det da på, at du ikke er nået helt så langt i livet ;) [/quote]
Njaa, det skal nu læses som dårlig sammenlignet med hvad jeg drikker, hvis økonomien er i topform ;)

DP har efterhånden taget pladsen som "udgangspunkt, hvorfra alle andre pilsnerøl under 10 kr. vurderes imod". Og der slår DP de, fleste, ganske enkelt pga. prisen :lol:

calavera
Himmelhund
Indlæg: 18
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af calavera »

Iaften blev det et glas Glengoyne - 10 års syns jeg er rigtig fin, og heller ikke så dyr. Og et glimrende alternativ til Laphroaig IMHO.
@Telemaster -tak for tips med Balvenie og Macallan - de skal da prøves :D

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

ND: Rødvin fra papkasse. Smager fint.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

SilasBlume
Himmelhund
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af SilasBlume »

[quote="calavera"]Iaften blev det et glas Glengoyne - 10 års syns jeg er rigtig fin, og heller ikke så dyr. Og et glimrende alternativ til Laphroaig IMHO.
@Telemaster -tak for tips med Balvenie og Macallan - de skal da prøves :D [/quote]

Uhh. Jeg var på deres destilleri i Skotland her i sommerferien da jeg vandrede derovre. Spændende, spændende.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af k_50 »

[quote="GodSpeedDK"]ND: Rødvin fra papkasse. Smager fint.[/quote]
+1

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af kasperploug »

Er lidt sløj, men kunne virkelig godt bruge en masse bajer efter at have arbejdet 5-6 døgnvagter på 2 uger.. Men det er mandag.. Fucking mandag..
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

ND: Esrum Kloster fra Bryggeriet Skands ... der går længe imellem, at jeg støder på en øl jeg ikke kan lide, men denne er lige en tand for "parfumeret" (i mangel på bedre beskrivelse) til min smag. Det har dog hjulpet lidt, i takt med jeg har kæmpet mig et stykke ned i den. Nu er den lidt mere ovre i karamelliseret Chanel No5 ... med brus.

NWTF: Da jeg var til Ølentusiasternes Ølfestival for nogle år siden gik jeg hjem med en klar konklusion om, at Esrum Kloster var den bedste øl jeg havde smagt i løbet af dagen :wtf: Jeg gætter umiddelbart på, at prøvesmagningen af lige netop denne, må have været efter prøvesmagningen af 15-20 andre øl ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af IkkeMig »

ND: Hjemmebrygget pilsner. En gylden sag på næsten 6 %, der smager helt fantastisk. Den bliver vist farlig at servere til julefrokost i morgen :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]ND: Hjemmebrygget pilsner. En gylden sag på næsten 6 %, der smager helt fantastisk. Den bliver vist farlig at servere til julefrokost i morgen :) [/quote]

Det er lige blevet mig bekendt i dag, at der her i Odense er et bryggeri, hvor man kan komme og være med til at brygge sin egen øl (50 liter), og få lavet sine egne etiketter, osv. - <a href="http://www.brygselv.dk" rel="nofollow">http://www.brygselv.dk</a> - Jeg tænkte straks, at vi da skal have en Gearfreak-bajer til næste gathering, men måske du har faciliteterne til det? Det kunne jo være lidt sjovt at have sådan en "lejlighedsøl" :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]ND: Hjemmebrygget pilsner. En gylden sag på næsten 6 %, der smager helt fantastisk. Den bliver vist farlig at servere til julefrokost i morgen :) [/quote]

Det er lige blevet mig bekendt i dag, at der her i Odense er et bryggeri, hvor man kan komme og være med til at brygge sin egen øl (50 liter), og få lavet sine egne etiketter, osv. - <a href="http://www.brygselv.dk" rel="nofollow">http://www.brygselv.dk</a> - Jeg tænkte straks, at vi da skal have en Gearfreak-bajer til næste gathering, men måske du har faciliteterne til det? Det kunne jo være lidt sjovt at have sådan en "lejlighedsøl" :) [/quote]

Ja, dem kender jeg godt - det er faktisk et rigtigt fint koncept. Og 50 liter, det er det, vi kalder en lille portion ;-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]ND: Hjemmebrygget pilsner. En gylden sag på næsten 6 %, der smager helt fantastisk. Den bliver vist farlig at servere til julefrokost i morgen :) [/quote]

Det er lige blevet mig bekendt i dag, at der her i Odense er et bryggeri, hvor man kan komme og være med til at brygge sin egen øl (50 liter), og få lavet sine egne etiketter, osv. - <a href="http://www.brygselv.dk" rel="nofollow">http://www.brygselv.dk</a> - Jeg tænkte straks, at vi da skal have en Gearfreak-bajer til næste gathering, men måske du har faciliteterne til det? Det kunne jo være lidt sjovt at have sådan en "lejlighedsøl" :) [/quote]

Ja, dem kender jeg godt - det er faktisk et rigtigt fint koncept. Og 50 liter, det er det, vi kalder en lille portion ;-)[/quote]

Men hvis vi skulle skillinge sammen til en Gearfreak-bajer, vil du så have adgang til faciliteter til det, eller skulle man henvende sig til brygselv-folkene?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

39 Special
Himmelhund
Indlæg: 31
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af 39 Special »

One Bourbon, one Scotch, one Beer..........

Nej, det er faktisk løgn: kun en Lagavulin

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Rasser »

ND: Kaffe.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af IkkeMig »

ND: Te (Jeg er stadig forkølet :( )

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Jacob »

ND: Kaffe. Noget skal jo holde humøret oppe under lektielæsning! :lol:

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Swampthing »

ND : Kaffe, efter en lang arbejdsdag med andres kaffe.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen