Now Drinking

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af kasperploug »

ND: En dåse cola zero.. Og jeg har en hel ramme minus én dåse mere i køleren :D Ya gotta love those "billig'" sodawasser :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

ND: Irish coffee af koffein-fri discount-instant-kaffe, slave-whiskey og dåseflødeskum. Hvor usselt kan det blive?! :problem:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]ND: Irish coffee af koffein-fri discount-instant-kaffe, slave-whiskey og dåseflødeskum. Hvor usselt kan det blive?! :problem:[/quote]

Jeg ser din usle drink og forhøjer med irish coffee lavet af billig instant kaffe, skummetmælk, stødt melis og slavewhisky :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"][quote="GodSpeedDK"]ND: Irish coffee af koffein-fri discount-instant-kaffe, slave-whiskey og dåseflødeskum. Hvor usselt kan det blive?! :problem:[/quote]

Jeg ser din usle drink og forhøjer med irish coffee lavet af billig instant kaffe, skummetmælk, stødt melis og slavewhisky :-)[/quote]

Okay, jeg folder ... jeg tør ikke løbe an på, at din skummetmælk er bluff ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Anonym »

ND: Skovbærte. Den kunne ligeså godt være i WTF-tråden ... :lolno:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

ND: Kaffe ... sort, som slanter tjent på sort arbejde ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Swampthing »

[quote="GodSpeedDK"]ND: Kaffe ... sort, som slanter tjent på sort arbejde ...[/quote]
+1

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Anonym »

Varm kakao ... :thumbup:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Anonym »

En kølig julebryg. Det er sgu velfortjent. Skål!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

ND: Jule Bryg fra Hancock Bryggerierne (undskyld grammatikfejlene, men det hedder den altså).

Jeg er i forvejen stor fan af Hancock (ikke mindst Old Gambrinus), men deres juleøl i år er godt nok faldet heldigt ud! Eneste ulempe er, at den skyder 10,5 volt, så man kan ikke drikke ret mange, før man får runde sko og ølbriller på.

(Og til orientering har jeg, af samme grund, kun købt én :) )
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

ND: Half'n'half af Fuller's London Porter og Ørbæk Bryggeri's (økologiske) Nutty Brown Ale ... leftovers fra nytårsaften, hvor en del af temaet var 'mad med øl' :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af kraen »

Ceres Export Kasper Eistrup Edition

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Max Power »

En kold Slots Classic efter en hård arbejdsuge.
Hold da kæft hvor er det egenligt ikke en særlig god øl :(

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Max Power »

Hmm, jeg er ked af at måtte gentage mig selv fra side 1 i denne tråd, men nu har jeg lige drukket en dejlig Jameson Reserve Whisky.
Jeg holdt Nytårs aften ved venner i Århus. Værten var fra Irland og hans farfar (mener jeg at det var) arbejder hos Jameson destilleriet, men er afholdsmand, så det betyder jo at alt det whisky (som åbenbart er personalegode) hober sig op hjemme hos ham.
Barnebarnet er så heldigvis så barmhjertig at han afhjælper ham med så mange flasker som han kan slæbe med hjem til Danmark, men han har svært ved at drikke dem alle sammen selv. Det betød heldigvis at han var så elskværdig at give mig en flaske med hjem (udover alt det, der på det tidspunkt befandt sig i min mave), så det har jeg lige nydt et glas af.
Ikke dårligt!!!

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af efrandsen »

[quote="GodSpeedDK"]ND: Jule Bryg fra Hancock Bryggerierne (undskyld grammatikfejlene, men det hedder den altså).

Jeg er i forvejen stor fan af Hancock (ikke mindst Old Gambrinus), men deres juleøl i år er godt nok faldet heldigt ud! Eneste ulempe er, at den skyder 10,5 volt, så man kan ikke drikke ret mange, før man får runde sko og ølbriller på.

(Og til orientering har jeg, af samme grund, kun købt én :) )[/quote]

Åh ja, se dét er nu en god øl! Vi er også meget stolte af Hancock os der kommer fra Skive :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="efrandsen"][quote="GodSpeedDK"]ND: Jule Bryg fra Hancock Bryggerierne (undskyld grammatikfejlene, men det hedder den altså).

Jeg er i forvejen stor fan af Hancock (ikke mindst Old Gambrinus), men deres juleøl i år er godt nok faldet heldigt ud! Eneste ulempe er, at den skyder 10,5 volt, så man kan ikke drikke ret mange, før man får runde sko og ølbriller på.

(Og til orientering har jeg, af samme grund, kun købt én :) )[/quote]

Åh ja, se dét er nu en god øl! Vi er også meget stolte af Hancock os der kommer fra Skive :D [/quote]

Og det kan I roligt være! Hancock var et mikrobryggeri, der lavede special-øl, mange år før disse to begreber overhovedet blev opfundet.

I gamle dage, da jeg var 16-17 år, var der ikke mange steder vi kunne blive lukket ind her i Odense, men et af de få steder var Klods And's, hvor de så tilfældigvis også havde Old Gambrinus på fad. Så teknisk set er jeg "flasket" op med Hancock, til trods for, at jeg boede 200 km fra bryggeriet :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Førslev »

ND: gin/lemon, feigling, fisk, ROM og om lidt tager jeg på bodega. Hurra for morgenfest!

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af IkkeMig »

ND: En kop instant kaffe og en Ron Zacapa...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

ND: I Cimbre Amarone della Valpolicella ... ja, jeg er et utaknemmeligt skarn, men jeg ville faktisk hellere have haft en helt standard slave-rødvin, når nu der ikke er røde bøffer til ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen