Now Drinking

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Drinking

Indlæg af Telemaster »

Jeg deltager sjældent i Now Eating, selvom modertråden i det gamle forum vist nok var min opfindelse. På en eller anden måde er jeg nok bare mere optaget af væske. Go figure.

ND: Kaffe; nærmere bestemt Café Noir Instant med ølogisk minimælk fra Thise Mejeri.

DL (Drinking later): Rødvin; en italiener, som det ofte forholder sig. 2007 Giordano Nero D'Avola. Fås i Irma til en hund pr. flaske, men ofte som tilbud på to for ens pris, hvis man køber seks flasker, så det gør man naturligvis. Jeg kan ikke organisere mine erfaringer med vin til nogen form for system, der gør mig i stand til at huske, hvilke druer, årgange eller distrikter, jeg bedre kan lide end andre, men Giordano har aldrig skuffet mig, og det er efterhånden lykkedes mig at konstatere, at navnlig deres Nero D'Avola passer min smag rigtig godt. Skål!
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af IkkeMig »

ND: Thy Classic. God fyraftensøl :-)

Til de gule ærter i aften skal der serveres Pale Ale fra Ølfarikken og Linje-Akvavit...

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Peter C »

ND: Tuborg Classic på dåse (og ikke en enkelt af dem)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Pluto »

Det er da den bedste tråd der er poppet op ,lige så længe jeg kan huske(det er ikke videre imponerende)

Jeg drikker lige en kop senseo kaffe, og får nu lyst til at hente et enkelt glas af min favorit whisky ,som er Cardhu 12 års. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"]ND: Thy Classic. God fyraftensøl :-)

Til de gule ærter i aften skal der serveres Pale Ale fra Ølfarikken og Linje-Akvavit...[/quote]

Thy Classic er dælenfisemig en god øl! Svigerfamilie i Thy kan faktisk have sine fordele!

ND: Thy Porse Guld
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Jake »

ND: Samuel Adams Boston Lager, da jeg skal have drengene over til rib-fest!
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

ND: Botticato Ripasso Valpolicella ... til de uindviede kan jeg fortælle, at det er en rødvin. Fra Italien. 2008. 55,- i Netto. De nærmere detaljer aner jeg intet om, men den smager godt :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"


IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af IkkeMig »

Desserten er netop hældt op. En hjemmebrygget brown Ale, der er krydret med en fransk kastanje-likør. Dejlig blød øl med en nærmest nougat-agtig eftersmag :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"]Desserten er netop hældt op. En hjemmebrygget brown Ale, der er krydret med en fransk kastanje-likør. Dejlig blød øl med en nærmest nougat-agtig eftersmag :) [/quote]
:s hock:
Skal da ha'!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Sasha »

Vand.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Jejak »

En Hoegaarden Witbier i rigtig øl-størrelse (75cl) :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now Drinking

Indlæg af kraen »

ND: Diverse drinks og øl i baren hos min svoger


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af GodSpeedDK »

ND: Harboe Pilsner

Ikke det fineste i verden, men den udmærker sig ved at holde en dagspris, der gør store mængder mulig, selv på mit budget :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Max Power »

Jameson Whisky.
Jeg synes efterhånden at jeg har været igennem mange fancy Scotch Highland 12+ single malts, men jeg vender alligevel altid tilbage til denne prisbevidste irske drik. Fås ofte i Bilka og ellers lige over den tyske grænse til meget rimelige penge til ca. 130 kr.
Let tilgængelig for whisky-nybegynderen, men alligevel med god kompleks smag og eftersmag.

For at det hele ikke skal gå op i sprut, så har jeg faktisk lige indtaget en Cafe Noir stempelkaffe med mælk.
Jeg "invisterede" sidste år i et nyt køkken inklusiv en Quooker, der leverer kogende vand ud af hanen lige på stedet. Det gør bare kaffedrikning SÅ meget lettere.
Kan anbefales.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Telemaster »

[quote="Max Power"]Jameson Whisky.
Jeg synes efterhånden at jeg har været igennem mange fancy Scotch Highland 12+ single malts, men jeg vender alligevel altid tilbage til denne prisbevidste irske drik. Fås ofte i Bilka og ellers lige over den tyske grænse til meget rimelige penge til ca. 130 kr.
Let tilgængelig for whisky-nybegynderen, men alligevel med god kompleks smag og eftersmag.

(...) [/quote]

Interessant. Jeg har ikke altid lyst til den meget komplekse og mættede smagsoplevelse, som Islays og visse andre skotske whiskyer er, men at drikke Jameson's, har jeg nu aldrig haft ret meget lyst til. Den er fin i kaffen eller i drinks, men alene har den for lidt at byde på, synes jeg. Når jeg har lyst til en mere dæmpet "whisky", sværger jeg til bourbon - helst Jim Beam eller Jack Daniel's. Sidstnævnte er næsten lige så kompleks som de skotske, men har alligevel noget andet, jeg rigtig godt kan lide.

Jeg har næsten altid Balvenie og Laphroaig på lager. De er rigtig gode på hver sin måde. Macallan kan jeg også rigtig godt lide.

ND: Kaffe igen. Og lige om lidt økologisk appelsinjuice. Den, der før hed "Rigtig Juice", men som nu hedder "Go' Morgen" eller noget lignende, helt tåbeligt.
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af IkkeMig »

ND: Kaffe. CaféNoir instant for at være mere præcis. Jeg har efterhånden vænnet mig til instant i sådan en grad, at jeg slet ikke gider lave rigtig kaffe herhjemme mere...

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Christian Mogensen »

ND: Mælk - og masser af det... Det gør jeg altid når jeg har en smule tømmermænd.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Stevi »

DL: Pina Colada, Mojito og Ginger Ale og Grey Goose.
See you in heaven if you make the list

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Drinking

Indlæg af Telemaster »

[quote="Stevi"]DL: Pina Colada, Mojito og Ginger Ale og Grey Goose.[/quote]

Prøv lige en Mint Julep, når du alligevel er oppe at stå. Det er i bund og grund en variation over Mojito-skabelonen, men med bourbon i stedet for rom. Anbefalelsesværdig!
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen