Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="kraen"]QOTSA er i øvrigt i gang med nyt. Kan ikke lige huske, hvor jeg læste om det henne, men der kommer noget i løbet af 2011.

NO: Er næsten rask igen[/quote]
uuh, det ville da være dejligt.
Personligt er jeg nok mest til Era Vulgaris og især sololyden i "I Wanna Make It Wit Chu". Men Songs For The Deaf er også en klassiker.

NO: En uges dejlig ferie venter, inden jeg skal tilbage til mit spændende arbejde.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO/NA: Det er da i grunden for let at købe spil via Steam :)

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Odgaard"]NO/NA: Det er da i grunden for let at købe spil via Steam :) [/quote]

Hvad har du købt?

Jeg har lige forudbestilt Fallout: New Vegas over Steam, så det glæder jeg mig til at få prøvet på fredag, når de åbner for download.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Det blev til Call of Duty: World at War.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Must resist ... jeg gamer ikke ... jeg gamer ikke ... eller ... gamer kun på PS3 ... men ... :s hifty:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Odgaard"]Det blev til Call of Duty: World at War.[/quote]

Åh, du skulle have set tilbuddet i sommer så. Der havde de hele Call of Duty-serien til og med World at War til normalprisen af World at War
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="K-P"][quote="Odgaard"]Det blev til Call of Duty: World at War.[/quote]

Åh, du skulle have set tilbuddet i sommer så. Der havde de hele Call of Duty-serien til og med World at War til normalprisen af World at War[/quote]
øv/pyha :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Har lige haft gang i 2 af mine les pauls igennem min slp.Havde næsten glemt hvor fedt det er.
Har kun en mudhoney hjemme og den er sku ikke mig.Min ds1 kan åbenbart ikke køre på batteri mere og jeg har ingen strømforsyning hjemme.
Sorte strater lyder bare bedst..

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

[quote="K-P"][quote="Odgaard"]Det blev til Call of Duty: World at War.[/quote]

Åh, du skulle have set tilbuddet i sommer så. Der havde de hele Call of Duty-serien til og med World at War til normalprisen af World at War[/quote]
CoD spillene er nok de fedeste skydespil IMO! Men Modern Warfare serien overgår klart World at War! Man kan tydeligt mærke at det ikke er udviklet af samme firma!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

New Vegas tror jeg bliver vildt. Jeg har lige fået Medal of Honor og prøvede det lige inden jeg tog afsted. Det er godt nok fedt lavet!

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Mega-fedt at spille på Rytmeposten i går. Vi skulle (heldigvis) spille på den gamle scene, og det kom til at passe perfekt med dét antal mennesker, der dukkede op (små 100, vil jeg gætte på). Det havde være lige lovlig overkill med den nye scene, hvor der er plads til 900 :)

NO2: Efterårsferie!!!!!! :wave:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Jake"]New Vegas tror jeg bliver vildt. Jeg har lige fået Medal of Honor og prøvede det lige inden jeg tog afsted. Det er godt nok fedt lavet!

Mvh Jake[/quote]

Medal of Honor er jeg ikke så glad for. Jeg fik lov til at være betatester af multiplayeren, og mit indtryk er, at EA har prøvet at bringe Battlefield: Bad Company over i retning af Call of Duty. Så man har taget det langsomme og strategiske gameplay fra Bad Company og smækket det over i nogle små, fast-paced baner fra Call of duty, hvor strategi ikke er specielt brugbart.
Cogito sumere potum alterum

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Jeg er helt vildt træt! Men det er fordi det har været en fed dag, at jeg er helt brugt op nu, så det er ren optur.
NO2: Det har da faktisk været en ret god uge i det hele taget.
NO3: Og den er ikke engang helt slut? Jeg glæder mig til i morgen :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Mega-fedt at spille på Rytmeposten i går. Vi skulle (heldigvis) spille på den gamle scene, og det kom til at passe perfekt med dét antal mennesker, der dukkede op (små 100, vil jeg gætte på). Det havde være lige lovlig overkill med den nye scene, hvor der er plads til 900 :)
[/quote]

Hov, forresten ...

NMO: Rytmepostens artistpleje!! Vi kommer som to komplet ukendte bands, med et forventet antal publikummer på max. 50 (det blev så lidt flere, men det havde ingen vist turde håbe på, og slet ikke forventet), og så bliver vi alligevel behandlet som VIP's. Der stod straks 3 mand klar, til at læsse vores gear ud af bilen, og op på scenen, hvert band fik eget backstage-lokale, med spisebord, sofagruppe, fjernsyn, internet, sminkespejl (det var vores forsangerinde svært begejstret over!), køleskab m. sodavand og kildevand, fadølsanlæg, en mand tilknyttet til backstageområdet, med eneste funktion at sørge for, at vi ikke manglede noget, toptjekket lydmand + stagehands, og alt kørte fuldstændig gnidningsløst. Fik jeg nævnt bespisningen? Steg-buffet, med 3 forskellige slags steg, og div. tilbehør, serveret præcis på det aftalte tidspunkt.

Det er eddersatme godkendt! :thumbup:

NN (Now Nostalgi): Backstage-området (1.-salen) er Rytmepostens gamle ungdomsklub, med tilhørende øvelokaler. Det var sgu lidt sjovt at gense stedet, hvor man trådte sine musikalske barnesko, for små 20 år siden :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin »

NO: Har fået købt en donorbas til et projekt jeg har haft undervejs et stykke tid. Det bliver fedt at komme i gang med det.
Five Fingers - Five Strings

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Var en tur i Planetariet og se U2 3D. Det var sjovt ... og så så man jo toptjekket ud med de briller ...

Billede

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

[quote="K-P"][quote="Jake"]New Vegas tror jeg bliver vildt. Jeg har lige fået Medal of Honor og prøvede det lige inden jeg tog afsted. Det er godt nok fedt lavet!

Mvh Jake[/quote]

Medal of Honor er jeg ikke så glad for. Jeg fik lov til at være betatester af multiplayeren, og mit indtryk er, at EA har prøvet at bringe Battlefield: Bad Company over i retning af Call of Duty. Så man har taget det langsomme og strategiske gameplay fra Bad Company og smækket det over i nogle små, fast-paced baner fra Call of duty, hvor strategi ikke er specielt brugbart.[/quote]

Jeg har ikke rigtig tid til multiplayer mere, da jeg gerne vil være god og det tager for meget tid ;-) Så jeg har kun prøvet single player - og det holder 100%.

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="GodSpeedDK"][quote="GodSpeedDK"]NO: Mega-fedt at spille på Rytmeposten i går. Vi skulle (heldigvis) spille på den gamle scene, og det kom til at passe perfekt med dét antal mennesker, der dukkede op (små 100, vil jeg gætte på). Det havde være lige lovlig overkill med den nye scene, hvor der er plads til 900 :)
[/quote]

Hov, forresten ...

NMO: Rytmepostens artistpleje!! Vi kommer som to komplet ukendte bands, med et forventet antal publikummer på max. 50 (det blev så lidt flere, men det havde ingen vist turde håbe på, og slet ikke forventet), og så bliver vi alligevel behandlet som VIP's. Der stod straks 3 mand klar, til at læsse vores gear ud af bilen, og op på scenen, hvert band fik eget backstage-lokale, med spisebord, sofagruppe, fjernsyn, internet, sminkespejl (det var vores forsangerinde svært begejstret over!), køleskab m. sodavand og kildevand, fadølsanlæg, en mand tilknyttet til backstageområdet, med eneste funktion at sørge for, at vi ikke manglede noget, toptjekket lydmand + stagehands, og alt kørte fuldstændig gnidningsløst. Fik jeg nævnt bespisningen? Steg-buffet, med 3 forskellige slags steg, og div. tilbehør, serveret præcis på det aftalte tidspunkt.

Det er eddersatme godkendt! :thumbup:

NN (Now Nostalgi): Backstage-området (1.-salen) er Rytmepostens gamle ungdomsklub, med tilhørende øvelokaler. Det var sgu lidt sjovt at gense stedet, hvor man trådte sine musikalske barnesko, for små 20 år siden :) [/quote]

Ja, det plejer at være rimelig godt, selvom fadølsanlægget ikke altid er den smarteste ting..
Jeg har faktisk mere en ting med deres såkaldte "sikkerhedspersonale", dem har jeg haft dårlige oplevelser med..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Musikmøde med gode venner. Altid rart!
NO2: Har måske scoret et rigtig fedt gig næste sommer - godt nok ubetalt, men man siger ikke nej til at spille 4-5 koncerter foran ca. 14.000 mennesker pr. gang (okay det er så også de samme mennesker hver gang).

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: At komme hjem fra byen ogfinde ud af, at der er South Park-filmen på tv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen