Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
bastion
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: 82føøøør´
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af bastion »

NO: Trådløst netværk. Hvordan har jeg dog kunnet undvære det så længe?...

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af eitreach »

NO: Endelig ordentlig videounderstøttelse på Android, fra 2.1 og opefter. Det var på tide! :)

NO2: Babylon 5 på min Desire.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="eitreach"]NO: Endelig ordentlig videounderstøttelse på Android, fra 2.1 og opefter. Det var på tide! :)

NO2: Babylon 5 på min Desire.[/quote]

Det lyder saftsuseme nørdet. Velkommen tilbage! :lol:

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

!

Indlæg af eitreach »

[quote="Turtle"][quote="eitreach"]NO: Endelig ordentlig videounderstøttelse på Android, fra 2.1 og opefter. Det var på tide! :)

NO2: Babylon 5 på min Desire.[/quote]

Det lyder saftsuseme nørdet. Velkommen tilbage! :lol:[/quote]

Det er en lille smartphone-revolution, det er hvad det er. :)

Tak! Jeg går vel stadig op i gear, selvom jeg har fået noget at rive i..
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Ja, ja - jeg er blevet Apple-fanboi i en grad, så jeg overvejer at købe en IPhone 4, selv om jeg ikke helt kan overskue, hvad den egentlig kan af nye ting :D

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af eitreach »

Well.. Du kan jo starte med at installere iOS4 på din nuværende iPhone, og se om operativsystemet er nok alene - hvis det ikke er, skader det jo ikke at opgradere sin hardware til en 4'er. :)
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="eitreach"]Well.. Du kan jo starte med at installere iOS4 på din nuværende iPhone, og se om operativsystemet er nok alene - hvis det ikke er, skader det jo ikke at opgradere sin hardware til en 4'er. :) [/quote]

Jeg HAR opgraderet til iOS4. Og jeg HAR forudbestilt en iPhone4. Sagde jo, at jeg var blevet Fanboi.....

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af eitreach »

[quote="Turtle"][quote="eitreach"]Well.. Du kan jo starte med at installere iOS4 på din nuværende iPhone, og se om operativsystemet er nok alene - hvis det ikke er, skader det jo ikke at opgradere sin hardware til en 4'er. :) [/quote]

Jeg HAR opgraderet til iOS4. Og jeg HAR forudbestilt en iPhone4. Sagde jo, at jeg var blevet Fanboi.....[/quote]

16 eller 32gb? :P
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Turtle"]Ja, ja - jeg er blevet Apple-fanboi i en grad, så jeg overvejer at købe en IPhone 4, selv om jeg ikke helt kan overskue, hvad den egentlig kan af nye ting :D [/quote]

iPhone 4 kort fortalt:
- vildt display med højere opløsning end en trykt bog
- aluminiumsramme, der fungerer som antenne = bedre signalmodtagelse
- HD-video (720p) med "Tap to focus" ligesom, når der skydes stillbilleder med 3GS :clap: :clap: :clap: :clap:
- 5 megapixel kamera med LED blitz. Blitzen kan være tændt konstant, når der optages video. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
- 1GHz processor og 512MB RAM. Til sammenligning har 3GS 600 MHz og 256 MB RAM, iPad har 1GHz og 256 MB RAM.
- FaceTime. Kan dog kun bruges fra iPhone 4 til iPhone 4 og i 2010 er det kun på WiFi

iOS 4 nyheder
- Multitasking
- Én mailindbakke :clap: :clap: :clap: :clap:
- Mapper på hjemmeskærmen
- iBooks
- Mulighed for at til- og fravælge kalendere i den samlede kalendervisning
- screen rotation lock
- baggrundsbillede ikke kun når telefon er låst
- mulighed for at lave spillelister i iPod
- 5x kamerazoom

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

OK - Her er listen over de ting, jeg tror, jeg får brug for:
[quote="kraen"]

iPhone 4 kort fortalt:
- aluminiumsramme, der fungerer som antenne = bedre signalmodtagelse
--OK - bedre modtagelse var vist på tide!!!


iOS 4 nyheder
- Mulighed for at til- og fravælge kalendere i den samlede kalendervisning
- screen rotation lock

--Og det var så det....

Men Apple kom da i medierne på den :D

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af eitreach »

[quote="kraen"][quote="Turtle"]Ja, ja - jeg er blevet Apple-fanboi i en grad, så jeg overvejer at købe en IPhone 4, selv om jeg ikke helt kan overskue, hvad den egentlig kan af nye ting :D [/quote]

- Multitasking
[/quote]

<a href="http://mobile.computerworld.com/device/ ... appointing" rel="nofollow">http://mobile.computerworld.com/device/ ... ointing</a>

Shame.. Hvorfor ikke bare kalde det for hvad det er? Fint nok at der kommer opdateringer, men jeg bryder mig på ingen måde om misvisende markedsføring.. Hverken hos Apple, TDC, HTC, Føtex eller min lokale købmand.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="eitreach"]

- Multitasking.[/quote]

Men bemærk, at den alligevel ikke var på min liste. Man skal vist være pænt nørdet for at have brug for det. Og så har man alligevel en Android-fon....

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af eitreach »

[quote="Turtle"][quote="eitreach"]

- Multitasking.[/quote]

Men bemærk, at den alligevel ikke var på min liste. Man skal vist være pænt nørdet for at have brug for det. Og så har man alligevel en Android-fon....[/quote]

Jeg synes ikke det er nørdet at have Spotify kørende, mens man laver alt muligt andet.

Laptop-erstatninger skal helst være så tæt på erstatninger som muligt. I hvert fald for mig, som bruger min telefon som en laptop-erstatning.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="eitreach"][quote="Turtle"][quote="eitreach"]

- Multitasking.[/quote]

Men bemærk, at den alligevel ikke var på min liste. Man skal vist være pænt nørdet for at have brug for det. Og så har man alligevel en Android-fon....[/quote]

Jeg synes ikke det er nørdet at have Spotify kørende, mens man laver alt muligt andet.[/quote]

Nu er Spotify jo kun tilgængelig i DK, hvis man er nørdet nok til at kunne omgås deres systemer. Så ... jo :D

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af eitreach »

[quote="Turtle"]

Nu er Spotify jo kun tilgængelig i DK, hvis man er nørdet nok til at kunne omgås deres systemer. Så ... jo :D [/quote]

Det er ikke så meget nørdet, som det er at sælge sin sjæl.. Vé, at sværge ved det blå-gule!
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="eitreach"][quote="Turtle"]

Nu er Spotify jo kun tilgængelig i DK, hvis man er nørdet nok til at kunne omgås deres systemer. Så ... jo :D [/quote]

Det er ikke så meget nørdet, som det er at sælge sin sjæl.. Vé, at sværge ved det blå-gule![/quote]

Nu ved jeg ikke, hvad du mener med det blå-gule, men jeg har fået mig en svensk kæreste, så pas lige på :) :) :)

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

!

Indlæg af eitreach »

[quote="Turtle"][quote="eitreach"][quote="Turtle"]

Nu er Spotify jo kun tilgængelig i DK, hvis man er nørdet nok til at kunne omgås deres systemer. Så ... jo :D [/quote]

Det er ikke så meget nørdet, som det er at sælge sin sjæl.. Vé, at sværge ved det blå-gule![/quote]

Nu ved jeg ikke, hvad du mener med det blå-gule, men jeg har fået mig en svensk kæreste, så pas lige på :) :) :) [/quote]

Min overfladiske bitterhed hvad angår de nordligere skandinaviske lande ligger egentligt også bare i, at jeg ikke selv er født længere nordpå.. Ak.

Og tillykke. :) Jeg har selv fundet en jeg rigtig godt kan lide oppe nordpå.. Ikke helt så meget nordpå, men alligevel. Af den lejlighed har jeg også taget næsten permanent residens hos hende i Aalborg.

Det er forøvrigt også en optur. Den største i mit liv, faktisk.

Kærlighed er genialt.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: !

Indlæg af IkkeMig »

[quote="eitreach"]Kærlighed er genialt.[/quote]

Den synes jeg sgu' egentlig bare vi skal lade stå alene her i opturs-tråden!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="kraen"]Blitzen kan være tændt konstant, når der optages video. [/quote]

Da jeg forlod branchen kaldte man det videolys. ;) Man kaldte i øvrigt også det andet for flash.

I virkeligheden er det nok heller ikke så meget en "blitz", som et meget kort videolys, der er i de smartphones?

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Har fået mig endnu en uddannelse (multimediedesigner) og afsluttede med en 12'er for hovedopgaven. Det er nu en dejlig fornemmelse at producere noget, der holder.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen