Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Hmm...

Jeg må ellers sige, at efter én sæson med Red Wing, var jeg tilbage til Caterpillar Logger. Men smag og behag...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Max Power »

Ja, der må jeg være enig.
Mit par Caterpillar Logger 9´´ har holdt i nu efterhånden 11 vintersæsoner samt et hav af koncerter hvor stålindlæget i snuderne sikkert har reddet mine tæer mange gange.
Lidt støvlefedt engang imellem er alt hvad de har fået.
Når de kan afskrives over 11+ år, så er de jo faktisk ikke så dyre.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det var dog alligevel imponerende! 11 sæsoner... :-)

Jeg må så tilstå, at i og med at jeg bruger mine næsten som dagligt transportmiddel, tillader jeg mig at begave mig selv med et nyt par hvert andet år. Det har jeg så gjort 8-9 gange nu... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Johannes"][quote="Dannyboy"]NO: Timberland Tackhead (Chris Cornell støvlen) lige kommet ind af døren.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0405208502[/quote]

Har du bestilt fra den seller på EBAY? Jeg kunne godt bruge sådan en par nemlig!![/quote]

Jebber

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

At få den nye Deathspell Omega-plade et par før den reelt udkommer. Rock Uglen er bare en genial biks.

NO2//

Den nye Deathspell Omega-plade. Lever fuldt op til de absurd høje forventninger jeg havde til den.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Jeg flytter til Kbh til sommer :)
NO: ...Det bliver i lejlighed med damen! Uhh...
NO: Så skal jeg ud og finde nogle gutter at spille rock og rul med derovre også :)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; En amp mindre, men en guitar mere..

NA; Masser af spændende projekter i lejligheden, men er pt snottet og mega tung i skallen så = nul energi....

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="efrandsen"]
NO: Så skal jeg ud og finde nogle gutter at spille rock og rul med derovre også :) [/quote]

Det lyder sjovt - Det finder vi nok hurtigt ud af :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Smittefar"][quote="efrandsen"]
NO: Så skal jeg ud og finde nogle gutter at spille rock og rul med derovre også :) [/quote]

Det lyder sjovt - Det finder vi nok hurtigt ud af :) [/quote]

Det lyder sgu godt :)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Smutter til Kbh på torsdag for at se Jeff Beck med en god kammerat (er allerede begyndt at glæde mig helt vildt til den koncert), og så bliver vi hele weekenden og får set nogle gamle kammerater, min søster og får en fed weekend.

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NO: Jeg har lige været til jobsamtale og jeg synes selv at det gik helt vildt godt. De har i hvert fald bedt om at se mig igen. :D .
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Så blev bilen solgt.

NA: Så skal man lige vente 2 måneder på den nye ...

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: At bruge en times tid på at rode og justere en af spaderene herhjemme, så den igen er i topform!

NO2: Jeg tror sgu så småt, at jeg er ved at få fast dame på! 8-)

NN: Har et sandt bjerg af skriftlige afleveringer for for tiden! :thumbdown:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Call of Duty: Black Ops
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Netop flyttet i rækkehus. Det er sgu egentlig meget fedt. Jeg føler det stadig lidt, som om jeg kun er på besøg, men jeg begynder vel at betegne det som 'hjem' på et tidspunkt.

NO2: Forbindelse til omverdenen igen, i og med YouSee lukkede op for internetadgangen i dag.

NN: Hvor er der dog meget uforudset bøvl, når man sådan flytter, og mange udgifter til alt muligt mærkelig, som man slet ikke havde set komme. Men det vil jeg ikke trætte jer med :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="K-P"]NO: Call of Duty: Black Ops[/quote]
Er det så godt? Lad os lige få lidt flere uddybende ord, så jeg ved om jeg skal sende lidt penge efter Treyarch når jeg engang er færdig m. Fallout New Vegas...

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Christian Mogensen"][quote="K-P"]NO: Call of Duty: Black Ops[/quote]
Er det så godt? Lad os lige få lidt flere uddybende ord, så jeg ved om jeg skal sende lidt penge efter Treyarch når jeg engang er færdig m. Fallout New Vegas...[/quote]

Hvis man var virkelig glad for Modern Warfare 2, så bliver man nok skuffet over Black Ops. Multiplayer delen minder rigtig meget om World At War og det først Modern Warfare, dog med en del nye tiltag. Tilføjelser til våben køber du selv, så du skal ikke længere unlocke dem igennem forskellige udfordringer. De har også fjernet mange af de overpowered våben, eller i hvert fald placeret dem så langt oppe, at de fleste har fået skills, før de er kommet til det level, og perks, som var pisse trælse for alle andre end brugeren selv, er også blevet fjernet.
Singleplayer delen er også ret anderledes i forhold til tidligere spil, da alt pånær sidste mission er flashbacks.

Så de er primært gået væk fra alt det folk har brokket sig over ved MW2 og gået tilbage til den samme gamle stil.

Fallout: New Vegas blev jeg dog lidt skuffet over. Det er meget bugged og spillet slutter på præcis samme måde, som Fallout 3 uden Broken Steel, dog med 4 forskellige muligheder for at slutte spillet endeligt på.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Adam Lambert på Vega. Fuck, hvor kan den mand dog synge fantastisk. :o)
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

[quote="K-P"]

Så de er primært gået væk fra alt det folk har brokket sig over ved MW2 og gået tilbage til den samme gamle stil.
[/quote]

Hvad er MW2 blevet kritiseret for? Det er IMO det aller fedeste af alle CoD spillene. Jeg prøvede World At War kort, men syntes virkelig det var skidt i forhold til MW-serien.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Kaptajn Kropp"][quote="K-P"]

Så de er primært gået væk fra alt det folk har brokket sig over ved MW2 og gået tilbage til den samme gamle stil.
[/quote]

Hvad er MW2 blevet kritiseret for? Det er IMO det aller fedeste af alle CoD spillene. Jeg prøvede World At War kort, men syntes virkelig det var skidt i forhold til MW-serien.[/quote]

Commando, noobtube, manglende dedicated host, hackers og overpowered shotguns. Jeg kan sikkert finde på mange flere, men det gider jeg ikke lige.
Cogito sumere potum alterum

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen