Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="FunkyValle"]NO: Adam Lambert på Vega. Fuck, hvor kan den mand dog synge fantastisk. :o) [/quote]

Et vildt gæt: Du var ca. dobbelt så gammel, som gennemsnittet af resten af publikum?

(Ikke at der er noget galt i det, forståes)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Nå okay vi snakker Multiplayer her?

Jeg har mest spillet Campaign. :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Kaptajn Kropp"]Nå okay vi snakker Multiplayer her?

Jeg har mest spillet Campaign. :) [/quote]

Ja, singleplayer fejler intet, men det løber man sgu lidt hurtigt død i. Man kan jo ikke gennemføre det 100% på veteran igen og igen :P
Cogito sumere potum alterum

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Jeg var fanmer psyched da jeg gennemførte MW 1 og 2. Men da jeg så prøvede World At War, blev jeg SÅ skuffet! Men jeg prøvede kort noget Co-op med en ven, det var sgu meget sjovt :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Jeg er ved at redesigne hifi4all.dk, og jeg tror jeg er ved at have fundet frem til et ret fedt logo.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Kaptajn Kropp"]Jeg var fanmer psyched da jeg gennemførte MW 1 og 2. Men da jeg så prøvede World At War, blev jeg SÅ skuffet! Men jeg prøvede kort noget Co-op med en ven, det var sgu meget sjovt :D [/quote]

World at War bryder jeg mig heller ikke om. Grafikken er ret blurry i forhold MW 1 og 2, singleplayer er for usammenhængende og multiplayer virker meget fladt og egentlig bare som en nedgradering af MW 1
Cogito sumere potum alterum

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; En knap så heldig gear byttehandel for mig er heldigvis annulleret og jeg har fået mit gear tilbage..
NO; At have lært lidt igen om what to do and not to do..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="GodSpeedDK"][quote="FunkyValle"]NO: Adam Lambert på Vega. Fuck, hvor kan den mand dog synge fantastisk. :o) [/quote]

Et vildt gæt: Du var ca. dobbelt så gammel, som gennemsnittet af resten af publikum?

(Ikke at der er noget galt i det, forståes)[/quote]

Jeg ville sateme gerne have set Adam Lambert - Klart den bedste deltager i American Idol i mange år.

NO: Jeg var ude og øve for første gang i lang tid - Det var fandeme dejligt
NN: Studiotonen er vist halvsløj :'(
NO2: Det giver mig anledning til at få hilst på Lars Reinau igen :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="GodSpeedDK"][quote="FunkyValle"]NO: Adam Lambert på Vega. Fuck, hvor kan den mand dog synge fantastisk. :o) [/quote]

Et vildt gæt: Du var ca. dobbelt så gammel, som gennemsnittet af resten af publikum?

(Ikke at der er noget galt i det, forståes)[/quote]

Det var rent faktisk også min forventning, men jeg tror jeg ramte gennemsnitskoncertgængeren den aften ret godt.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NO: Er lige begyndt som studiestøtte for to langtidsindsatte gutter i Statsfængsel Midtjylland - det er satme et anderledes miljø der hersker derinde. Men fedt og inspirerende arbejde!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Skal til jylland og hente en ny amp idag, og skal i samme ombæring et smut forbi den kære Søren Alwan med min Marshall!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Jeg har spillet med 3 forskellige bands i denne uge. mandag - Bamses Venner jam - Tirsdag - Rory Gallagher jam - onsdag 70er hard rock.

No - Rory Gallagher bliver ved med at overraske. har lige fået 2 cder ind idag og venter på 3 mere 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Smittefar"]
NN: Studiotonen er vist halvsløj :'(
NO2: Det giver mig anledning til at få hilst på Lars Reinau igen :) [/quote]
Skal du så have en 'voksen-amp'? ;)
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Det har været et par gode uger for vellyden i øveren. En guitarist i det ene band er gået fra transistorhelvede til Laney Lionheart, og en guitarist fra det andet band har været ude hos Lars Reinau og få en ny enhed (monteret med det fine Hitachi-kabel) i sin gamle Fender Deluxe Reverb, hvor membranen på den gamle var røget.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Der kommer nok lidt Apple-opdateringer i morgen. iOS 4.2, iTunes 10.1 (og så går rygterne på at det nye Apple TV kommer til Danmark, hvilket betyder en udvidet iTunes Store - SÅDAN!)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="kraen"](og så går rygterne på at det nye Apple TV kommer til Danmark, hvilket betyder en udvidet iTunes Store - SÅDAN!)[/quote]
Se det ville være en nyhed der var rigtig fed..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Så mangler vi bare Blu-Ray understøttelse ... ja, ja ... wishful thinking ...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Stevi"][quote="Smittefar"]
NN: Studiotonen er vist halvsløj :'(
NO2: Det giver mig anledning til at få hilst på Lars Reinau igen :) [/quote]
Skal du så have en 'voksen-amp'? ;) [/quote]

Nææ - jeg skal såmænd bare have tjekket og evt. skiftet rørene i Studiotonen - De rør har da vist så også spillet det meste af to år - og ret meget endda i den periode, så hvis et af dem skulle være træt, så er det vist OK.

Når det er sagt, så ligger det helt klart i kortene, at jeg på et eller andet tidspunkt skal have en Reinau amp.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="SustainerPlayer"]Så mangler vi bare Blu-Ray understøttelse ... ja, ja ... wishful thinking ...[/quote]

Nej da, bluray er jo slet ikke fremtiden, men bare en fase, der skal overståes
Cogito sumere potum alterum

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="K-P"][quote="SustainerPlayer"]Så mangler vi bare Blu-Ray understøttelse ... ja, ja ... wishful thinking ...[/quote]

Nej da, bluray er jo slet ikke fremtiden, men bare en fase, der skal overståes[/quote]

Øh ja, idéen med et fysisk medie er jo allerede forældet. Båndbredden på internettet er snart deroppe hvor det kan lade sig gøre helt at undvære dvd, bluray osv.
See you in heaven if you make the list

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen