Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sylvester
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sylvester »

NO: GEARFREAK!
- Hvorfor dælen linkede den gamle side ikke hertil? Jeg har gået og været ked af det i et halvt år! Men glæder mig helt vild til at nørde igen ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sylvester"]NO: GEARFREAK!
- Hvorfor dælen linkede den gamle side ikke hertil? Jeg har gået og været ked af det i et halvt år! Men glæder mig helt vild til at nørde igen ;) [/quote]

Velkommen tilbage!

Vi har været her et stykke tid, efterhånden, men det er vist lidt tilfældigt hvordan folk har fundet det.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Har lige talt med en kammerat, der har gang i et nyt øvelokalebyggeri på Nørrebro. Jeg tror, det bliver et super fedt sted.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

NO: Hans' ESP Navigator har fået nyt hjem hos mig.
Ufatteligt den kunne være på brugtmarkedet så længe, jeg er lidt målløs over at ESP har så dårlig en brugtværdi, for det er altså en guitar der efter min mening konkurrerer med custom shop fender's i kvalitet.

NO2: Fik solgt Tokai'en idag, den har dækket en stor del af omkostningen, så udskrivningen virker ikke så stor i en ret presset økonomisk tid.
Bah

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Vel hjemvendt fra et godt job med Mathilde Falch! God respons, og vi spillede godt! Udover det
NO2: Jeg sagde til Jonathan Spang jeg syntes han var sjov!!! HAHA! Hvad siger man til en komiker?
NA: Jeg spillede på en Fender silverface Super Reverb, og det var faktisk pisse fedt! :S

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Fedt Dan. Jeg er glad for den havnede det rigtige sted.

NO: En absurd masse overarbejde sluttede med en 15 timers arbejdsdag ... haha ...

NO2: Nu falder der ro på igen ...

NN: Desværre skal jeg lige på arbejde i weekenden ...

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Skal tatoveres om tre timer.
NO2: Skal til koncert med Black Rebel Motorcycle Club i Den Grå Hal i morgen, anden gang i år! Hurra min femte koncert med dem :)
NO3: Nyt materiale fra Ryan Adams! Endelig!! <a href="http://store.paxamrecords.com/products/ ... i-iv-vinyl" rel="nofollow">http://store.paxamrecords.com/products/ ... v-vinyl</a>
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"]NA: Jeg spillede på en Fender silverface Super Reverb, og det var faktisk pisse fedt! :S[/quote]
Pis hva'? Nu skal du også ha' sådan en.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="AnotherDan"]NO: Hans' ESP Navigator har fået nyt hjem hos mig.
Ufatteligt den kunne være på brugtmarkedet så længe, jeg er lidt målløs over at ESP har så dårlig en brugtværdi, for det er altså en guitar der efter min mening konkurrerer med custom shop fender's i kvalitet.[/quote]

Cool - jeg havde den på prøve et stykke tid - Ingen tvivl om, at det er en guitar af høj høj kvalitet, og et meget godt køb. Af en eller anden grund blev jeg bare aldrig rigtig hooked på den.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Jeg har en ESP 400 series strat i forvejen som er min primære guitar, så det kan være de bare taler et sprog jeg godt kan li' hehe...
Bah

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="efrandsen"]

NO2: Skal til koncert med Black Rebel Motorcycle Club i Den Grå Hal i morgen, anden gang i år! Hurra min femte koncert med dem :)
[/quote]

katastrofe, hvorfor har jeg ikke vidst det???? hvor har du fået billetter, jeg kan se der er udsolgt nu?

/søren

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="udepost"][quote="efrandsen"]

NO2: Skal til koncert med Black Rebel Motorcycle Club i Den Grå Hal i morgen, anden gang i år! Hurra min femte koncert med dem :)
[/quote]

katastrofe, hvorfor har jeg ikke vidst det???? hvor har du fået billetter, jeg kan se der er udsolgt nu?

/søren[/quote]

Min kæreste købte til os for ca. to mdr siden, tror jeg?
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NA: Jeg spillede på en Fender silverface Super Reverb, og det var faktisk pisse fedt! :S[/quote]
Pis hva'? Nu skal du også ha' sådan en.. ;) [/quote]

Ja, jeg tænkte lidt tanken! Men jeg er jo også bare en idiot! Heldigt der ingen til salg er! :D

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="Rasmus"][quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NA: Jeg spillede på en Fender silverface Super Reverb, og det var faktisk pisse fedt! :S[/quote]
Pis hva'? Nu skal du også ha' sådan en.. ;) [/quote]

Ja, jeg tænkte lidt tanken! Men jeg er jo også bare en idiot! Heldigt der ingen til salg er! :D [/quote]


jeg var ude og spille med et nyt band sidste onsdag og der spillede jeg på en Gyatone reverb et eller andet.Vist nok en twin reverb klon fra 70erne og den lød sku pisse fedt.Har ellers selv haft en tr reisue for et par år siden jeg solgte fordi jeg ikke kunne med den.Nu ved jeg ikke lige om man kan sammenligne en super reverb med en gyatone ,men jeg blev også overrasket over at det lød fedt.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="Rasmus"][quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NA: Jeg spillede på en Fender silverface Super Reverb, og det var faktisk pisse fedt! :S[/quote]
Pis hva'? Nu skal du også ha' sådan en.. ;) [/quote]

Ja, jeg tænkte lidt tanken! Men jeg er jo også bare en idiot! Heldigt der ingen til salg er! :D [/quote]

fender amps er det eneste der duer. super reverbs er vildt fede, men spiller bare hjernedødt højt. du må komme og prøve min vibro på et tidspunkt :)

/søren

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="udepost"]

fender amps er det eneste der duer.[/quote]

Aaarrh, sku´ vi nu ikke lige snuppe et stykke med Stryhns?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Er der da et andet mærke af forstærkere, som du mener også duer, Søren? Det kan jeg da slet ikke forestille mig ;)

NO: Så er mediejura overstået. Tror såmænd det gik fint nok, men der skal bare stå "bestået", så er jeg tilfreds.

NN: Fordi jeg absolut ingen penge har, må jeg sidde herhjemme og hygge mig med lidt god musik og et par håndbajere, mens en del af mine medstuderende er ude og spise inden fest senere, hvor jeg så støder til.

NA: Ovenstående er faktisk ikke helt værst, når man bare lige får sat noget ordenligt på anlægget, slapper af og smiler over, at man jo trods alt har det meget godt.

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af made »

NO: Dagens første kaffe.

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

Same here ;)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="kasperploug"]Same here ;) [/quote]

.. og her! Der er sgu næsten ikke noget bedre end en god kop kaffe, dagen efter man har været ude og gøre dansegulvene (meget) usikre ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen