Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Pluto"]NO. Min gamle cry baby er tilbage på gulvet efter en større modicificering af Alwan.Fedt at spille med wah igen efter flere års pause.[/quote]

Man burde prøve sådan en satan, kan ikke holde lyden af min std. crybaby ud mere.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

Ja der er kæmpe forskel fra en standard cry baby til en alwan moddet ,så hvis du bor i nærheden af Vejle skal du være velkommen til at prøve min.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Pluto"]Ja der er kæmpe forskel fra en standard cry baby til en alwan moddet ,så hvis du bor i nærheden af Vejle skal du være velkommen til at prøve min.[/quote]

Det er desværre på den forkerte side af storebælt, i forhold til mig.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Gearfreak-møde med i aften

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Flying V!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Ferie om 1½ arbejdsdag. For ind i hede hule helvede, hvor jeg ikke gider mere arbejde nu.
NO2: Roskilde om en god uges tid. Jeg er frygtelig ked af at være sådan en forbandet bonderøv, men: Hegnet - here I come!
So many assholes, so few bullets

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Christian Mogensen"]NA: Har lige sat en masse af de pedaler jeg ikke rigtig bruger til salg... Godt nok bruger jeg dem ikke, men de er jo meget rare at ha'....[/quote]

NN: Skambud på ens grej :crazy:

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

[quote="Christian Mogensen"][quote="Christian Mogensen"]NA: Har lige sat en masse af de pedaler jeg ikke rigtig bruger til salg... Godt nok bruger jeg dem ikke, men de er jo meget rare at ha'....[/quote]

NN: Skambud på ens grej :crazy:[/quote]

Sorry jeg vidste ikke den RC var lavet af ÆGTE GULD!!! :D Eller var det Chrome? :?

EDIT: Og så er det altså lidt den risiko man løber når, man bare smidder det hele op med "giv et bud". Det er sku god stil, at vide, hvad man vil have for sine ting. Og det er selvfølgeligt sagt med den sædvanlige smiley, winks og bedste intentioner ;)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Har lige været til Alice Cooper koncert. Han kan sgu' endnu, den gamle :)

NA: Der var ikke ret mange mennesker. Det er da meget fedt, at man kan stå på tredie række uden at blive mast, men det tager altså lidt af stemningen.

NN: Jeg skulle vist have haft ørepropperne i. Der er fuld musik i ørerne endnu :(

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Starcaster"][quote="Christian Mogensen"][quote="Christian Mogensen"]NA: Har lige sat en masse af de pedaler jeg ikke rigtig bruger til salg... Godt nok bruger jeg dem ikke, men de er jo meget rare at ha'....[/quote]

NN: Skambud på ens grej :crazy:[/quote]

Sorry jeg vidste ikke den RC var lavet af ÆGTE GULD!!! :D Eller var det Chrome? :?

EDIT: Og så er det altså lidt den risiko man løber når, man bare smidder det hele op med "giv et bud". Det er sku god stil, at vide, hvad man vil have for sine ting. Og det er selvfølgeligt sagt med den sædvanlige smiley, winks og bedste intentioner ;) [/quote]

Hehe - nej det var nu ikke nogle af budene herfra jeg hentydede til - det var mest dem jeg har fået via Soundcheck.
"Hej - Jeg vil gerne byde 450,- for den dersens gamle Boss SG-1 tingest" - noget i den boldgade har jeg fået en 5-6 gange her på det første døgn...
Og så en enkelt "Jeg byder 2500,- for alt i begge annoncer"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

Ha haaaa, jeg var selv lige ved at sige 200kr. for slowgear, hvis den kommer med org. kasse! Den skulle vi have købt en masse af dengang de ikke rigtig kunne sælge dem oppe i No. 1 i Odense....

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Jeg fik en meddelse fra SU om, at jeg lige pludselig får dobbelt så meget udbetalt, lige inden jeg skal til at have min første SU.
NO2: Min computer skulle gerne komme i dag. Så skal der fandme games Call of Duty i alle afskygninger.
Cogito sumere potum alterum

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

NO: Gathering møde i går - tilpas lummert og sjovt, som det plejer at være - og så er regnskabet gået næsten lige op. Perfekt! :)

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Urup"]NO: Gathering møde i går - tilpas lummert og sjovt, som det plejer at være - og så er regnskabet gået næsten lige op. Perfekt! :) [/quote]
Yessør. Kedeligt at jeg blev nødt til at smutte tidligt, for det var nemlig helt tilpas :)

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af KHoldt »

NO: Drager til Roskilde festival i aften. Yay,

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Italien ude af VM lige om lidt.

NO2: Stadig lidt oppe at køre over det show, Alice Cooper kørte i går (UOSF: Det er i dag præcis 38 år siden, at School's Out udkom...)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Gearfreakdag - Besøg først af FrankWP og så GuitaRasmus - begge med lidt guitarnørdesnak til følge - hvem havde gættet det? Haha. Fik filet sadlen på min Goncalo Alves-hals til. Fik fræst - ødelagt - og lavet ny shim på mit Charvel-projekt.

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="KHoldt"]NO: Drager til Roskilde festival i aften. Yay,[/quote]
Shit det er tidligt!
Jeg tager derover i morgen aften for at ligge i kø og synes selv det er at være i god tid. :) .


NN: Jeg har sidste dag på mit arbejde i morgen. Jeg holder fordi jeg kun kan få halvtid men har brug for et fuldtidsjob. Det er edderrøvme ærgeligt for at sige det pænt. Det bliver hårdt ikke at møde glade børn hver dag, men skulle sidde på et eller andet røvsygt kontor. Hvis altså jeg finder et job. :/.

NO: Roskilde i morgen. YEAH!
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Danmark ydmyget. Optur? Ja, for så kan vi da håbe, at Morten Olsen endelig ryger ud!!!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg mener desværre allerede DBU for nylig har forlænget med ham i mange år.

NO: Solle - Jeg har fået fikset min Ibanez og Gibson ES125 hos ham og fik dem tilbage i går - det er sgu en fornøjelse at se, hvor meget han går op i detaljerne, og det er FEDT arbejde han har lavet på de to guitarer.

NA: Han fortalte mig, at de to p90 pickupper, der sidder på ES125'eren ikke er de originale dog-ears - Oh well, jeg synes, de lyder pissefedt.
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen