Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Teaterstykket "Glistrup" på Svalegangen i Århus. Simpelthen en forrygende genial forestilling. Skynd jer, den spiller kun til og med lørdag.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="MacG"](Jeg har spillet med folk fra symfoniorkestre, og de snuskede vittigheder de kan om de kvindelige indslag i blæsergruppen... Min far var sømand, but damn.. :s hock: )[/quote]

Sådan en påstand kan man ikke bare sådan slynge ud, uden at give talrige eksempler! :D

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

NO: Har sat mine 72 mini humbuckere i min LP Deluxe - Den lyder fuldstændigt som før.
NN: Har sat mine 72 mini humbuckere i min LP Deluxe - Den lyder fuldstændigt som før.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Grandad
Himmelhund
Indlæg: 32
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Grandad »

Det må da virkelig være mini humbuckere, hvis der er plads til 72 på én guitar ;-)

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

[quote="Grandad"]Det må da virkelig være mini humbuckere, hvis der er plads til 72 på én guitar ;-)[/quote]
Lige præcis, Den er uden sammenligning. :clap:
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Funkis"][quote="Grandad"]Det må da virkelig være mini humbuckere, hvis der er plads til 72 på én guitar ;-)[/quote]
Lige præcis, Den er uden sammenligning. :clap:[/quote]
For slet ikke at tænke på den switch der skal til..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Bands der ikke genopfinder den dybe tallerken, og godt ved det, men bare koncentrerer om at rocke i stedet.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: En af mine bekendte skrev dette citat fra sin far på Facebook: "Kvinder er som køkkenredskaber. Nogle af dem skal man bare lade være med at stikke sin pik ind i."
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: I er sikkert ligeglade, men Kanye West har udgivet en super fed plade i denne uge. Damn!

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af ChristianB »

NO: Gæsteforelæseren i dag var Rene Thalund fra Nephew, som fortalte om virtuelle instrumenter generelt og hvordan de bruger dem, og en masse andet. Det sgu ret interessant...
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Bedst som jeg troede, at jeg havde mistet endnu en portion af mit barnesind, kommer det stærkt tilbage: Jeg gik på arbejdet og kunne ikke tænke bedre om den ellers så kønne nye sne, end at den dog var våd, kold, og irriterende, hvorefter jeg får fri og står ved stoppestedet og kommer i tanke om, at her kunne man da lave nogle fede glidebaner. Endnu bedre blev det, da jeg så kom på bussen, og det tog 10 minutter at komme fra Valby Langgade og op til stationen (ikke meget mere end 100 meter), fordi bussen ikke kunne køre op ad bakke. Aldrig har jeg oplevet så vildt hjulspin og høje omdrejninger (aka sjov!), og så i en HT-bus. Hjemme på vejen var der ikke blevet ryddet, så det bedste sted at gå var ude i hjulsporene, hvor jeg så kunne gå og more mig over at glide op og ned af trafikbump, og der var børn, der legede sneboldskamp uden for en af de andre karéer.
Det er nu meget fedt alligevel med lidt sne! I hvert fald indtil næste gang jeg skal steder hen, og den offentlige trafik ikke virker...

NN: Jeg ville sgu egentlig meget godt ud på vejen og lave glidebaner, men jeg har jo ingen flyverdragt :(

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Det er jo lige før, at du får mig til at være ked af, at vi ikke har fået noget sne :lol: Men også kun lige før.

NO: Vi har ikke fået sne :)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

[quote="Turtle"]Det er jo lige før, at du får mig til at være ked af, at vi ikke har fået noget sne :lol: Men også kun lige før.

NO: Vi har ikke fået sne :) [/quote]
:lol:

Jeg tror også bare, det er et midlertidigt anfald af sentimentalitet. I morgen er jog nok lige så kynisk og bitter over sneen, som jeg plejer. Men det er nu meget rart at blive bekræftet i, at jeg ikke er nær så voksen, som jeg burde være.
Og nu vil jeg så iføre mig et par gode støvler og en frakke og gå ud i det hvide (så jeg kan komme på bar)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Billede

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="ChristianB"]NO: Gæsteforelæseren i dag var Rene Thalund fra Nephew, som fortalte om virtuelle instrumenter generelt og hvordan de bruger dem, og en masse andet. Det sgu ret interessant...[/quote]
Læser du på Århus Uni? Og hedder forelæseren Michael, når det ikke lige er en af dem fra Nephew? For så er han en af mine gamle venner :-)
So many assholes, so few bullets

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Firmajulefrokost i aften. Det betyder: "FRI BAR!!"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]NO: Billede[/quote]

Sig frem, sig frem; hvad synes du?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"][quote="SustainerPlayer"]NO: Billede[/quote]

Sig frem, sig frem; hvad synes du?[/quote]

Har ikke haft så meget tid sammen med den. Så en ren overfladisk 1. oplevelse er:

Fabrikpresets er absolut ikke skrevet til singlecoils.

Fabrikpresets er som på mange andre enheder i overkanten.

Den er forbavsende nem at gå til (*disclaimer: Jeg har sjældent svært ved sådan noget ... natural born geek).

Man kan hurtigt dreje vellyd ud af den.

Pro Tools er ikke lige min kop te ... i første omgang ... men Eleven Rack interfacet i PT er nemt og overskueligt.

Avid og deres omregistreringsprocess (den er købt brugt) er godt nok langhåret - omend deres support svarer hurtigt.

Det er helt uden sammenligning den bedste emulerede lyd, jeg har hørt IRL (det er vist kun de nye Pod HD og Axe FX jeg ikke har oplevet in natura).

Godt jeg ikke fik solgt mit gamle Zoom MIDI-board og Roland EV-5 ekspression pedal.

Den spiller fint sammen med Cubase 4.5 - selvom man selvfølgelig ikke har tilgang til editoren derfra ... men man kan sagtens re-ampe osv. (ikke at det er noget jeg har brug for).

Den matcher jo næsten farven på min Warmoth Candy Tangerine Strat ...

Og prisen var mere end rimelig ... det var et fund.

Og ... tak til Down for at overbringe den! Verden er lille ... i hvert fald gearverdenen :D

To be continued ... desværre har jeg ikke meget tid til at fordybe mig med den lige nu ... :|

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: En flink chauffør har trodset snemasserne og afleveret den nye MackBook Pro :clap:

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af ChristianB »

[quote="Telemaster"][quote="ChristianB"]NO: Gæsteforelæseren i dag var Rene Thalund fra Nephew, som fortalte om virtuelle instrumenter generelt og hvordan de bruger dem, og en masse andet. Det sgu ret interessant...[/quote]
Læser du på Århus Uni? Og hedder forelæseren Michael, når det ikke lige er en af dem fra Nephew? For så er han en af mine gamle venner :-)[/quote]

Ja, jeg læser Informationsvidenskab på AU. Rene var ugens gæsteforelæser i det fag der hedder Digitale Repræsentationer, og vores forelæser hedder Michael. Han er sgu cool. Jeg tænkte nok i kendte hinanden, for der var et billede af dig i et af hans eksempler om billedmanipulation.

Vi har også moret os ret meget over hans youtube videoer hvor han spiller og synger "Vilde kaniner" med Gnags! :lol:
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen