Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="ChristianB"][quote="Telemaster"][quote="ChristianB"]NO: Gæsteforelæseren i dag var Rene Thalund fra Nephew, som fortalte om virtuelle instrumenter generelt og hvordan de bruger dem, og en masse andet. Det sgu ret interessant...[/quote]
Læser du på Århus Uni? Og hedder forelæseren Michael, når det ikke lige er en af dem fra Nephew? For så er han en af mine gamle venner :-)[/quote]

Ja, jeg læser Informationsvidenskab på AU. Rene var ugens gæsteforelæser i det fag der hedder Digitale Repræsentationer, og vores forelæser hedder Michael Niebuhr. Han er sgu cool. Jeg tænkte nok i kendte hinanden, for der var et billede af dig i et af hans eksempler om billedmanipulation.

Vi har også moret os ret meget over hans youtube videoer hvor han spiller og synger "Vilde kaniner" med Gnags! :lol:[/quote]
Ja, han er sgu helt sin egen, og et virkelig behageligt menneske :-) Det må billedet må jeg lige forhøre ham om :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

Michael er Chefen!!! EOD. 8-)
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Fik lavet lidt musik med en kammerat i dag. Vi fik styr på et par ting, men for pokker hvor er der mange elementer i sådan et program (Logic), som man lige skal lære at kende. Kunne godt tænke mig at købe et par undervisningstimer et sted. Men det er sgu fedt at sidde og indspille idéer på den måde.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Super fedt job på Kellerdirk her til aften - der var proppet med mennesker der gav den gas. :D

NO2: Jeg elsker mit setup. Fed fed lyd, og jeg prøvede at tage toppen af gain'en i dag - det kunne jeg godt gå hen og blive fan af - det lyder mere af "streng", og der er mere punch.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Mine forstærker-drømme er vist ved at gå i opfyldelse.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: At skovle hele matriklen fri for sne på 5 minutter. Jeg har stor medlidenhed med jer, der rigtigt har fået sne...

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Turtle"]NO: At skovle hele matriklen fri for sne på 5 minutter. Jeg har stor medlidenhed med jer, der rigtigt har fået sne...[/quote]

60cm på terassen her... :(

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Christian Mogensen"][quote="Turtle"]NO: At skovle hele matriklen fri for sne på 5 minutter. Jeg har stor medlidenhed med jer, der rigtigt har fået sne...[/quote]

60cm på terassen her... :( [/quote]

Hehe - jeg kan stadig se græsset! (Det er så også ret højt, men alligevel...)

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Vi fik naboen til at fjerne sneen i vores indkørsel med en traktor.
Cogito sumere potum alterum


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Christian Mogensen"]NO: <a href="http://politiken.dk/indland/ECE1127930/ ... hjemloese/" rel="nofollow">http://politiken.dk/indland/ECE1127930/ ... mloese/</a> God karma lige dér![/quote]

Ja, det er fandme i orden. Og fedt, at Ecco ikke bare er med på idéen, men lader den rare mand beholde sine penge (som han dog stadig forærer herberget): <a href="http://politiken.dk/indland/ECE1127972/ ... 0-par-sko/" rel="nofollow">http://politiken.dk/indland/ECE1127972/ ... ar-sko/</a>
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af ChristianB »

[quote="Telemaster"]
Ja, jeg læser Informationsvidenskab på AU. Rene var ugens gæsteforelæser i det fag der hedder Digitale Repræsentationer, og vores forelæser hedder Michael Niebuhr. Han er sgu cool. Jeg tænkte nok i kendte hinanden, for der var et billede af dig i et af hans eksempler om billedmanipulation.

Vi har også moret os ret meget over hans youtube videoer hvor han spiller og synger "Vilde kaniner" med Gnags! :lol:[/quote]
Ja, han er sgu helt sin egen, og et virkelig behageligt menneske :-) Det må billedet må jeg lige forhøre ham om :-)[/quote]

Haha, bare rolig det var ikke noget pinligt billede... :lol:

Du har vidst haft det som profilbillede på Facebook: http://www.facebook.com/photo.php?pid=3 ... =688582648
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="ChristianB"][quote="Telemaster"][quote="ChristianB"]
Ja, jeg læser Informationsvidenskab på AU. Rene var ugens gæsteforelæser i det fag der hedder Digitale Repræsentationer, og vores forelæser hedder Michael Niebuhr. Han er sgu cool. Jeg tænkte nok i kendte hinanden, for der var et billede af dig i et af hans eksempler om billedmanipulation.

Vi har også moret os ret meget over hans youtube videoer hvor han spiller og synger "Vilde kaniner" med Gnags! :lol:[/quote]
Ja, han er sgu helt sin egen, og et virkelig behageligt menneske :-) Det må billedet må jeg lige forhøre ham om :-) [/quote]

Haha, bare rolig det var ikke noget pinligt billede... :lol:

Du har vidst haft det som profilbillede på Facebook: http://www.facebook.com/photo.php?pid=3 ... =688582648 [/quote]

En skam at det ikke var psykopat-billedet med den ene pupil i størrelse underkop!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Christian Mogensen"][quote="ChristianB"]
Haha, bare rolig det var ikke noget pinligt billede... :lol:
[/quote]
En skam at det ikke var psykopat-billedet med den ene pupil i størrelse underkop![/quote]
Ja. Det var vel nok ærgerligt ;-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Telemaster also known as Quotemaster :D
Bah

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="AnotherDan"]Telemaster also known as Quotemaster :D [/quote]
Jatak :-) Det er sgu ikke let at redigere et indlæg fra en iPhone :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Har lige afleveret min opsigelse til ILVA. Fra 3. januar skal jeg sælge køkkener hos Vordingborg Køkkenet. Det bliver rart med lidt bedre udfordringer i hverdagen.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Snefri i dag.
Cogito sumere potum alterum

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Min Framus skal snart hentes..
NO2; Julesang projekt med Morten..

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

NO: Logic 9 indahau5 ;)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen