Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Skiftede fra TDC til TDC Medarbejderbredbånd. Så fik en kende højere hastighed med mulighed for væsentligt mere, da det nu er VDSL i stedet for ADSL.

NO2: TDC-manden har oprettet det før tid ... fin service.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Funkis"][quote="efrandsen"]NO: Emma Acs på studenterhuset.
NN: Det utroligt lille antal mennsker, som Århus kan mønstre til koncerter med undergrundsbands..[/quote]

Det er også oppe i det "nye" studenterhus ikke?
For det er da også et virkeligt skod sted i forhold til Pakhuset...[/quote]

Jo, det var oppe i Stakladen.. Scenen er federe end Pakhuset, men stedet er ret nitten i forhold til Pakhuset. Jeg kan dog godt forstå, at de vil have det nærmere uni. Men hvor er det trist, at der kun dukker 10-15 mennesker op, når der i unibaren nede i kælderen sidder knap 100 mennesker og drikker sig stive..
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Optur: Nyt Opeth album på vej - med Steven Wilson ved roret, der er dømt dream team.
"That's right! Opeth will start the recording of their 10th album on the 31st January 2011. The band has picked the legendary Atlantis studios (ex Metronome studios) in Stockholm and will once again work with Jens Bogren engineering. Mixing duties will be handled by Steven Wilson (Porcupine tree). Possible release worldwide in the fall of 2011, through Roadrunner Records."
Bah

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

[quote="efrandsen"][quote="Funkis"][quote="efrandsen"]NO: Emma Acs på studenterhuset.
NN: Det utroligt lille antal mennsker, som Århus kan mønstre til koncerter med undergrundsbands..[/quote]

Det er også oppe i det "nye" studenterhus ikke?
For det er da også et virkeligt skod sted i forhold til Pakhuset...[/quote]

Jo, det var oppe i Stakladen.. Scenen er federe end Pakhuset, men stedet er ret nitten i forhold til Pakhuset. Jeg kan dog godt forstå, at de vil have det nærmere uni. Men hvor er det trist, at der kun dukker 10-15 mennesker op, når der i unibaren nede i kælderen sidder knap 100 mennesker og drikker sig stive..[/quote]
Helt enig.
Det fede ved pakhuset var at det ligesom var samlet et sted, som var tæt på byen.
Forstår ikke hvorfor man ikke laver et samlet sted, så man har en centrum omkring de studerende og de relativt mange fede koncerter de egentligt har på plakaten.
Var oppe og se " Mads fra gården" i Stakladen. Og det var ganske simpelt et af de absolut mindst tiltalende steder at gå til koncert. Der hang 25 studerende, som ønskede sig et andet sted hen.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="efrandsen"][quote="Funkis"][quote="efrandsen"]NO: Emma Acs på studenterhuset.
NN: Det utroligt lille antal mennsker, som Århus kan mønstre til koncerter med undergrundsbands..[/quote]

Det er også oppe i det "nye" studenterhus ikke?
For det er da også et virkeligt skod sted i forhold til Pakhuset...[/quote]

Jo, det var oppe i Stakladen.. Scenen er federe end Pakhuset, men stedet er ret nitten i forhold til Pakhuset. Jeg kan dog godt forstå, at de vil have det nærmere uni. Men hvor er det trist, at der kun dukker 10-15 mennesker op, når der i unibaren nede i kælderen sidder knap 100 mennesker og drikker sig stive..[/quote]
Jeg tror det handler lidt om arrangementet. Jeg har spillet oppe i Stakladen for ca. 1000 mennesker og det var et brag af en aften - hele hytten blev væltet, og rammerne var ideelle til en slå-sig-løs fest. Meget federe end nede på Studenterhuset synes jeg.

Grunden til, at jeg ikke tager til små koncerter deroppe er mest af alt, at det føles som en længere aften hvis man først skal hjemmefra->UNI->I byen, modsat studenterhusets arrangermenter hvor turen som oftest bare er hjemmefra->Studenterhuset/I Byen (hvis det sidste giver mening for nogen, så giver jeg en bajer - for det er da godt nok kludret skrevet).

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

@Funkis: Mener du ikke "Magnus fra Gården"? De er ellers fede og deres guitarist, er skidedygtig..

@Jeg forstår dig ikke rigtigt der Christian :D Men altså, klart det handler om det pågældende arrangement, jeg synes bare det er ærgerligt, at det skal være _så_ svært at hive bare 100 mennesker til en koncert.. Det er jo også spild af kunstnerens tid, som her kommer fra Kbh, at ta' til Århus for at spille for 10 mennesker :/
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

Jo selvfølgeligt Magnus fra Gården.
Men jeg er faktisk enig med Christian...
Det ligger simpelthen for langt væk.
Studenterhuset var også et kompromis hvad angår selve lokalerne. Men synes Stemningen der var langt langt federe.
Eksistere Pakhuset stadig?!?
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

Pakhuset var sgu ret fedt! Jeg har godt nok kun været i det nye studenterhuset en gang, men det var godt nok en skuffelse i forhold

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Funkis"]Jo selvfølgeligt Magnus fra Gården.
Men jeg er faktisk enig med Christian...
Det ligger simpelthen for langt væk.
Studenterhuset var også et kompromis hvad angår selve lokalerne. Men synes Stemningen der var langt langt federe.
Eksistere Pakhuset stadig?!?[/quote]

Nej, det er pt. tomme lokaler. Ved, at det muligvis skal bruges til noget mode-messe-halløj.. Men jeg tror, at den primære grund til at flytte fra Pakhuset og til Stakladen, var pga. finanserne. Udlejeren af Pakhuset(De Linde) er ikke kendt for at være billig at leje sager af..
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

bastion
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: 82føøøør´
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af bastion »

AnotherDan skrev:Optur: Nyt Opeth album på vej - med Steven Wilson ved roret, der er dømt dream team.
"That's right! Opeth will start the recording of their 10th album on the 31st January 2011. The band has picked the legendary Atlantis studios (ex Metronome studios) in Stockholm and will once again work with Jens Bogren engineering. Mixing duties will be handled by Steven Wilson (Porcupine tree). Possible release worldwide in the fall of 2011, through Roadrunner Records."
Jeg læser det vist ikke på samme måde som dig. Som jeg læser det, skal SW kun mixe og ikke lege producer/tekniker. Når det så er sagt, så kan SW noget med at lave god lyd. Jeg glæder mig mindst lige så meget som du gør (tror jeg) :)

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af ChristianB »

NO: læse[/size]FERIE!!
NA: I selskab med Hr Goffman...
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Kom til at købe en Jackson Randy Rhoads i dag. Den er fin!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

bastion skrev:
AnotherDan skrev:Optur: Nyt Opeth album på vej - med Steven Wilson ved roret, der er dømt dream team.
"That's right! Opeth will start the recording of their 10th album on the 31st January 2011. The band has picked the legendary Atlantis studios (ex Metronome studios) in Stockholm and will once again work with Jens Bogren engineering. Mixing duties will be handled by Steven Wilson (Porcupine tree). Possible release worldwide in the fall of 2011, through Roadrunner Records."
Jeg læser det vist ikke på samme måde som dig. Som jeg læser det, skal SW kun mixe og ikke lege producer/tekniker. Når det så er sagt, så kan SW noget med at lave god lyd. Jeg glæder mig mindst lige så meget som du gør (tror jeg) :)
Jeg fik også mega optur da jeg læste det forleden :) Deres plader holder bare hver gang

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"]NO: Kom til at købe en Jackson Randy Rhoads i dag. Den er fin![/quote]

Det er i hvert fald helt fint ... at komme til at købe ... det er god gearfreakånd! :thumbup:

Det er i hvert fald ikke rigtig GAS, hvis man ikke køber ... :lol:

Og ... et hurtigt flash, når spaden er hjemme, er også godt stil! ;) :clap:

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Der skal nok komme billeder. I dag blev lige brugt på at lære hinanden at kende :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"]Der skal nok komme billeder. I dag blev lige brugt på at lære hinanden at kende :) [/quote]

Ja - du er jo i din Jackson-fase ... :D :lol:

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Hehe - Den anden røg jo ret hurtigt videre! Men denne her er vist en keeper. 18år gammel og i fineste stand :lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Rush billetter bestilt

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Toto billetter til 30. juni i KB Hallen er ankommet.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Mit band består desværre af 5 ubehjælpelige internetmongoler, men alligevel er det nu, efter mere end et år uden, lykkes at få oprettet et internt forum, så vi slipper for at kommunikere pr. mail mellem øverne.

NA: Næste udfordring bliver så at få de 3 ud af de 5 mindet om at de lever i det 21. århundrede, så de også får fundet deres computer frem fra gemmerne engang imellem, og får brugt forummet.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen