Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"]NO//

Gibson udsender en ny model, som er VIRKELIG VIRKELIG fed og som jeg GAS'er hardcore efter.

NN//

Den er limited, og koster 4700 dollars. Fuck.[/quote]

Kan du ikke være lidt mere præcis?

Alt Gibson udsender er limited og alt for dyrt. :lol:


Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Tjaa ... skal du spille jazz?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Er det ikke bare en Les Paul BFG med et heftigt prismærke?
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Jo, det er det, men den har bindinger, og den rent ud fantastiske Dirty Fingers pickup i broen. Den ser bare pimpin' ud, synes jeg!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"]Jo, det er det, men den har bindinger, og den rent ud fantastiske Dirty Fingers pickup i broen. Den ser bare pimpin' ud, synes jeg![/quote]

Ja - dét må være alle pengene værd. :eh:

[quote="SustainerPlayer"]NO: Plan for fredag:

1. Handle ind
2. Købe Gran Turismo 5
3. Spille Gran Turismo 5 indtil øjnene falder ud og fingrene sprækker.
:D :clap: :thumbup:[/quote]

Og så lige 20 minutters installation ... WTF? ... nå ... det bliver nok rart, at den ligger på HD i stedet. Nøj - tiden går langsomt ... totalt windows-atigt. :lolno:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Mens du installerer kan du så lige bruge tiden på at lære dig selv at holde op med at sige 'handle ind' - det er der ikke noget der hedder, og talemåden (som høres oftere og oftere disse dage) er bare så totalt ne'ern og Vestegnsagtig ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Smittefar"]Mens du installerer kan du så lige bruge tiden på at lære dig selv at holde op med at sige 'handle ind' - det er der ikke noget der hedder, og talemåden (som høres oftere og oftere disse dage) er bare så totalt ne'ern og Vestegnsagtig ;) [/quote]

Det er 80'er-agtigt, så det bliver! :thumbup:

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="SustainerPlayer"]Og så lige 20 minutters installation ... WTF? ... nå ... det bliver nok rart, at den ligger på HD i stedet. Nøj - tiden går langsomt ... totalt windows-atigt. :lolno:[/quote]

Vær beredt, rygtet siger at indlæsningstiderne er endnu værre. Og menuerne er vist heller ikke på sit højeste.

Men der er nu ikke noget som en ordentlig omgang ræs!

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="SustainerPlayer"]Og så lige 20 minutters installation ... WTF? ... nå ... det bliver nok rart, at den ligger på HD i stedet. Nøj - tiden går langsomt ... totalt windows-atigt. :lolno:[/quote]

Vær beredt, rygtet siger at indlæsningstiderne er endnu værre. Og menuerne er vist heller ikke på sit højeste.

Men der er nu ikke noget som en ordentlig omgang ræs![/quote]
Nej - og netop derfor lader man det allerhøjest middelmådige GT-5 ligge på hylden, og køber Need For Speed: Hot Pursuit istedet.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: Nashville-tuning - det er bare fedt!
NO2: Julefrokost med bandet om lidt
RoadHigh.dk

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Christian Mogensen"]
Nej - og netop derfor lader man det allerhøjest middelmådige GT-5 ligge på hylden, og køber Need For Speed: Hot Pursuit istedet.[/quote]

Bop bop. NFS-serien har aldrig været andet end second runner up ifht. GT. Men ok - jeg er total GT-fanboi og har har spillet alle versionerne siden den første PS. Og det agter jeg at forsætte med.

Denne version kan ikke være værre end HD ... I hope! :lol:

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Smittefar"]Mens du installerer kan du så lige bruge tiden på at lære dig selv at holde op med at sige 'handle ind' - det er der ikke noget der hedder, og talemåden (som høres oftere og oftere disse dage) er bare så totalt ne'ern og Vestegnsagtig ;) [/quote]
Købe ind = ja tak
Handle = yessir
Handle ind = NO GO!
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Og nu vi er ved sproglige yndlingsaversioner:

"Han er lykkedes med..."

Nej, nej, nej NEJ!!!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg er med både Hans og Lummer her. Selvfølgelig kan man handle ind, og man kunne evt. handle den dér overdrevede labre Gibson ind.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="GodSpeedDK"]Jeg er med både Hans og Lummer her. Selvfølgelig kan man handle ind, og man kunne evt. handle den dér overdrevede labre Gibson ind.[/quote]
Du er også fra Fyn, det tæller ikke :lol:
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Stevi"][quote="GodSpeedDK"]Jeg er med både Hans og Lummer her. Selvfølgelig kan man handle ind, og man kunne evt. handle den dér overdrevede labre Gibson ind.[/quote]
Du er også fra Fyn, det tæller ikke :lol: [/quote]

Hov hov :problem:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Stevi"][quote="GodSpeedDK"]Jeg er med både Hans og Lummer her. Selvfølgelig kan man handle ind, og man kunne evt. handle den dér overdrevede labre Gibson ind.[/quote]
Du er også fra Fyn, det tæller ikke :lol: [/quote]

Hov hov :problem:[/quote]
Jeg er selv fra Falster, det er næsten samme sprog, og dér handler man også ind så det sprøjter, men det er jeg heldigvis vokset fra ;-)
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

Hehe .... ja, hvis du er fra Falster, så tror jeg du skal holde liiiiidt lav profil, i forhold til hjemstavnsmobberi :D

NO: Juleafslutning idag, inkl. julegave fra massa: En flaske fin, italiensk boblevand, 6 champagneglas, en halv laks, en filetkniv, 4 kogebøger (med æg som tema), 30 æg og en kasse med forskellige oste. Alt i alt en ganske fin høst, med ting man altid kan bruge :thumbup:

NN: Sådan en juleafslutning på ens arbejde er altså lige lidt sjovere, hvis man rent faktisk gik hjem og holdt juleferie bagefter, men næ nej, vi er nogle få udvalgte, der har fået lov til at arbejde både helt op til jul, og mellem jul og nytår :thumbdown:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="GodSpeedDK"]Hehe .... ja, hvis du er fra Falster, så tror jeg du skal holde liiiiidt lav profil, i forhold til hjemstavnsmobberi :D
[/quote]
Ikke hjemstavnsmobberi, det var ganske gemen bopælsmobberi;-)
See you in heaven if you make the list

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen