Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 21-12-2010 6:14 UDE TIL LEVERING

Pga. vejret blev Warmoth-halsen forsinket fra i dag til i går ... men da jeg allerede har skrabet sne, så må jeg jo bare tænde PS3'eren og køre videre i GT5 indtil den flinke UPS-mand dukker op. :)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Hapsall"]MacG; "Det ligner mig om morgenen inden den første kop kaffe.."

Sasha's kommentar;
[quote="Sasha"]Nå, det var DÉT, det lignende... Jeg syntes nok, at jeg havde set det før ét eller andet sted. Jeg kunne bare ikke lige huske hvor... :-)[/quote]

Hmm :) [/quote]

Godt at vores koner ikke læser med... De tror vi nørder guitarer og forstærkere.

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="GuitaRasmus"]Jeg vil godt prøve, på under to min.; I spillet Warhammer 40.000 er der 4 onde chaosguder; Khorne, blodguden, Slaanesh, fristerguden, Tzeentch, magiguden, og Nurgle, sygdommen og møgets gud. Den tegning jeg har lavet, forestiller en plague marine, en tidligere space marine (en slags overmenneskelig fremtidssoldat), der er blevet fordærvet af en af chaosguderne, i dette tilfælde Nurgle, og har sluttet sig til den mørke side. Han har opholdt sig for længe i The Warp, der er en anden dimension, hvor chaos dvæler - og er undervejs blevet forbandet med Nurgles "gaver", i form af diverse frygtelige mutationer. Altså - en tidligere menneskelig soldat, fordærvet af det onde, og muteret i kraft heraf.

Det var den korte version. Jeg er sikker på at Loomer kan uddybe til helt exceptionelt nørdede højder, men det er idéen i den.

Mange tak for kommentarerne. :) Jeg kan sagtens lægge nogle flere op, hvis det har folks interesse. :) [/quote]
Det synes jeg faktisk var ret fornuftigt forklaret, når det nu skulle være den korte version! Thumbs up!

NA: Rasmus tegning har fået mig til at finde et par gamle rollespil frem her til ferien; Oblivion, Baldurs Gate II, Dragon Age og lidt strategi fra Warhammer 40k universet... Og jeg havde sådan troet at jeg skulle læse op til en monster-eksamen i januar? Sådan bliver man klogere...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Christian Mogensen"]Det synes jeg faktisk var ret fornuftigt forklaret, når det nu skulle være den korte version! Thumbs up!

NA: Rasmus tegning har fået mig til at finde et par gamle rollespil frem her til ferien; Oblivion, Baldurs Gate II, Dragon Age og lidt strategi fra Warhammer 40k universet... Og jeg havde sådan troet at jeg skulle læse op til en monster-eksamen i januar? Sådan bliver man klogere...[/quote]

Det er tydeligvis meget smitsomt, det nørderi dér. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Ja, det er fedt ikke?

Men Rasmus, smid endelig nogen flere op!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

Jeg har ikke så meget warhammerbaseret tegneværk (endnu), men jeg har vist nogle ret klamme ting liggende. :D Laver du ikke en rollespils/warhammer nørdetråd, så vi kan komme igang? :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="SustainerPlayer"]NO: GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 21-12-2010 6:14 UDE TIL LEVERING

Pga. vejret blev Warmoth-halsen forsinket fra i dag til i går ...[/quote]

Omvendt forsinkelse, wow!
See you in heaven if you make the list

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Stevi"][quote="SustainerPlayer"]NO: GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 21-12-2010 6:14 UDE TIL LEVERING

Pga. vejret blev Warmoth-halsen forsinket fra i dag til i går ...[/quote]

Omvendt forsinkelse, wow![/quote]

Ja - det er helt vildt sådan noget - herude på Vestegnen.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"][quote="Hapsall"]MacG; "Det ligner mig om morgenen inden den første kop kaffe.."

Sasha's kommentar;
[quote="Sasha"]Nå, det var DÉT, det lignende... Jeg syntes nok, at jeg havde set det før ét eller andet sted. Jeg kunne bare ikke lige huske hvor... :-)[/quote]

Hmm :) [/quote]

Godt at vores koner ikke læser med... De tror vi nørder guitarer og forstærkere.[/quote]

Hæ-hæ-hæ... Velkommen til Leo Lummerkrogs lægebrevkasse,,,
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="GuitaRasmus"]Jeg har ikke så meget warhammerbaseret tegneværk (endnu), men jeg har vist nogle ret klamme ting liggende. :D Laver du ikke en rollespils/warhammer nørdetråd, så vi kan komme igang? :D [/quote]

Done!

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Stevi"][quote="SustainerPlayer"]NO: GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 21-12-2010 6:14 UDE TIL LEVERING

Pga. vejret blev Warmoth-halsen forsinket fra i dag til i går ...[/quote]

Omvendt forsinkelse, wow![/quote]

Ja - det er helt vildt sådan noget - herude på Vestegnen.[/quote]
Det må være noget med vejret... Bliver den så leveret med SPU?
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Loomer"][quote="GuitaRasmus"]Jeg har ikke så meget warhammerbaseret tegneværk (endnu), men jeg har vist nogle ret klamme ting liggende. :D Laver du ikke en rollespils/warhammer nørdetråd, så vi kan komme igang? :D [/quote]

Done![/quote]

Ellers er her måske lidt inspiration:

<a href="" rel="nofollow">
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Jeg kan huske jeg var rasende fornærmet over den sang da jeg var en lille knægt, lige indtil det gik op for mig hvor godt den passede.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Christian Mogensen"]
Det synes jeg faktisk var ret fornuftigt forklaret, når det nu skulle være den korte version! Thumbs up!

NA: Rasmus tegning har fået mig til at finde et par gamle rollespil frem her til ferien; Oblivion, Baldurs Gate II, Dragon Age og lidt strategi fra Warhammer 40k universet... Og jeg havde sådan troet at jeg skulle læse op til en monster-eksamen i januar? Sådan bliver man klogere...[/quote]

Oblivion burde jeg næsten også gennemføre igen. Skyrim udkommer jo til næste år.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

Ja, Oblivion er virkelig genialt! Og Skyrim kommer til at være farligt for mit karaktergennemsnit.
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Haha, ja, Bad Company 2, Medal of Honor, Modern Warfare 2 og Black Ops har allerede skåret kraftigt ned på min lektielæsning allerede.
Cogito sumere potum alterum

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Jeg fik aldrig helt gennemført oblivion men nåede pænt langt alligevel. Tjek også Gothic 1 & 2. De spil har jeg altid været pjattet med. 3'eren er så desværre ikke helt i samme liga..

Tror jeg ska game lidt Modern Warfare 2 her i julen. Min computer er oppe igen efter næsten tre mdr på bærbar! wuhuu :)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Udbetaling af 6. ferieuge. Jeg ved ikke helt, hvad det går ud på, men det er da meget rart sådan helt uventet at få lidt ekstra gryn ind her i juletiden...

NO2: Jeg er efterhånden overordentligt godt tilfreds med mit gear. Jeg skal dog nok liige prøve nogle større crash-bækkener, når der bliver råd til den slags (eller et par tynde rides til samme formål), men ellers er min lyd ved at være ret optimal til det, jeg spiller.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Pludselig står nogle svenskere i kø for at købe den grønne Talman.

NO2: Den grønne Talman bliver solgt.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="SustainerPlayer"]NO: Pludselig står nogle svenskere i kø for at købe den grønne Talman.

NO2: Den grønne Talman bliver solgt.[/quote]
Tillykke. Hvilke produkter fra Warmoth skal pengene gå til? :)

NO: Den her skal op på væggen hjemme hos mig:
Billede
Tegnet af min ven, Anders Hoberg

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen