Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Odgaard"][quote="SustainerPlayer"]NO: Pludselig står nogle svenskere i kø for at købe den grønne Talman.

NO2: Den grønne Talman bliver solgt.[/quote]
Tillykke. Hvilke produkter fra Warmoth skal pengene gå til? :)

NO: Den her skal op på væggen hjemme hos mig:
Billede
Tegnet af min ven, Anders Hoberg[/quote]

Han laver sgu fede billeder, jeg har set hans side før.
Hans kaffekrus ønsker jeg mig i julegave.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Odgaard"]
Tillykke. Hvilke produkter fra Warmoth skal pengene gå til? :) [/quote]

Er jeg så forudsigelig? :o

Haha - nu skal handlen jo lige gå igennem. Og måske skal det gå til en Eventide Pitchfactor ... eller en Epi Nighhawk ... eller ... noget Warmoth :lol:

EDIT: Fed tegning. Tegnekunsten florerer rigtigt her på forum :thumbup:

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Juleferie hos forældrene. Det har jeg set frem til i meget lang tid.

NN: Transporttid på 3 timer og 15 min. Det er altså lang tid, når distancen kun er 130 km i bil.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Tager på juleferie til Norge med familien i morgen. Det bliver sikkert hyggeligt og dejligt afslappende.

NO2: Julegavehøsten ser allerede nu ud til at blive rigtig fin. Har fået en fin skjorte, et gavekort på 350 kr. til Stereo Studio samt et rigtig fedt maleri med Jimi Hendrix som motiv. Ser sådan ud:

Billede

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Hæhæ ... Boobis ...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Der var ikke noget at lave på arbejde i dag. Så opturen består i en uventet fridag i dag :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Runem »

[quote="Sasha"]NO: Der var ikke noget at lave på arbejde i dag. Så opturen består i en uventet fridag i dag :-)[/quote]

Hvad! Har i ikke sne, som skal fotograferes i Horsens :) ? Vi skider snehistorier ud her i det Fynske... Selv på erhvervsredaktionen...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Arh, vi har ligesom indset, at sne ikke er nogen nyhed længere...

Og så er Horsens jo heldigvis en by, hvor de somme tider skyder på hinanden. Så mon ikke dét får lidt mere plads i disse dages aviser, end at det sner lidt?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Juletræ indkøbt (lille, pænt og skidedyrt :lol: ), gås lavet, and næsten klar, tilfilet sadeln på den ny guitarhals. Hyggelig lillejuleaftensdag :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: "Jule-uvejr" ... endelig har selv de, selv i vejrudsigten på DR1, fundet ud af, at sne er noget pis.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Duften af and har bredt sig i hele hytten :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: skal hjem til flæskesteg nu! HURRA for flæskesteg!!!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO// Andesteg!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Fik en iPhone 4 i julegave!
NQ: Så mangler jeg bare en ordentlig case til den. Nogen (Kræn?) der kan anbefale nogen?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Juleaften hos svigermekanikken. Svigerfar slog alle sine egne tidligere rekorder i at være ufrivillig morsom (og i øvrigt ikke selv fatte en klejne af, hvad der blev grint af), og aftenen sluttede af med et spil Trivial Pursuit, der endte med at blive en kombination af TP og Gæt og Grimasser :D

NA: Julemad. Det smager jo fantastisk - and, flæskesteg, rødkål, brunede kartofler, the load - men jeg dur bare ikke rigtig til de dér ædegilder, og måtte kapitulere pinligt tidligt.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Ifølge min telefon er vejret kedeligt i dag
Cogito sumere potum alterum

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

NO: Kom hjem fra San Francisco igår, så jeg lige nåede julemaden, det var ellers på et hængende hår, med forsinkelser osv.

NO: San Francisco! Super fed by

NO: Amerikansk mad! Noget af det bedste ved de gange jeg har besøgt USA har været mad :) Jeg tror jeg vil blive kuglerund hvis jeg var der i et år hehe :)

NO: BLACK CROWES!!!!!!! Min søster og jeg havde kun billetter til fredags koncerten, som var deres 3. sidste koncert før de gik i hi. Det var en fantastisk fed koncert som ligger meget højt på listen over de bedste koncerter jeg har set!
Efter koncerten begyndte jeg dog virkelig at ærge mig over jeg ikke havde billetter til søndags koncerten, som var deres sidste(som også var på The Filmore), men de billetter vi havde til den første koncert havde kostet en formue, da alle koncerterne var udsolgt, og min søster og jeg måtte købe vores billetter gennem en 'online billethaj', og de billetter de havde til den sidste aften kostede det dobbelte! Hvilket var for dyrt!

Men jeg fik overtalte min søster(Hvilket var ret nemt, da hun også syntes at den første koncert var super fed) til at vi skulle tage ud til The Filmore før koncerten for at se om vi kunne finde nogle billetter til en overkommelig pris. Da vi ankom foran Filmore stod billethajerne tydeligt ud fra de andre mennesker (Store, sorte og skumle) Efter at have udspurgt dem vi turde at nærme os, var det billigste vi kunne finde, 2 billetter for 600$!!! Det havde mig og min søster bestemt ikke lyst eller råd til at give, så vi gav op.
På vejen tilbage, gik vi forbi indgangen til Filmore hvor der stod en mand som lignede en billethaj, men han så ikke særlig skummel ud, så jeg spurgte ham i et desperat sidste forsøg om han havde nogle billetter. Det vidste sig så at han arbejde for Filmore. Han sagde at de måske havde nogle ekstra billetter de ville sætte tilsalg om få minutter, vi skulle bare stille os i kø. Det gjorde vi, og det endte med at vi fik 2 billetter, der var meget billigere end dem vi havde købt til den første koncert :) Det var sgu heldigt! Godt vi ikke havde fundet en "billig" billethaj hehe

NO: Den sidste Black Crowes koncert(Nogensinde?)! Kæft mand den var så uendelige fed, alt ved den var perfekt i mine øjne og øre! Det er klart den bedste koncert jeg nogensinde har set! Sætlisten var perfekt! Den eneste nedtur ved den, er at det var deres sidste koncert... Men de kom helt sikkert igen... Håber jeg :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Mr. Big til Sweden Rock næste år!!!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Hyggelig druktur med Telemaster igår.

NN: At vågne med tømmermænd fra helvede.

NO2: At de har fortaget sig.

NO3: At finde en tallerkenfuld julemad jeg fik med hjem i køleskabet, varme det, og grådigt fortære andebryst, flæskesteg, kartofler og julesovs. Ååååårh... Det var godt.

NMO: Julefrokost hos mine forældre i morgen. Jeg æææælsker ål. Det er verdens bedste fisk. Og så hjem til damen bagefter.

NO4: At have fri helt indtil 3. januar. Nøj, det er dejligt.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Så blev den obligatoriske 2. juledagsfrokost med svigerfamilien overstået.

NO2: Så er juleræset officielt overstået.

NO3: Så vil jeg fordrive aftenen med at spille GT5

NO4: I morgen begynder jeg at lave soveværelset om. 1. del af af en større makeover af 1.salen. Det bliver noget af en opgave - men ret fedt, når det hele bliver færdigt. Læs: Musik/hobby rum comming up :D :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen