Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Udsalg på Steam, 5 spil for 100 kroner, blandt andet Audiosurf, Dirt 2 og Crysis Warheads.
Cogito sumere potum alterum

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Peter C"][quote="Barf"]NO: Så fik jeg solgt min forstærker, hvilket betyder at jagten på min nye for alvor er gået i gang.

NA: Det jeg leder efter findes ikke lige på brugtmarkedet for tiden. Nå, men jeg har god tid, så jeg leder bare videre. Hvis nogen har en slut-halvfjerdser Marshall top til en god pris liggende, må de gerne råbe højt.[/quote]

Det her er min gamle forstærker, og den lyder altså bare godt! <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/guitartop-marshall-19 ... arshall-19 ... -70239619/</a><!-- m -->

Og prisen syntes jeg, er rigtig fair.[/quote]

Det ser ud til prisen lige er sat 4.000kr op her efter jul! Jeg har skrevet på flightcasen, hvor han holdt op med at svare, da jeg spurgte ind til hvor den var fra.

12.000kr? !!! Arhhhh den sprøjter jo ikke guld ud. :)

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="Rasmus"][quote="Peter C"][quote="Barf"]NO: Så fik jeg solgt min forstærker, hvilket betyder at jagten på min nye for alvor er gået i gang.

NA: Det jeg leder efter findes ikke lige på brugtmarkedet for tiden. Nå, men jeg har god tid, så jeg leder bare videre. Hvis nogen har en slut-halvfjerdser Marshall top til en god pris liggende, må de gerne råbe højt.[/quote]

Det her er min gamle forstærker, og den lyder altså bare godt! <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/guitartop-marshall-19 ... arshall-19 ... -70239619/</a><!-- m -->

Og prisen syntes jeg, er rigtig fair.[/quote]

Det ser ud til prisen lige er sat 4.000kr op her efter jul! Jeg har skrevet på flightcasen, hvor han holdt op med at svare, da jeg spurgte ind til hvor den var fra.

12.000kr? !!! Arhhhh den sprøjter jo ikke guld ud. :) [/quote]

Ja, det er rigtigt. Og skisme om ikke lige det passe med, at han satte prisen opp samtidigt med, at han spurgte om jeg ville bytte min strat med ham. Ja, det er sgu lige før at prisen passede så (min strat = 13.700), så det er garanteret derfor. :D :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Nu er forstærkeren så vist nok i realiteten solgt til en fyr i Odense, så vidt jeg er orienteret...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: 2 timers arbejde tilbage i ILVA...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Queens of the stone age går i studiet til januar - det er da en glædelig nyhed. Kilde: <!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/45706">http://gaf ... d/45706</a><!-- m -->

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: At skrive ny musik igen, efter et stykke tid med manglende inspiration :D

NO2: Piger. Nærmere bestemt én specifik en af slagsen.. Mit liv er sgu helt OK for tiden! :thumbup:

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

[quote="Peter C"][quote="Rasmus"][quote="Peter C"]

Det her er min gamle forstærker, og den lyder altså bare godt! <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/guitartop-marshall-19 ... arshall-19 ... -70239619/</a><!-- m -->

Og prisen syntes jeg, er rigtig fair.[/quote]

Det ser ud til prisen lige er sat 4.000kr op her efter jul! Jeg har skrevet på flightcasen, hvor han holdt op med at svare, da jeg spurgte ind til hvor den var fra.

12.000kr? !!! Arhhhh den sprøjter jo ikke guld ud. :) [/quote]

Ja, det er rigtigt. Og skisme om ikke lige det passe med, at han satte prisen opp samtidigt med, at han spurgte om jeg ville bytte min strat med ham. Ja, det er sgu lige før at prisen passede så (min strat = 13.700), så det er garanteret derfor. :D :lol:[/quote]

Sjovt som "lige efterset" kan beskrive et tjek der er sket for mere end et halvt år siden - den slags går vist i arv ;-)

(Ikke kritik af dig Peter)

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

NO: Tøvejr. Jeg var faktisk begyndt at tro at jeg boede på Hoth...
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Stevi"]NO: Tøvejr. Jeg var faktisk begyndt at tro at jeg boede på Hoth...[/quote]

Jeg var også lige ude og ryge, og opdagede at det dryppede fra taget. Total optur! :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Og nu er det hele frosset igen. Det er livsfarligt glat her i omegnen. Selv min hund skøjtede rund på aftenturen :s hock:

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="SustainerPlayer"]Og nu er det hele frosset igen. Det er livsfarligt glat her i omegnen. Selv min hund skøjtede rund på aftenturen :s hock:[/quote]
Jeg kørte på arbejde kl. 2050, og der måtte jeg hakke mig vej igennem et tykt lag is for at finde mine sideruder.
See you in heaven if you make the list

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

NO: året sluttes pænt af men nok et af historiens hurtigste salg på dba. lækkert. 2,5 time tog det at sælge min Wii til en ganske fornuftigt pris.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

[quote="Stevi"][quote="SustainerPlayer"]Og nu er det hele frosset igen. Det er livsfarligt glat her i omegnen. Selv min hund skøjtede rund på aftenturen :s hock:[/quote]
Jeg kørte på arbejde kl. 2050, og der måtte jeg hakke mig vej igennem et tykt lag is for at finde mine sideruder.[/quote]
Der er sgu irriterende at man skal skrabe samme sted med fuld tryk 4 gange for at man har fået det udvendige is væk.. Så har jeg så en bil der også fryser på indersiden :S
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Desdichado
Himmelhund
Indlæg: 15
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Desdichado »

[quote="kasperploug"]Der er sgu irriterende at man skal skrabe samme sted med fuld tryk 4 gange for at man har fået det udvendige is væk.. Så har jeg så en bil der også fryser på indersiden :S[/quote]

Billede

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

No: tapatalk virker nu på min Android.


Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Sidder lige og lytter til optagelser fra øvelokalet. Hold da kæft, hvor mit gear egentlig lyder godt - selv optaget med en Zoom H1.

NA: Men min nuværende forstærker er jo næsten ude af døren, og en ny, i helt anden boldgade, er på ønskelisten. Hmmm ... nå, men det skal også nok komme til at lyde godt.

NN: Til gengæld virker hverken forstærker eller lydoptagelse på, at det nu er mig og mine evner, der er det svageste led ... :problem:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Til gengæld virker hverken forstærker eller lydoptagelse på, at det nu er mig og mine evner, der er det svageste led ... :problem:[/quote]

I øver jer til at gå i studie ikke?

Har i bestemt fremgangsmåden for indspilningen endnu? Hvis i ved det, kan i fokusere jeres øvning rigtig meget til at være super forberedt.

(Vil i indspille "live" med alle i bandet samtidigt, enkelt instrument til click eller til et "live" cuetrack)?
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Yeah Tapatalk!!!

Silent update ftw!

Sent from my U20i using Tapatalk

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Nu kører bussen :)

Sendt fra min håndholdte Android-enhed :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen