Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="SustainerPlayer"]... så hjem med drengene, og lad os så udnytte ressourcerne til at få Danmark til Ejderen i stedet![/quote]
HØRT !! :clap: :clap: :clap:

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="K-P"][quote="Telemaster"]
Jeg kan ikke komme i tanker om et eneste eksempel, hvor man med succes har anvendt vold og tvang for at indføre demokrati.
[/quote]

Hvad med den franske revolution?[/quote]

Har du hørt om Napleon ?

(Bortset detaljen med alle dem der fik kappet knoppen af på udemokratisk vis..)

Der gik nogen år efter den franske revolution (Der var i øvrigt flere) før Frankrig blev til noget der bare mindede om et demokrati.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="SustainerPlayer"]Hvis man gider bare at ridse lidt i overfladen af Afghanistans historie, så virker det ret usandsynligt, at landet vil nærme sig noget, der kan beskrives som demokrati, selv defineret ud fra en meget bred anskuelse af det ord, på selv langt sigt.

Taliban og Al Qaeda er også kun to af utroligt mange "fronter" i en heksekeddel af modstridende lokale interesser.

Selvfølgelig gør man en "forskel" her og nu ved en militær tilstedeværelse. Men som filmen her også pointere, så ryger det hele jo til helvede (no pun intended) igen, så snart man trækker sig ud. Og det gør man jo. Enten fordi man får for mange tæsk af Taliban ... og/eller fordi den generelle politiske og financielle situation i de krigsførende lande ikke længere kan forsvares.

Jesus Christ ... hvor mange år har man haft FN-styrker på Cypern? En lille latterlig lorteø, delt i to imellem to "vestlige" magter, der i øvrigt skal forestille at være i NATO-samarbejde sammen. Hvad med resten af Balkan? Hvad med Baskerlandet? Israel? Burma? Kina? ...[/quote]

Godt skrevet. Og jeg kan heller ikke blive forarget over de grovere ting i Armadillo. Hvis der sidder nogen udenfor din stærkt befæstede hoveddør, som har til hensigt at slå dig ihjel, og som allerede har dræbt flere af dine kammerater... Så bliver "Omgangstonen" både internt og overfor Talebanerne nok lidt kantet.

Læs i øvrigt: http://politiken.dk/debat/ECE977458/hvo ... ghanistan/

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Så gik man sgu hen og rundede de 18 år! :)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Jacob"]NO: Så gik man sgu hen og rundede de 18 år! :) [/quote]

Tillykke med det!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: fik en lille optur over de havde lavet en Gary Glitter app.. lidt skræmnt i starten thou

http://www.appbrain.com/app/gary-glitte ... dsftilbdcf
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af eitreach »

NO: Winter's Bone.

Godt nok en fed film.. Og musikken er fed, og den supergenialt spillede Teardrop er godt nok også fed. Og hovedrollen..

Billede
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="eitreach"]NO: Winter's Bone.

Godt nok en fed film.. Og musikken er fed, og den supergenialt spillede Teardrop er godt nok også fed. Og hovedrollen..

Billede[/quote]

Sjovt, så forskellig oplevelse, man kan have af en film. Men det er nok den gode, gamle smag og behag, der er på spil atter en gang...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af eitreach »

Opinion happens. :)
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Mine forældre kom forbi med 4 pakker fiskefars (sådan en lækker blanding med laks, porre og en masse andet godt) fra deres lokale fiskemand. Det munder ud i en ordenlig bunke lækre fiskefrikadeller i aften. Mums!

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af ChristianB »

NO: Jeg bestod min eksamen idag!
NO2: Det betyder at jeg har to ugers ferie inden næste semester starter! :D
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

Tillykke til Jacob og ChristianB! :thumbup:

Og ikke mindst til Barf ... fiskefrikadeller er da bomb! :P
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Jeg er stadig helt væk i de der Suhr pickupper. Hold kæft de lyder godt allesammen :D

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: 1 stks. Logic Express på vej til mig!

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af ChristianB »

[quote="VilhelmNielsen"]NO: 1 stks. Logic Express på vej til mig![/quote]
Nice! Hvor har du bestilt fra?
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Fordælanda hvor ebay er god ved mig i øjeblikket..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="ChristianB"][quote="VilhelmNielsen"]NO: 1 stks. Logic Express på vej til mig![/quote]
Nice! Hvor har du bestilt fra?[/quote]

Det er vist gennem et firma min far får rabat fra. Ellers er det via dem fra Apple Store.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"]NO: Fordælanda hvor ebay er god ved mig i øjeblikket..[/quote]

Åhgud... det er næsten ikke til at tåle alle dine grejkøb. Medmindre det selvfølgelig er noget, jeg også får fornøjelse af ;-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"][quote="fortytwo"]NO: Fordælanda hvor ebay er god ved mig i øjeblikket..[/quote]

Åhgud... det er næsten ikke til at tåle alle dine grejkøb. Medmindre det selvfølgelig er noget, jeg også får fornøjelse af ;-)[/quote]

Jeg har for første gang solgt noget på ebay, en pedal, og jeg fik 2000 mere for den end jeg selv gav for snart to år siden..

Så har jeg købt en gammel Duosonic hals fra '64, som skal på en Duosonic RI fra '90'er som jeg købte af SeniorFisker for et års tid siden, og jeg har lige bestilt nogle PU covers til den også..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen