Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"][quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NO: Kom sku' lige til at købe en Electro Harmonix Graphic Fuzz...
NA: Jeg tror 42 har smittet mig med hans "jeg samler på fuzz" syge... :twisted:[/quote]

Har jeg sådan en.. ;) [/quote]

Det ved jeg da ikke om du har? Jeg orkede ikke at spørge! :) Men du har vel noget der ligner 100 andre... :crazy:[/quote]

Jojo.. Men det er jo ikke fuzz det hele..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: At ha' min Jazzmaster med hjem fra øveren.. Den er dejlig at spille på..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Hold da helt fest, hvor er jeg begejstret for den Plexitone - den lyder jo helt forrygende. :D Fantastisk.

NO2: Ny boardkasse på vej fra Thomann.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: er igang med at se en film, hvor de handler med vintage a-bomber.. så vintage feberen har åbenbart ramt både terrorister og guitarister..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Hold da helt fest, hvor er jeg begejstret for den Plexitone - den lyder jo helt forrygende. :D Fantastisk.
[/quote]

Jeg sagde det jo nok! Statistikken holder stadig... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Hapsall"][quote="GodSpeedDK"][quote="Peter C"]NO: En mahogni-klods med en SD Distortion videre ind i en klon af en gammel DS-1 og derefter videre ind i en '83 JMP er min yndlingslyd!

:-D[/quote]

Så skulle du bare høre en mahogni-klods med burstbuckers, ind i en OCD, og videre ind i en Orange AD30 :thumbup:[/quote]

Eller den fede! En Mahogni klump med en Hansen håndviklet, ind i to OCD*s og videre ind i en Matchless Phoenix[/quote]

Hvis man ellers har en ordentlig forstærker, behøver man vel ikke al det dér pedal-pjatværk?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Sasha"][quote="GuitaRasmus"]NO: Hold da helt fest, hvor er jeg begejstret for den Plexitone - den lyder jo helt forrygende. :D Fantastisk.
[/quote]

Jeg sagde det jo nok! Statistikken holder stadig... :-)[/quote]

Hehehe, ja, der er nok noget om det. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Gammel, gammel demo-CD, jeg har fundet frem fra gemmerne. Fra det herrens år 1998, hvis jeg ikke husker meget galt. Jeg spiller bas, og for satan, hvor er det bare stiv pik og håret tilbage, men alligevel på en meget intellektuel og boheme-agtig måde :D Lou Reed og Velvet Underground var det store forbilled, men der har da også sneget sig et par cover-versioner ind: 'Blister In The Sun' med Violent Femmes og 'Sometimes' med Boghandle, så der favnes bredt. Men det overordnede kodeord er "Fuld Skrald!" :thumbup:

NA: Jeg har ingen kontakt overhovedet til nogen af de andre i bandet længere, så jeg kan desværre ikke spørge de skrivende kræfter om lov til at uploade. For det må man vel ikke bare, vel?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Hey Rasmus, jeg er også helt pjattet med CM Plexitone. Jeg er på min tredje nu her ;) Det eneste minus i min bog er, at knapperne sidder så tæt. Det er noget snot her om vinteren, når man har støvler på :) .. Og så måtte de for min skyld gerne ha sparet den der boost-funktion væk

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Dannyboy"]Hey Rasmus, jeg er også helt pjattet med CM Plexitone. Jeg er på min tredje nu her ;) Det eneste minus i min bog er, at knapperne sidder så tæt. Det er noget snot her om vinteren, når man har støvler på :) .. Og så måtte de for min skyld gerne ha sparet den der boost-funktion væk[/quote]

Den ER virkeligt virkeligt fed. Jeg har en Boss EQ bagefter for at give et mikroskopisk boost omkring 400 og 800 hz, men den losser altså røv, også uden. Den lyder bare som en vred forstærker. Knappernes placering generer mig ikke, men boost funktionen kunne jeg også godt have undværet - så havde der været bedre plads på boardet.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Jeg tror sgu, at jeg vil læse historie efter gymnasiet.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="K-P"]NO: Jeg tror sgu, at jeg vil læse historie efter gymnasiet.[/quote]

Hehe ... jeg sætter en tier på, at opturen lige så stille fortager sig, når du skal ud og søge arbejde bagefter :) Jeg kender 4-5 stykker der har læst historie, og de er alle enten arbejdsløse, eller arbejder med noget helt andet.

Men det skal selvfølgelig ikke stoppe dig fra at læse hvad du har lyst til :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Hey, jeg laver aldrig en skid, så det der med at være konstant arbejdsløs lyder sgu perfekt.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="K-P"]Hey, jeg laver aldrig en skid, så det der med at være konstant arbejdsløs lyder sgu perfekt.[/quote]

Så er historie jo oplagt! :thumbup:

(Alternativt kan du også læse filosofi eller religion ... eller tage en erhvervsuddannelse indenfor metalfaget ...)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"][quote="K-P"]NO: Jeg tror sgu, at jeg vil læse historie efter gymnasiet.[/quote]

Hehe ... jeg sætter en tier på, at opturen lige så stille fortager sig, når du skal ud og søge arbejde bagefter :) [/quote]

Ellers kan det være vi bliver "kollegaer" en gang i fremtiden :)

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NMO: Jeg flyttede i dag, endda sammen med en rigtig god ven og alt forløb bedre end planlagt.
NO2: No more amager, hello vesterbro!
NO3: Parret der fremlejer den har ladet en guitarforstærker stå. Godt nok noget gammelt transistorgøgl fra behringer, men hey, det er bedre end ingen forstærker :) .
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Godspeed: Jeg har overvejet at supplere med filosofi, så det er vist lidt af en helgardering.

SP: Indenfor "museumsbranchen"? Jeg havde godt nok overvejet at undervise eller lignende, men nu må vi se.
Cogito sumere potum alterum

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Dannyboy"]Hey Rasmus, jeg er også helt pjattet med CM Plexitone. Jeg er på min tredje nu her ;) Det eneste minus i min bog er, at knapperne sidder så tæt. Det er noget snot her om vinteren, når man har støvler på :) .. Og så måtte de for min skyld gerne ha sparet den der boost-funktion væk[/quote]

Den ER virkeligt virkeligt fed. Jeg har en Boss EQ bagefter for at give et mikroskopisk boost omkring 400 og 800 hz, men den losser altså røv, også uden. Den lyder bare som en vred forstærker. Knappernes placering generer mig ikke, men boost funktionen kunne jeg også godt have undværet - så havde der været bedre plads på boardet.[/quote]

Lige præcis! Jeg har faktisk også kørt med den lille MXR EQ som booster ved siden af, men skal lige prøve AC Booster nu her. Tror måske det ku rykke boller..

Jeg har faktisk også en BB Preamp på vej, men det er egentlig nok mest bare for at prøve den

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: er så småt begyndt at glæde mig til skituren.
NN: problemer med damen.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Et 14 dages lave-soveværelse-om-male,lægge nyt gulv og bygge skab-projekt er ved at have nået sin ende +/- en halvanden dag endnu :D

NA: Underligt nok har jeg stadigvæk lyst til at lave en stort set lignende omgang i den anden side af førstesalen. :crazy: :eh:

NO2: Nok fordi det rum får karakter af musikværelse, finhobbyværksted ... :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen