Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]NO: Jeg har sagt mit job op i dag. Fra den 1. marts er jeg selvstændig på fuld tid (mindst) :) [/quote]

Fedt. Og knæk og bræk! :thumbup:

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Aftensmaden putrer der ud ad på komfuret.

NO2: Sverige får tæv i håndbold.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"][quote="Turtle"]NO: Jeg har sagt mit job op i dag. Fra den 1. marts er jeg selvstændig på fuld tid (mindst) :) [/quote]

Hvad laver man som selvstændig?

:-)[/quote]

Man løber hurtigere, end hvis man var ansat et sted..
Og så sidder man langt mere med regnskaber.. Og skat..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="AnotherDan"]@Kimling: hvilken Tokai er det?[/quote]

Det er en LS150 fra 2006.. Den bedste guitar mine fedtede fingre nogensinde har haft fat i
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

NO: Er blevet ekstern forelæser på CBS.
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Bangdum
Himmelhund
Indlæg: 5
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Bangdum »

NO: oprettet på gf :wave: det skal nok blive spændende

NO: Sevilla - Real Madrid...
virkelig en god kamp, som jeg så på rettelig vis nyder med en Brooklyn Brown Ale..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Bangdum"]NO: oprettet på gf :wave: det skal nok blive spændende [/quote]

Velkommen til :wave:

NO: Har fået sat lidt hjemmeside op til mit nye firma. Motivationen til at få det hele gjort klar er i top her de første dage, så det er helt sjovt at arbejde hele aftenen :)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Van Halen er i studiet hos John Shanks. <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m --> og <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Turtle"]
NO: Har fået sat lidt hjemmeside op til mit nye firma. Motivationen til at få det hele gjort klar er i top her de første dage, så det er helt sjovt at arbejde hele aftenen :) [/quote]

Må man se så man kan give lidt feedback? :)
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="AnotherDan"][quote="Turtle"]
NO: Har fået sat lidt hjemmeside op til mit nye firma. Motivationen til at få det hele gjort klar er i top her de første dage, så det er helt sjovt at arbejde hele aftenen :) [/quote]

Må man se så man kan give lidt feedback? :) [/quote]

Det må du såmænd gerne, selv om der ikke er så meget at se endnu - men jeg har da fået det til at virke med Joomla, så det skulle være rimeligt til at tilføje noget indhold:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cjndevelopment.dk">http://cjndevelopment.dk</a><!-- m -->

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]
<!-- m --><a class="postlink" href="http://cjndevelopment.dk">http://cjndevelopment.dk</a><!-- m -->[/quote]

Turtletronics var bedre ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Turtle"][quote="AnotherDan"][quote="Turtle"]
NO: Har fået sat lidt hjemmeside op til mit nye firma. Motivationen til at få det hele gjort klar er i top her de første dage, så det er helt sjovt at arbejde hele aftenen :) [/quote]

Må man se så man kan give lidt feedback? :) [/quote]

Det må du såmænd gerne, selv om der ikke er så meget at se endnu - men jeg har da fået det til at virke med Joomla, så det skulle være rimeligt til at tilføje noget indhold:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cjndevelopment.dk">http://cjndevelopment.dk</a><!-- m -->[/quote]

Et par ting:

1) Den lyse farve på første knap, bevirker at den sammen med dropshadow'en ser større ud end den er, og større end kontakt-knappen. Overvej at gøre slagskyggen lidt mindre.

2) Denne tekst:

Opgaver
Jeg har for tiden hænderne fulde og er optaget et godt stykke ind i fremtiden. Men kontakt mig gerne alligevel, hvis I har interessante opgaver - hvis det er spændende nok er det jo ikke sikkert, jeg kan sige nej

Skærer mig i øjnene - det er langt bedre, fra et marketingssynspunkt, at få folk til at kontakte dig, og så kan du så tage stilling til om det er interessant - du risikerer at miste mange potentielle kunder på den måde. Jeg ville ihvertfald ikke have megen motivation for at kontakte en der skriver at han har travlt det næste stykke tid.

3) Kontaktknappen må IKKE blive blå - find en anden komplementærfarve til grøn, eller en anden nuance af grøn, til mouseover.

Fedt logo iøvrigt. :) Og tillykke med geschæften.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Bangdum
Himmelhund
Indlæg: 5
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Bangdum »

[quote="Jake"]NO: Er blevet ekstern forelæser på CBS.[/quote]

Hvilket fagområde? hvem skal du forelæse for?
Går der selv, så det kunne da være lidt sjovt med en
fellow gear-freak som forelæser...

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Billede

NN//

At komme alt for sent i seng pga. ovenstående.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GuitaRasmus"]
2) Denne tekst:
[/quote]

Teksterne er bare place-holders. Der kommer mere kød på senere, jeg vil lige have formen på plads inden jeg laver indholdet. Hvis de så skræmmer folk væk i mellemtiden er det kun godt, jeg har ikke engang tid til at svare på høflige forespørgsler lige nu :lol:

[quote="GuitaRasmus"]
3) Kontaktknappen må IKKE blive blå - find en anden komplementærfarve til grøn, eller en anden nuance af grøn, til mouseover. [/quote]

Du omtaler blå og grøm som om det er forskellige farver :s hock: ? Jeg er farveblind, så jeg har bare taget en standard-template og brugt. Så jeg tager gerne imod gode råd - hvis de indeholder en helt specifik farvekode, for ellers aner jeg ikke hvad jeg laver :lol:

[quote="GuitaRasmus"]
Fedt logo iøvrigt. :) Og tillykke med geschæften.[/quote]

Jo, tak. Jeg synes også logoet er flot lavet, men kan desværre ikke selv tage æren for det. Det er lavet af en grafiker, der hedder Dorthe Kornerup (<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dorthekornerupdesign.dk/Logo ... gn.html</a><!-- m -->), som jeg da godt kan anbefale, hvis man skal have lavet noget i den retning...

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Tillykke med springet, Turtle. Det bliver spændende at følge. Mht. sitet kan jeg kun tilslutte mig de kommentarerne, du allerede har fået :)

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

[quote="Bangdum"][quote="Jake"]NO: Er blevet ekstern forelæser på CBS.[/quote]

Hvilket fagområde? hvem skal du forelæse for?
Går der selv, så det kunne da være lidt sjovt med en
fellow gear-freak som forelæser...[/quote]

BA IMK

Jeg skal undervise i Media Strategy in Digital Communication. Det passer ret godt med mit job på Christiansborg, så der kommer til at være mange spændende og aktuelle cases :-)

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Så er der styr på lokaler til mit nye firma. Et skrivebord, et arbejdsbord ... og et lytterum med tre bløde stole :lol:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Billetter til The Black Crowes i London til juli :-) Nøj, det glæder jeg mig til...
So many assholes, so few bullets

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Telemaster"]NO: Billetter til The Black Crowes i London til juli :-) Nøj, det glæder jeg mig til...[/quote]

Sådan mand

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen