Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Dannyboy"][quote="Telemaster"]NO: Billetter til The Black Crowes i London til juli :-) Nøj, det glæder jeg mig til...[/quote]

Sådan mand[/quote]

Yir :D
So many assholes, so few bullets

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

[quote="Telemaster"][quote="Dannyboy"][quote="Telemaster"]NO: Billetter til The Black Crowes i London til juli :-) Nøj, det glæder jeg mig til...[/quote]

Sådan mand[/quote]

Yir :D [/quote]

Glæder dig! De var sublime i San Francisco! Jeg skal også have nogle billetter til Amsterdam

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

Hvad pokker?! Er billetterne til både London og Amsterdam allerede udsolgt?!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Martin60"]Hvad pokker?! Er billetterne til både London og Amsterdam allerede udsolgt?![/quote]

London, dag 2, blev udsolgt tidligere i dag. Jeg ved ikke med dag 1. Amsterdam kommer til salg i morgen. Held og lykke!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Min næste undervisningstime på efterskolen er helt henne i uge 8 ... først terminsprøver (hvor jeg IKKE har tilsyn), så Østrig, så vinterferie. Ornli syg planlægning!
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

[quote="Telemaster"][quote="Martin60"]Hvad pokker?! Er billetterne til både London og Amsterdam allerede udsolgt?![/quote]

London, dag 2, blev udsolgt tidligere i dag. Jeg ved ikke med dag 1. Amsterdam kommer til salg i morgen. Held og lykke![/quote]

Satans :) Men fedt for der stod et sted at billetterne til Amsterdam kom i salg den 27.

Kæft jeg er glad nu! De 2 koncerter jeg så med dem i USA, er de 2 bedste koncerter jeg nogensinde har set, jeg håber!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Jeg har allerede ryddet lidt op, så der ikke ser så forfærdeligt ud i morgen. Det bliver jeg helt sikkert gald for senere.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Endeligt hjemme, efter en laaaang dag - på arbejde til kl. 21, og så direkte ud til lydprøve på kellerdirk, showtime kl 23.30, og så spille to timer, og pakke skidtet ned, og køre hjem. Nu sidder jeg i min sofa og venter på en burgermenu fra natteravnen. Because I'm worth it. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Martin60"][quote="Telemaster"][quote="Martin60"]Hvad pokker?! Er billetterne til både London og Amsterdam allerede udsolgt?![/quote]

London, dag 2, blev udsolgt tidligere i dag. Jeg ved ikke med dag 1. Amsterdam kommer til salg i morgen. Held og lykke![/quote]

Satans :) Men fedt for der stod et sted at billetterne til Amsterdam kom i salg den 27.

Kæft jeg er glad nu! De 2 koncerter jeg så med dem i USA, er de 2 bedste koncerter jeg nogensinde har set, jeg håber![/quote]

Cool - jeg har jo hørt dem en del gange, selvom det er nogle år siden efterhånden, og de koncerter står altså også højt på listen hos mig. Specielt Roskilde Festival '95, hvor Marc Ford stadig var med, var en oplevelse. Jeg glæder mig MEGET til London, og overvejer så småt, om man skulle købe en billet til Amsterdam også :-D
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Så er det officielt! Jeg har vidst det hele tiden, men nu er videnskaben med mig: <!-- m --><a class="postlink" href="http://avisen.dk/masser-af-boef-goer-di ... ef-goer-di ... id=5364966</a><!-- m -->

:thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

NO: Sjovt ballejob for 150 udviklingshæmmede i går

NO2: Min gode, gamle strat, som jeg sammen med Jens H har smidt en omgang TLC efter, spiller rigtig godt. Hvor var det fedt at have den med ud igen! :thumbup:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="thomasrytter"]NO2: Min gode, gamle strat, som jeg sammen med Jens H har smidt en omgang TLC efter, spiller rigtig godt. Hvor var det fedt at have den med ud igen! :thumbup:[/quote]

Det her giver altså nogle virkeligt grimme mentale billeder, hvis man henholder sig til punkt 1 her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.urbandictionary.com/define.p ... erm=tlc</a><!-- m -->

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Så er det officielt! Jeg har vidst det hele tiden, men nu er videnskaben med mig: <!-- m --><a class="postlink" href="http://avisen.dk/masser-af-boef-goer-di ... ef-goer-di ... id=5364966</a><!-- m -->

:thumbup:[/quote]

JAH !!
Endelig godt nyt for kødelskerne !!
Woohoo!! :thumbup: :thumbup:

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: At spille teater, som bliver rigtig godt modtaget af publikum. Så Aarhus-folk - kom op af stolene og ind og se Anne Linnet Teaterkoncert på Kasernescenen på Langelandsgade.
NO2: En teatertrup bestående af op til flere søde piger.
NO3: At få en af dem på gaflen ;)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Barf"]NO: Jeg har allerede ryddet lidt op, så der ikke ser så forfærdeligt ud i morgen. Det bliver jeg helt sikkert gald for senere.[/quote]

Og det blev jeg!

Fantastisk fest i går med mit, ja nu tidligere, hold på journalisthøjskolen efter en svær samfundsfageksamen. Og så skal jeg videre i aften og mødes med et par gode venner og til koncert.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Har lige været i øvelokalet for at kæle med en 18-årig sort skønhed OG en rødmosset, gumpetung dame midt i 30'erne, med lidt for mange guldsmykker :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Har lige været i øvelokalet for at kæle med en 18-årig sort skønhed OG en rødmosset, gumpetung dame midt i 30'erne, med lidt for mange guldsmykker :) [/quote]

For satan.. Lød det godt?

Og ja, de der guldknapper skal selvfølgelig skiftes ud med et sæt sorte som normalt sidder på LP Customs. Overvejer selvfølgelig også om de der guldcovers skal af pickupperne

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Fed fest i går. Og endnu bedre: På trods af et umådeholdende indtag af skumle drinks har jeg slet ikke tømmermænd. Det bliver en rar søndag...

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="thomasrytter"]NO: Sjovt ballejob for 150 udviklingshæmmede i går

NO2: Min gode, gamle strat, som jeg sammen med Jens H har smidt en omgang TLC efter, spiller rigtig godt. Hvor var det fedt at have den med ud igen! :thumbup:[/quote]

Godt et høre. Hvad endte du med at gøre ved den ?

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: Har installeret min LR Baggs iBeam i min ene akustiske - nøj hvor lyden den bare godt den pickup... Den har jo alt jeg har manglet hidtil... Tror nok lige der skal sættes sådan en i de andre akustiske herhjemme...
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen