Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Der kommer en i morgen og køber min Les Paul Classic.

NA: for 8500kr inkl Suhr pickupper - det kunne man vist sagtens ha gjort bedre, men der er lige et hul som skal dækkes.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Har fået nøglen til mit nye kontor i dag og er begyndt at flytte ind.

NA: Jeg er meget træt nu - og langt fra færdig.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Optur: Bestilt et styks dobbelt-dvd film med Steven Wilson...
Bah

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NMO: Har generelt haft en skide god dag i dag: Møder sent til 1 time hvor vi ser film - Får hjemmeside til ballebandet op og køre (se signatur) - Modtager nøgler til det nye fede øvelokale, som vi også var ude og drikke en bajer i - og til sidst en fed øver i et andet øvelokale med nogle fede musikere! :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Fed øver her til aften med vores nu tidligere bassist på trommer. Det var sgu en god oplevelse...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

stl
Smoke On The Water
Indlæg: 54
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af stl »

NO: Airport Express + iTunes (på pc) + god forstærker og højtalere + Remote for iTunes (på Android telefon!!)
Det er sgi'sme smart.

Jeg kan så småt fornemme at jeg skal have en iPad... (Damn GAS)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Jeg kan vist hurtigt vænne mig til min nye 27" Apple-skærm :lol:

NA: Der står/ligger 7 Apple-produkter på mit skrivebord lige nu - jeg er ved at forvandle mig til Kræn :o

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

NO: Har netop talt med en arbejdsforbindelse hos det tidligere TechTube i England, som fortæller at de er i gang med at få et nyt firma på benene med samme formål - fede rør. Sådan!
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Jeg skal spille nogle jobs med Krump (som gearfreaks med stærke hukommelser måske husker fra denne video, som en del tidligere har udtrykt begejstring for: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->), og havde første miniøver med sangeren i dag. Fede numre og en fed stil, som jeg ellers ikke får arbejdet ret meget med. Ekstra optur er, at de tre gutter fra bandet jeg kender i forvejen, er mennesker, jeg holder meget af at tilbringe tid med. Fed tjans :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Jake"]NO: Har netop talt med en arbejdsforbindelse hos det tidligere TechTube i England, som fortæller at de er i gang med at få et nyt firma på benene med samme formål - fede rør. Sådan![/quote]


Nu er jeg så heldigvis ikke arbejdsmæssigt fedtet ind i sagerne. Så jeg kan tillade mig at sige, at jeg håber den ondelyneme, at de slipper bedre fra det end sidst. For det står da lysende klart, at der mildest talt var plads til forbedring. For sjældent har jeg da været så skuffet over så dyre rør. Flotte ser de ud. Men lyden... Oh ve, Oh skræk!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Telemaster"]NO: Jeg skal spille nogle jobs med Krump (som gearfreaks med stærke hukommelser måske husker fra denne video, som en del tidligere har udtrykt begejstring for: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->), og havde første miniøver med sangeren i dag. Fede numre og en fed stil, som jeg ellers ikke får arbejdet ret meget med. Ekstra optur er, at de tre gutter fra bandet jeg kender i forvejen, er mennesker, jeg holder meget af at tilbringe tid med. Fed tjans :-)[/quote]

Jeg skal have taget mig sammen til at købe deres album på et tidspunkt. Det de har lagt ud til offentligheden har i hvert fald været ret fedt.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"]NO: Jeg skal spille nogle jobs med Krump (som gearfreaks med stærke hukommelser måske husker fra denne video, som en del tidligere har udtrykt begejstring for: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->), og havde første miniøver med sangeren i dag. Fede numre og en fed stil, som jeg ellers ikke får arbejdet ret meget med. Ekstra optur er, at de tre gutter fra bandet jeg kender i forvejen, er mennesker, jeg holder meget af at tilbringe tid med. Fed tjans :-)[/quote]

Sweet! :thumbup:

Der er ikke tilfældigvis bare et enkelt af disse job, der ligger herovre i Danmarks smørhul, vel?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

[quote="Sasha"][quote="Jake"]NO: Har netop talt med en arbejdsforbindelse hos det tidligere TechTube i England, som fortæller at de er i gang med at få et nyt firma på benene med samme formål - fede rør. Sådan![/quote]


Nu er jeg så heldigvis ikke arbejdsmæssigt fedtet ind i sagerne. Så jeg kan tillade mig at sige, at jeg håber den ondelyneme, at de slipper bedre fra det end sidst. For det står da lysende klart, at der mildest talt var plads til forbedring. For sjældent har jeg da været så skuffet over så dyre rør. Flotte ser de ud. Men lyden... Oh ve, Oh skræk![/quote]

Det må have været version 1 du prøvede. Jeg fik også dem, og gav feedback til køber (som man jo bør gøre, ligesom hvis man får en dårlig bøf på en restaurant), og version 2 viste sig også at være MEGET bedre. Jeg har derfor intet problem med at ønske dem alt godt med deres produktion, da de virkelig har fat i nogle fede idéer, og jeg savner nogle rigtig lækre nyproducerede rør.
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Turtle"]NO: Jeg kan vist hurtigt vænne mig til min nye 27" Apple-skærm :lol:

NA: Der står/ligger 7 Apple-produkter på mit skrivebord lige nu - jeg er ved at forvandle mig til Kræn :o[/quote]

Som kun kan prale med 2 Apple-produkter :oops:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Jake"]

Bla, bla, bla...

[/quote]

Jamen, jeg synes da - sikkert som de fleste andre - også, at det kunne være uendeligt fint, hvis der var nogen, som kunne finde ud af at lave ordentlige rør i dag. Jeg skal ikke kunne sige, hvad det var for nogle, jeg fik. Jeg kan huske, at der var to muligheder, og jeg valgte den dyre version. Og jeg kan kun sige, at jeg ikke følte mig synderligt fristet til at sende flere penge samme vej.

Men med alt dét gejl, de skrev på deres hjemmeside om tests og udskudte release-datoer og f.... og hans p....stok, forventede man jo med en vis ret nærmest "the Second Comming of Christ". Og set i dét lys, var jeg nok adskilligt tættere på at blive ateist i dén ombæring. Men det er jo selvfølgelig ikke ligefrem historiens første, eneste og sikkert heller ikke sidste eksempel på en solid portion varm luft eller måske ligefrem ny beklædning til eneherskeren, der er serveret på en hjemmeside for hint og hisset.

I øvrigt forstår jeg da ikke helt dit store ønske. Jeg troede da netop, at det var ét af dine specialer at ophæve forstærkeres behov for rør, som lyder godt? Jeg synes da, at den påstand har været ytret før?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Jerligt fild.

NO2: Ipjhone 4 hermed på vej til grafisk afdeling. Hurra fopr ledelsen. Jeps. Nemligt.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Telemaster"]NO: Jeg skal spille nogle jobs med Krump (som gearfreaks med stærke hukommelser måske husker fra denne video, som en del tidligere har udtrykt begejstring for: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->), og havde første miniøver med sangeren i dag. Fede numre og en fed stil, som jeg ellers ikke får arbejdet ret meget med. Ekstra optur er, at de tre gutter fra bandet jeg kender i forvejen, er mennesker, jeg holder meget af at tilbringe tid med. Fed tjans :-)[/quote]

Sweet! :thumbup:

Der er ikke tilfældigvis bare et enkelt af disse job, der ligger herovre i Danmarks smørhul, vel?[/quote]

Hæhæ, det kan vel diskuteres, hvor det smørhul befinder sig :-) Der er lige nu jobs i København, Århus og Esbjerg, men der kommer velsagtens flere, kan jeg forestille mig.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Jerligt fild.

NO2: Ipjhone 4 hermed på vej til grafisk afdeling. Hurra fopr ledelsen. Jeps. Nemligt.[/quote]
:o Har du løse fortænder? :D
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NA: I går sov jeg over mig og kom derfor halvanden time for sent på arbejde. Jeg møder kl. 11. I dag vågnede jeg af mig selv 7:15. Der er noget galt med min døgnrytme.
NO: Stramt program i dag, men fantastisk spændende. Aftenen slutter endda med en voldsom bytur, Store fadøl til 20 kr. og afsked med en god veninde.
NO2: Jeg skal klatre på lørdag. Det bliver fedt.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Jens H"][quote="GuitaRasmus"]NO: Jerligt fild.

NO2: Ipjhone 4 hermed på vej til grafisk afdeling. Hurra fopr ledelsen. Jeps. Nemligt.[/quote]
:o Har du løse fortænder? :D [/quote]

Hahahaha... Nej - jeg bør nok bare ikke prøve at skrive i en ordentlig koger. :D Jeg var ude med gutterne igår for at fejre at Livebooking officielt er oprettet som firma, og den fik vist så hatten passer. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen