Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="FunkyValle"]
Er der en gratis version? Jeg kan kun finde betalingsversionen på min Android.[/quote]

Det er nok ændret, efter der kom betaling på Marked i DK. Men det er jo småpenge man giver for de Apps.

Sendt via Tapatalk Pro

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Barf"]NO: Fik smidt den gamle, dårlige sofa ud og har lige hentet den nye, lækre i Ikea. Torsdag kommer "svigerfar" med et nyt skrivebord, som han har snedkret til vores specifikke mål. Det bliver sgu lækkert at få gjort noget ved de ting, man har gået og tænkt over i lang tid.[/quote]

Og det gjorde han da egentlig ganske godt. Her er mit nye "hjørne":

Billede

Uploaded with ImageShack.us

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Opgaveskrivningen er endelig færdig og afleveret!
Cogito sumere potum alterum

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="Barf"][quote="Barf"]NO: Fik smidt den gamle, dårlige sofa ud og har lige hentet den nye, lækre i Ikea. Torsdag kommer "svigerfar" med et nyt skrivebord, som han har snedkret til vores specifikke mål. Det bliver sgu lækkert at få gjort noget ved de ting, man har gået og tænkt over i lang tid.[/quote]

Og det gjorde han da egentlig ganske godt. Her er mit nye "hjørne":

Billede

Uploaded with ImageShack.us[/quote]

Hvad er det for en aparte tele du har hængende? Har du flashet og forklaret om den før,? For ellers vil jeg meget gerne både se og læse mere om den! Det ser jo lækkert ud det hele :) .


NO: Tidligt fri. Regnvejret var nu også ved at blive lidt småkoldt at stå i.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Den har sikkert sneget sig med i et flash eller to, men det er ved at være noget tid siden.

Det er en G&L ASAT Special Semi-hollow (ja, det hedder modellen). Fra 1996 vist nok. Fremragende guitar, omend der ikke er meget "traditionelt" Tele over lyden. Rimelig voldsom hals, men den er tyk uden at blive klodset.

Når jeg her i den nærmeste fremtid får samlet mit gear igen, kommer der nok et større flash/gennemgang, men du kan da lige få en lille teaser her:
Billede

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: har inviteret min roomie ud og spise på sticks 'n' sushi... så håber jeg fandme der falder noget af når vi kommer hjem! :lol:

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="Rasmus"]NO: har inviteret min roomie ud og spise på sticks 'n' sushi... så håber jeg fandme der falder noget af når vi kommer hjem! :lol:[/quote]

Thumbs up for sticks n' sushi. De støtter Greenpeace i kampen for at beskytte Natura2000 områderne!

NN: Ham der skulle prøve min guitar 17:30 er stadig ikke dukket op og har ikke givet lyd fra sig. Jeg har ikke hans nummer, så jeg kan ikke tage kontakt til ham. Det er virkelig ærgeligt når man har afsat en hel fredag aften til udelukkende det. Nå, jeg må vel bare spille xbox og hygge mig med mig selv.
NO: Xbox.
NO2: Damebesøg i morgen. Hun er endda både sød og skideflot. Hold da kæft.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="Barf"]Den har sikkert sneget sig med i et flash eller to, men det er ved at være noget tid siden.

Det er en G&L ASAT Special Semi-hollow (ja, det hedder modellen). Fra 1996 vist nok. Fremragende guitar, omend der ikke er meget "traditionelt" Tele over lyden. Rimelig voldsom hals, men den er tyk uden at blive klodset.

Når jeg her i den nærmeste fremtid får samlet mit gear igen, kommer der nok et større flash/gennemgang, men du kan da lige få en lille teaser her:
Billede[/quote]

Den ser jo rigtigt lækker ud. Jeg troede det var en hjemmebygget tele, især pga. pickupsne. Jeg har så heller aldrig prøvet en G&L, endnu.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Et nyt punkt til din "to do"-liste så. Det er topfede instrumenter. I hvert fald dem jeg har prøvet. Der kan ikke være længe til næste Gathering, og så kan det jo være, jeg tager denne under armen - med mindre jeg ikke kan deltage (Gud forbyde det!).

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

Ja, skal vi ikke satse på det? Jeg satser lidt på at gathering-guderne vælger en weekend hvor jeg ikke skal noget andet og samtidigt lægger det i københavn.
Var der ikke en styregruppe befolket af disse guder engang, og i så fald arbejder den så stadig?
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Der har været snak i krogene om, at det skulle foregå i København i år i hvert fald. Om der er sket noget mere konkret, ved jeg ikke. Jeg var med til arrangere det sidste år, så jeg smider benene op og har "fri" til at være med som gæst i år :)

Men jeg glæder mig da allerede. Har kun været med til to Gatherings, men jeg synes niveauet og hyggen bliver højere hvert år.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Sindssygt fed tur til Odense med Volt igår, med en topfed koncert på pædagogseminariet, og efterfølgende kampdruk med fri bar til den lyse morgen. Ah. Og så er det kun lørdag. :-)

Jeg elsker det band. Det er de dejligste mennesker jeg spiller sammen med. :-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: at spille røven ud af bukserne for et megaoplagt publikum og få en fabelagtig oplevelse selvom man havde en dum nedtur i baghovedet.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Årets "Steel Cup" (fodboldturnering, hvor mit firma og to andre, plus nogle underleverandører, stiller med 1-2 hold) gik forrygende i går. Vi tabte selvfølgelig stort, men hey, det handler jo ikke om at vinde, men om at deltage :)

NO2: Efterfølgende tur i byen med kollegerne.

NA: Jeg har ikke ondt nogen steder, efter at have tonset rundt og spillet bold hele dagen. Det burde være en optur, men jeg er sikker på, at min krop bare ikke er færdig med at tage tilløb til, at knække mig sammen og rive mig midt over, endnu :?

NO3: Besøg til spisning af min svoger og hans kæreste og barn, her til aften. Kæresten er helt vildt gravid, så de kunne ikke blive ret længe, desværre, men det var svært hyggeligt alligevel :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"


Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: Min hjemmelavede pedal virker! Monte OD308 samt en SHO boost bygget ind i en gammel CM pedalkasse.
NA: Synes ikke OD'en lyder suuuuper fed på min forstærker, men ok....
NA: Nu tager jeg i IKEA for at få et skuffehalløj til mit studie/man-cave!
NO2: Mit lille studie er efterhånden blevet rigtig fedt. Måske flasher jeg senere ;)

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af ChristianB »

NO: Mine Adam A3X monitors, som jeg fik i fødselsdagsgave i går. For severinsen hvor lyder de godt!
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Har ikke så ondt i ryggen i dag. Eller ... det havde jeg i hvert fald ikke før jeg tog en hel arbejdsdag. Men så må jeg jo bare sidde HELT stille resten af dagen :)

NO2: Det sted, hvor jeg har fået kontor til mit nye firma er for fedt. Jeg hilste på kokken i dag, der var oppe for at bage boller til i morgen tidlig. Og der var smagsprøver ;) God service, når man arbejder på en søndag :lol:

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Så flyttede vi i øvelokale igen, og det blev da lige til en times tid alene med mit udstyr, hvor den nye forstærker, kabinet og pedal kunne testes. Hold fast det lyder godt! Mangler lige at prøve det af med de andre guitarer og med band på, men det kommer på onsdag, og jeg glæder mig som et lille barn.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="SustainerPlayer"][quote="FunkyValle"]
Er der en gratis version? Jeg kan kun finde betalingsversionen på min Android.[/quote]

Det er nok ændret, efter der kom betaling på Marked i DK. Men det er jo småpenge man giver for de Apps.

Sendt via Tapatalk Pro[/quote]

Nu har jeg haft det i brug lidt, og jeg må indrømme, at lidt af forumoplevelsen går tabt for mig. På en lille skærm, kan jeg godt se, det er et kæmpeplus - men på desire HD kan man sgu lige så godt bare browse det.
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen