Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Hjemme fra verdenes bedste Roskilde Festival!
NN: Hjemme fra verdenenes bedste Roskilde Festival!
NO2: Afsluttede med verdenens bedste oplevelse; Prince set næsten fra scenekanten!
NO3: Resten af koncerterne var næsten ligeså fede!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Min tiende Roskilde Festival. Men jeg er da godt nok træt.

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NN: At prøve at sælge ting til nogen fra AAGE.dk - I guder hvor kan man da blive træt af livet hurtigt...

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Hjemvendt fra Roskilde Festival.. Første år, mange år venter ude i fremtiden!!
NO2: Mødte Telemaster på festivalpladsen.. Desværre var min promille lidt høj på det tidspunkt, så jeg har nok ikke efterladt det bedste førstehåndsindtryk, efter at have været fraværende fra de seneste 2-3 gatherings!! :lol:

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NO: Roskilde festival. Wow det var fedt i år!
NO2: Prodigy. Den havde jeg ikke set komme, men det må være den vildeste koncertoplevelse i år. Det eller morgenfesten på arena efter prince.
NO3: Rave i promillecamp. Det var fandeme sjovt.
NO4: Den stemning der er på roskilde, hvor alle mennesker bare er glade og venlige overfor hinanden. Hvorfor pokker er folk ikke altid sådan?
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Roskilde festival
NMO (Now Mega Optur): Them Crooked Vultures. Absolut den bedste af de 26 koncerter, jeg var til.

NN: Mega ondt i halsen pga. druk, kulde, råben og støv.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="kraen"]NO: Roskilde festival
NMO (Now Mega Optur): Them Crooked Vultures. Absolut den bedste af de 26 koncerter, jeg var til.

NN: Mega ondt i halsen pga. druk, kulde, råben og støv.[/quote]

Enig, det var nok de 4 dygtigste musikere p.t.

John Paul Jones' klaver solo stykke var lækkert!

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Kattekiksen"]NO3: Rave i promillecamp. Det var fandeme sjovt.
[/quote]

NN (natlig nedtur): Rave i Promilleservices camp HVER nat til kl 06 (og lørdag nat til kl 8:30!) ... eftersom vores camp og dermed mit telt lå placeret ca 20 m derfra = minus søvn (mine ørepropper var i hvert fald ikke den store hjælp).
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Fornuftigt udmærket fed Roskilde - igen uden dårlige koncerter (men med en hel masse RIGTIG gode) - men af én eller anden grund kom den stemningsmæssigt ikke helt op at ringe for mig ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Kattekiksen"]
NO4: Den stemning der er på roskilde, hvor alle mennesker bare er glade og venlige overfor hinanden. Hvorfor pokker er folk ikke altid sådan?[/quote]

Måske fordi mennesket tit har tendens til at hoppe over hvor gærdet er lavest (eller måske højest) i det virkelige liv ... og glemmer dette, når det er på Roskilde.

"Den der underlige parentes mellem Roskilder kaldes virkeligheden" - citat: en festivalgæst i en Roskildeavis for en del år siden.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO1: Skønt vejr på min fødselsdag. :)

NO2: Guacamoleburgers til hyggelig middag hos mine forældre.

NO3: Jeg afleverede min Iceman hos Solle i morges til båndplaning, og han ringede kl 17 og sagde at den var færdig. Wow, det var hurtigt. Jeg har sat en fed gammel Schecter hals på, for at få strat mensur på den, og det er bare fedt - problemet var bare at der var supermegakolossaltstore jumbobånd på den, og det er jeg ikke gode venner med. Solle fik hakket dem ned til samme størrelse som der sidder på min Axis og min Prs, og topjusteret den, så nu spiller den bare som en drøm. Nøj, det har jeg optur over. :)

NO4: Jeg fik en GPS i fødselsdagsgave - det er altså en rar ting.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GuitaRasmus"] ... Iceman ... Schecter hals ... [/quote]

Det lyder som en spøjs kombi, rent æstetisk. Får vi billeder at se?

Og tillykke med fødselsdagen :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="GodSpeedDK"][quote="GuitaRasmus"] ... Iceman ... Schecter hals ... [/quote]

Det lyder som en spøjs kombi, rent æstetisk. Får vi billeder at se?

Og tillykke med fødselsdagen :) [/quote]

Det ser nu helt fint ud - jeg har ikke lige et billede af min egen, men jeg lavede lige et hurtigt mockup i photoshop inden jeg skiftede, for at se om det så okay ud:

Billede

Og mange tak! :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Bazaar på Drop-Inn i går - og så løb man lige ind i Uncle Mac og Andkrup :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Uncle Mac
Himmelhund
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Uncle Mac »

[quote="Smittefar"]NO: Bazaar på Drop-Inn i går - og så løb man lige ind i Uncle Mac og Andkrup :) [/quote]

Hehe... Yup !!!

NO: Endelig GF igen.
NO2: Loud N Rowdy har fået en ond tvilling som hedder Hard On
NO3: Så ka det være L n R´s demo snart er på plads
Naboens unger har inviteret på vandkamp, så jeg kan lige nå et par indlæg her, inden vandet koger !!!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Ville i forresten bruge noget af mit/bandets studie til demoindspilning?
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Jacob"]
NO2: Mødte Telemaster på festivalpladsen.. Desværre var min promille lidt høj på det tidspunkt, så jeg har nok ikke efterladt det bedste førstehåndsindtryk, efter at have været fraværende fra de seneste 2-3 gatherings!! :lol:[/quote]

Aha - det gør muligvis ikke sagen bedre, men du har ikke efterladt et dårligt indtryk. Faktisk har jeg ikke den fjerneste erindring om at have talt med dig, og det er der helt sikkert en meget naturlig forklaring på => druk :D Hvornår mødte vi hinanden?
So many assholes, so few bullets

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Telemaster"][quote="Jacob"]
NO2: Mødte Telemaster på festivalpladsen.. Desværre var min promille lidt høj på det tidspunkt, så jeg har nok ikke efterladt det bedste førstehåndsindtryk, efter at have været fraværende fra de seneste 2-3 gatherings!! :lol:[/quote]

Aha - det gør muligvis ikke sagen bedre, men du har ikke efterladt et dårligt indtryk. Faktisk har jeg ikke den fjerneste erindring om at have talt med dig, og det er der helt sikkert en meget naturlig forklaring på => druk :D Hvornår mødte vi hinanden?[/quote]

Se, lige netop dét er jeg ikke helt sikker på.. Det var i hvert fald eftermiddag, men hvilken dag det var står lidt uskarpt! Tror det var lørdag?? :eh:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Jacob"][quote="Telemaster"][quote="Jacob"]
NO2: Mødte Telemaster på festivalpladsen.. Desværre var min promille lidt høj på det tidspunkt, så jeg har nok ikke efterladt det bedste førstehåndsindtryk, efter at have været fraværende fra de seneste 2-3 gatherings!! :lol:[/quote]

Aha - det gør muligvis ikke sagen bedre, men du har ikke efterladt et dårligt indtryk. Faktisk har jeg ikke den fjerneste erindring om at have talt med dig, og det er der helt sikkert en meget naturlig forklaring på => druk :D Hvornår mødte vi hinanden?[/quote]

Se, lige netop dét er jeg ikke helt sikker på.. Det var i hvert fald eftermiddag, men hvilken dag det var står lidt uskarpt! Tror det var lørdag?? :eh:[/quote]

Lyder sandsynligt - det var sikkert hyggeligt, men lige pt. er det aldeles slettet fra hukommelsen :oops:
So many assholes, so few bullets

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Telemaster"][quote="Jacob"][quote="Telemaster"]

Aha - det gør muligvis ikke sagen bedre, men du har ikke efterladt et dårligt indtryk. Faktisk har jeg ikke den fjerneste erindring om at have talt med dig, og det er der helt sikkert en meget naturlig forklaring på => druk :D Hvornår mødte vi hinanden?[/quote]

Se, lige netop dét er jeg ikke helt sikker på.. Det var i hvert fald eftermiddag, men hvilken dag det var står lidt uskarpt! Tror det var lørdag?? :eh:[/quote]

Lyder sandsynligt - det var sikkert hyggeligt, men lige pt. er det aldeles slettet fra hukommelsen :oops:[/quote]

Nu er der i følge min hukommelse heller ikke så meget at huske.. Det varede vist ikke længere end et "hej, Gearfreak?" (eller noget i den stil) => kort snak om GF før jeg strøg videre :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen