Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="VilhelmNielsen"]Er det bare mig eller kommer der enormt meget død på Roskilde i år?[/quote]

Det er i allerhøjeste grad bare dig. Hvad kommer der... Autopsy og så er det det?

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Loomer"][quote="VilhelmNielsen"]Er det bare mig eller kommer der enormt meget død på Roskilde i år?[/quote]

Det er i allerhøjeste grad bare dig. Hvad kommer der... Autopsy og så er det det?[/quote]

Nu er jeg ikke kendt i termerne, men mener hårdere rock. Mastodon og sådan.

No disrespect.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Næ, der kommer ikke rigtigt mere end der plejer, det tror jeg i al fald ikke. Men folk vil da sikkert stadig hyle over der er for meget selvom der kun er to bands, og jyde-bøv-brigaden vil sikkert hyle ligeså højt om at der ikke er nok. Sådan er det hvert år.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Loomer"]Næ, der kommer ikke rigtigt mere end der plejer, det tror jeg i al fald ikke. Men folk vil da sikkert stadig hyle over der er for meget selvom der kun er to bands, og jyde-bøv-brigaden vil sikkert hyle ligeså højt om at der ikke er nok. Sådan er det hvert år.[/quote]

Klager ikke. Ser ikke ud til at jeg kommer i år, og sidste år var der rigeligt indie til at man burde ku holde et år :P

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Ok, men så er der nok nogen andre der klager. Det er jo trods alt Danmark det her :D

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="VilhelmNielsen"]Er det bare mig eller kommer der enormt meget død på Roskilde i år?[/quote]

Kommer Pearl Jam tilbage?

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="SustainerPlayer"][quote="VilhelmNielsen"]Er det bare mig eller kommer der enormt meget død på Roskilde i år?[/quote]

Kommer Pearl Jam tilbage?[/quote]

Not funny! Jeg kendte én af de 9, der døde under den koncert.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="kraen"][quote="SustainerPlayer"][quote="VilhelmNielsen"]Er det bare mig eller kommer der enormt meget død på Roskilde i år?[/quote]

Kommer Pearl Jam tilbage?[/quote]

Not funny! Jeg kendte én af de 9, der døde under den koncert.[/quote]

Beklager.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

Det var selvfølgelig meget tragisk, og jeg holdt da også selv vejret et par timer efter nyheden kom ud, og til min bror ringede hjem og meldte alt vel ... men Hans' kommentar var nu ret sjov :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Har fundet en trommeslager. Endda én med eget trommesæt og evner til at spille på det?! Troede efterhånden ikke at de fandtes
Create a sense of purpose around which you base your faith

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="SustainerPlayer"][quote="kraen"][quote="SustainerPlayer"]

Kommer Pearl Jam tilbage?[/quote]

Not funny! Jeg kendte én af de 9, der døde under den koncert.[/quote]

Beklager.[/quote]

Det er i orden. Jeg kan selvfølgelig godt se det sjove - jeg synes bare ikke lige at der skulle komme flere jokes i kølvandet på den der.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Kimling"]NO: Har fundet en trommeslager. Endda én med eget trommesæt og evner til at spille på det?! Troede efterhånden ikke at de fandtes[/quote]

De hænger heller ikke på træerne :(
Leder selv efter en...
Bah

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="AnotherDan"][quote="Kimling"]NO: Har fundet en trommeslager. Endda én med eget trommesæt og evner til at spille på det?! Troede efterhånden ikke at de fandtes[/quote]

De hænger heller ikke på træerne :(
Leder selv efter en...[/quote]

What he said^^
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

NO: Mika Vandborg, Dicte, Mark Linn, Thomas Holm, og Per Møller(!) + ikke mindst Palle Hjort i Århus!
Fedt spilet og sunget på alle pladser!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="MacG"]NO: Mika Vandborg, Dicte, Mark Linn, Thomas Holm, og Per Møller(!) + ikke mindst Palle Hjort i Århus!
Fedt spilet og sunget på alle pladser![/quote]
Det kan vi godt li'. Jeg synes Mika synger allerbedst synes jeg! :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"]NO: Mika Vandborg, Dicte, Mark Linn, Thomas Holm, og Per Møller(!) + ikke mindst Palle Hjort i Århus!
Fedt spilet og sunget på alle pladser![/quote]

Jah, det var sgu´ ikke så tosset!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

NO: Mit nye 24. februars fortsæt: Tjekke GF ud lidt oftere end jeg har gjort de sidste par måneder. Tak til Barf på Hos Antons i fredags for at minde mig om det ;-)

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Er lige blevet inviteret med i et nyt band. De er sgu gode og har kontakterne i orden. Der er potentiale for en dejlig masse jobs!
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Urup"]NO: Mit nye 24. februars fortsæt: Tjekke GF ud lidt oftere end jeg har gjort de sidste par måneder. Tak til Barf på Hos Antons i fredags for at minde mig om det ;-)[/quote]

Det er sgu da også rigtigt! Vi mødte jo hinanden. Det havde jeg fuldstændig glemt, men som det nok også fremgik, havde vi hygget os gevaldigt den aften.

Men selv tak da :)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Er sku' kommet til at købe en Marshall 1962 Bluesbreaker RI ! Det var ikke meningen men da den så blev leveret nu her til aften så lød den fandme godt de få minutter jeg spillede på den! Det er egentlig meningen jeg skal dele den med Fortytwo, men det ved jeg ikke om jeg har lyst til nu! :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen