Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Billede

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="SustainerPlayer"]NO: Billede[/quote]

+1

Godt at se ham tilbage!! :)

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

NO: Endelig har jeg fået lejlighed, efter at have sovet på sofa de sidste 3 måneder.
NO 2: Fantastiske venner, der stiller op som flyttehold. TAK FOR HELVEDE... TAK!
NO 3: Vesterbro....... 8-)
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Down"]NO: Endelig har jeg fået lejlighed, efter at have sovet på sofa de sidste 3 måneder.
NO 2: Fantastiske venner, der stiller op som flyttehold. TAK FOR HELVEDE... TAK!
NO 3: Vesterbro....... 8-)[/quote]

Tillykke med den! :) Den må jeg snart se - og så kan du også få din metallicblå tele smidt i hovedet igen. ;)

NO: Fååååårk, hvor er min Iceman blevet fantastisk fed. Jeg hylder Solle, og den dygtige lille japaner der byggede den engang i sommeren ´78.

NO2: Det hjælper så småt på det, med de praktiske forberedelser til Langelandsfestivalen. Vi har bl.a. fået et splashsite op, der passer væsentligt bedre til vores publikum, end det gamle dystre. <a href="http://www.voltband.dk" rel="nofollow">http://www.voltband.dk</a>

NO3: Øver med vores sangerinde-stand-in i morgen - det bliver sjovt at høre, med en anden sanger.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: Ferie i Danmark (nærmere betegnet Hasmark Strand) fra 9. til 16. juli. Håber sku vejret holder!
NO2: Hjemmestudie er bestilt og lander d. 19. Macbook Pro 13, Digi 003 Rack Factory, extern HD, Oxygen 49 midi keyboard og Logic Express 9! Det bliver sku fedt!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Nyt katalog fra Stew-Mac

NA: Nyt katalog fra Stew-Mac

NN: Nyt katalog fra Stew-Mac

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Min iPhone ligger klar til afhentning i Døgnposten. Nu mangler jeg bare en eller anden kvittering, så jeg kan gå ned og hente den.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

[quote="GuitaRasmus"]

NO3: Øver med vores sangerinde-stand-in i morgen - det bliver sjovt at høre, med en anden sanger.[/quote]

Cool! :)
Hvem skal I have med på sang?

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="thomasrytter"][quote="GuitaRasmus"]

NO3: Øver med vores sangerinde-stand-in i morgen - det bliver sjovt at høre, med en anden sanger.[/quote]

Cool! :)
Hvem skal I have med på sang?[/quote]

Det er ikke en jyde denne gang, så jeg tror ikke du kender hende, men det er altså bare et sejt navn: Sheena Critcher Ingemann.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NO: Jazzfestival, VM, Tour de France, Sommerferie, Ølbowling, Musik, Gear! - Livet om sommeren er sgu dejligt!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

At sidde i underbukser med en stor skål cornflakes og høre Disembowelment. Hurra for ferie!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Queens of the Stone Age
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="K-P"]NO: Queens of the Stone Age[/quote]

+1

NO: Them Crooked Vultures

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Frisk italiensk landbrød, ost og et glas kold cola. Så er det lille fredag ...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO1: Min pakke fra Thomann er ankommet - planet waves tuners til min Iceman, en humbucker from hell til ditto, og et nyt "skærmkabel" til min ENGL footswitch - de bruger VGA kabler...?

NO2: ENGL'en afleveret hos Lars Vad til gennemtjek og nye rør, så den er klar til Langeland - den har også spillet 250 jobs på de nuværende, plus øvere, og været oversvømmet - den har vist fortjent det. :D Lars Vad er iøvrigt superhyggelig.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Kanotur med søster og far i dag.. Super måde at feriehygge på!!

NO: Nyt tøj for 1200,- - Det var tiltrængt!!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Bull Diner. Det perfekte mix mellem fastfood og rigtig mad. Et MacDonald's-agtigt koncept, hvad angår indretning, udvalg, drive-in, osv., men bare lige mindst 28 klasser over i kvalitet. Alene dét, at burgerne er større i virkeligheden, end på billederne, er ikke just hverdagskost i fastfoodbranchen, og at man får en rigtig porcelænstallerken og bøfbestik - og 200 gr. danskproduceret bøf fra Grambogård i alle burgere - til en pris kun lige en anelse over, hvad man giver på f.eks. MacD., er jo slet ikke til at fatte.
Vi spiste to voksne og et barn for 202,-, og bestillingen var mindre end 5 min. undervejs. Hurra for Bull Diner! :clap: :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af eitreach »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Bull Diner. Det perfekte mix mellem fastfood og rigtig mad. Et MacDonald's-agtigt koncept, hvad angår indretning, udvalg, drive-in, osv., men bare lige mindst 28 klasser over i kvalitet. Alene dét, at burgerne er større i virkeligheden, end på billederne, er ikke just hverdagskost i fastfoodbranchen, og at man får en rigtig porcelænstallerken og bøfbestik - og 200 gr. danskproduceret bøf fra Grambogård i alle burgere - til en pris kun lige en anelse over, hvad man giver på f.eks. MacD., er jo slet ikke til at fatte.
Vi spiste to voksne og et barn for 202,-, og bestillingen var mindre end 5 min. undervejs. Hurra for Bull Diner! :clap: :thumbup:[/quote]

Min gode herre, hvor måtte man i så fald være i stand til at frekventere et sådant etablissement? :eh:
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="eitreach"][quote="GodSpeedDK"]NO: Bull Diner. Det perfekte mix mellem fastfood og rigtig mad. Et MacDonald's-agtigt koncept, hvad angår indretning, udvalg, drive-in, osv., men bare lige mindst 28 klasser over i kvalitet. Alene dét, at burgerne er større i virkeligheden, end på billederne, er ikke just hverdagskost i fastfoodbranchen, og at man får en rigtig porcelænstallerken og bøfbestik - og 200 gr. danskproduceret bøf fra Grambogård i alle burgere - til en pris kun lige en anelse over, hvad man giver på f.eks. MacD., er jo slet ikke til at fatte.
Vi spiste to voksne og et barn for 202,-, og bestillingen var mindre end 5 min. undervejs. Hurra for Bull Diner! :clap: :thumbup:[/quote]

Min gode herre, hvor måtte man i så fald være i stand til at frekventere et sådant etablissement? :eh: [/quote]

Middelfartvej i Odense V. :) Og Albanigade, Odense C.

Jeg er desværre bange for, at konceptet ikke helt har spredt sig udover bygrænsen endnu, men tro mig, det skal nok komme! Det er mig bekendt allerede, efter relativt kort tid, en kæmpe succes her i byen, og med god grund.

Fyns Stiftstidendes madanmelder har lutter rosende ord: <a href="http://www.fyens.dk/article/1387742:Men ... de-fritter" rel="nofollow">http://www.fyens.dk/article/1387742:Men ... fritter</a>
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Besøg af madklubben her til aften. Og skal jeg selv sige det, fik jeg sammensat en ganske fornuftig 2-retters middag til dem.
Hovedret: Peberkylling med perlespelt og jordbærsalt. Dertil afkølet rødvin.
Dessert: Vanilleis + flødeskum m/diverse bær- Dertil: Bailey's.
Alt i alt en ganske hyggelig aften med nogle af mine bedste venner. ;o)
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen