Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasser »

[quote="MacG"][quote="Sasha"]NO: Godt at pensionsalderen tilsyneladende er højere i England end i Danmark:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->

Jeg ville ikke have noget imod at spille sådan, når jeg når et pænt stykke over de 60.

Håber, at de omsider betemmer sig for at udgive l..tet officielt på DVD.[/quote]

Og hvorfor pokker Plant hellere vil spille country med hende finken er en gåde.... :roll:
De spillede dælme fedt på det jeg har set, fra deres reunion og Jimmy Page trænger tydeligvis til at komme ud og blive luftet...[/quote]

Smag og behag... Eller vel snarere hver ting til sin tid. Jeg synes bestemt der er mange kvaliteter i "Raising sand" albummet. Men det er jo noget markant anderledes end Led Zep. Hvad smager bedst: æbler eller pærer?

Mvh.
Rasmus.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Bacon.

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasser »

[quote="Loomer"]Bacon.[/quote]

HØRT!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: i et forsøg på at udvikle mig som guitarist, og prøve at udvide min horisont ud over metal og "dem-skal-man-kunne-riff", er jeg ved at have neglet Tears in Heaven, og damn det er sku et smukt stykke guitarmusik Slowhand har skrevet..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

[quote="Rasser"][quote="MacG"][quote="Sasha"]NO: Godt at pensionsalderen tilsyneladende er højere i England end i Danmark:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->

Jeg ville ikke have noget imod at spille sådan, når jeg når et pænt stykke over de 60.

Håber, at de omsider betemmer sig for at udgive l..tet officielt på DVD.[/quote]

Og hvorfor pokker Plant hellere vil spille country med hende finken er en gåde.... :roll:
De spillede dælme fedt på det jeg har set, fra deres reunion og Jimmy Page trænger tydeligvis til at komme ud og blive luftet...[/quote]

Smag og behag... Eller vel snarere hver ting til sin tid. Jeg synes bestemt der er mange kvaliteter i "Raising sand" albummet. Men det er jo noget markant anderledes end Led Zep. Hvad smager bedst: æbler eller pærer?

Mvh.
Rasmus.[/quote]

Raising Sand er et genialt album - og det er Band of Joy pladen også.. Og det kommer altså fra en som startede med Led Zeppelin som sine guder..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="CobraPizza"]NO: i et forsøg på at udvikle mig som guitarist, og prøve at udvide min horisont ud over metal og "dem-skal-man-kunne-riff", er jeg ved at have neglet Tears in Heaven, og damn det er sku et smukt stykke guitarmusik Slowhand har skrevet..[/quote]

Hell Yeah - og det er altid fedt at søge inspiration, der ligger lidt væk fra det man 'plejer' at spille.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasser"][quote="MacG"][quote="Sasha"]NO: Godt at pensionsalderen tilsyneladende er højere i England end i Danmark:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->

Jeg ville ikke have noget imod at spille sådan, når jeg når et pænt stykke over de 60.

Håber, at de omsider betemmer sig for at udgive l..tet officielt på DVD.[/quote]

Og hvorfor pokker Plant hellere vil spille country med hende finken er en gåde.... :roll:
De spillede dælme fedt på det jeg har set, fra deres reunion og Jimmy Page trænger tydeligvis til at komme ud og blive luftet...[/quote]

Smag og behag... Eller vel snarere hver ting til sin tid. Jeg synes bestemt der er mange kvaliteter i "Raising sand" albummet. Men det er jo noget markant anderledes end Led Zep. Hvad smager bedst: æbler eller pærer?[/quote]

Bananer..

Sorry, men jeg kunne ikke lade være..

Plant/Krauss projektet er ganske fint, men det er virkelig ikke den dybe talerken..
Og bevares da, Jimmy Page kan da godt finde ud af, at betjene en guitar, sådan det meste af tiden i hvert fald, men så fantastisk er han heller ikke, han bliver alt for nemt kedelig at høre på når han bare nudler derudaf..

Nå, nu skal jeg nok holde op med, at være så meget på tværs..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Raising Sand er jeg meget glad for. Om tallerkenen er dyb eller flad, interesserer mig meget lidt, når det handler om folk :-) Faktisk er det nærmest en kvalitet i sig selv, at man kan lave en fed plade i så fortærsket en genre, uden at ryste posen nævneværdigt.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Countryfans bør i lighed med kvinder tie i forsamlinger!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Det falder os, i lighed med kvinder, meget svært :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Og lighederne hører vist ikke op dér, gør de..?

:-)

NO: En ældre Marshall, som jeg havde haft et overordentligt godt øje til på Ebay, er heldigvis kommet så tilpas højt op i pris, at jeg med sindsro kan slå den ud af hovedet. Fred i sindet er nu en rar ting. Og guitaren, jeg sparer sammen til, undgik i samme ombæring at rykke længere ud i horisonten.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Nye solbriller, så udstyret nu er i orden til:

NO2: Studietur til Spanien i næste uge! 8-)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Min Suhr DSH pickup lyder totalt godt i min Les Paul. Havde ellers lagt den i skabet og sat den til salg for længe siden, fordi den ikke var helt så fed på strat'en

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Dokumentar om den seksuelle revolution i 70´erne på DR K.

Hvor er det dog skønt at se noget, som handler om frigørelse og "vi vil have lov til det hele", istedet for den udbredte holdning om tiltagende restriktioner og nypuritanisme, som på deprimerende vis gennemsyrer det meste for tiden.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"]NO: Dokumentar om den seksuelle revolution i 70´erne på DR K.

Hvor er det dog skønt at se noget, som handler om frigørelse og "vi vil have lov til det hele", istedet for den udbredte holdning om tiltagende restriktioner og nypuritanisme, som på deprimende vis gennemsyrer det meste for tiden.[/quote]
+1

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: For helvede. Så "gik man sgu videre" til Train i det deresens Emergenza. Mega fedt at se alle de mennesker, der var dukket op, gå amok og virkelig synes om musikken. Jeg er sikker på, at Kræn har nogle fede billeder.

NO2: Vores trommeslager er kommet hjem igen. Så skal vi øve igen og skrive en masse ny musik - det glæder jeg mig til!!

No3: I morgen skal jeg have tømmermand med kæresten (har haft 3 x 14 timers arbejdsdage i denne uge), til møde omkring gig på Train, og sp drukke mig stiv med de ander i bandet, høre noget musk og måske til surprise party for vores hjemvendte trommeslager. Dejlig dag

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Swampthing"][quote="Sasha"]NO: Dokumentar om den seksuelle revolution i 70´erne på DR K.

Hvor er det dog skønt at se noget, som handler om frigørelse og "vi vil have lov til det hele", istedet for den udbredte holdning om tiltagende restriktioner og nypuritanisme, som på deprimende vis gennemsyrer det meste for tiden.[/quote]
+1[/quote]

Yes, mere fri sex!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Barf"]No3: I morgen skal jeg have tømmermand med kæresten ... [/quote]

:eh:

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Tillykke til Barf og Fred Voltage. Det var en ret fed koncert og rigtig god stemning - det var også en god efterfest. Der kommer nogle billeder fra koncerten senere. Både af grej, men også et par "hero"-shots af Barf.

NN: Tømmermænd og skal på arbejde. Dog kun 4 timer.

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Flyveøglen »

NO: Har netop hentet et VOX Tonelab LE. Det lyder sgu overraskende godt og så længe jeg spiller i det band jeg spiller i nu kan det gøre det ud for pedaler og forstærker på en gang. Så nu er der egentlig kun grund til at gasse guitarer, hvilket jeg så også gør for fuld skrue :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen