Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

ENDELIG har jeg fået anskaffet mig en Ibanez RG7620!!!

NO2//

To styks War Pigs lige så. Når de er monteret er alle mine guitarer, undtagen RG7620'eren, War Pig-bestykkede.

NO3//

Donovan fra Librium guitars, for at påpege at ordet "grisefarm" meget fint beskriver min spade-samling.

NO//

Solbrud.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.myspace.com/solbrud">www.mys ... solbrud</a><!-- w -->

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Hvad med den fede enkelt humbucker gibson SG du postede noget lyd fra? Er den så degraderet loomer?
Bah

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Var det ikke noget med, at det var en lånt Warpig P90'er?
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Jep, det var det. Nu sidder der en "almindelig" War Pig i. Keramisk udgave. Desværre er mit objektiv lånt ud, så en flashtråd må vente.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Popcorn og Man U ... ikke nødvendigvis i den rækkefølge :clap:

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="SustainerPlayer"]NO: Popcorn og Man U ... ikke nødvendigvis i den rækkefølge :clap:[/quote]

+1
Fedt at Chelski lige nåede at tro på det i 15 sek.
Hvad mon hr. Abramovich køber nu?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO1: Var til foredrag/clinic med Steffen Rasmussen fra Vækstlagsrådgivningen her til aften. Ham kan jeg godt anbefale. Han havde mange virkelige gode guldkorn, som vi "upcoming-bands" kan bruge, i forsøget på at komme ud i verden med det vi står og laver i øvelokalet.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 1297219</a><!-- m -->

NO2: Øver bagefter. Ham vores nye trommeslager har virkelig givet det hele et løft.

NO3: Efter længere tids tovtrækkeri lader det til, at de numre vi indspillede for flere måneder siden, er ved at kunne se dagens lys.

NO4: Ferie!!!! Lige indtil efter påske.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Nye briller!

NA: ... designet af Jim Lyngvild :problem:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Max Power »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Nye briller!

NA: ... designet af Jim Lyngvild :problem:[/quote]

OK, så du har fået øjnene op for Jim Lyngvild's former? ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Bull Diner. Det perfekte mix mellem fastfood og rigtig mad. Et MacDonald's-agtigt koncept, hvad angår indretning, udvalg, drive-in, osv., men bare lige mindst 28 klasser over i kvalitet. Alene dét, at burgerne er større i virkeligheden, end på billederne, er ikke just hverdagskost i fastfoodbranchen, og at man får en rigtig porcelænstallerken og bøfbestik - og 200 gr. danskproduceret bøf fra Grambogård i alle burgere - til en pris kun lige en anelse over, hvad man giver på f.eks. MacD., er jo slet ikke til at fatte.
Vi spiste to voksne og et barn for 202,-, og bestillingen var mindre end 5 min. undervejs. Hurra for Bull Diner! :clap: :thumbup:[/quote]

Og nu får københavnerne (og alverdens turister) også glæde af dette fantastiske koncept: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fyens.dk/article/1829523:Ind ... 829523:Ind ... r-i-Tivoli</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Petunia »

[quote="GodSpeedDK"][quote="GodSpeedDK"]NO: Bull Diner. Det perfekte mix mellem fastfood og rigtig mad. Et MacDonald's-agtigt koncept, hvad angår indretning, udvalg, drive-in, osv., men bare lige mindst 28 klasser over i kvalitet. Alene dét, at burgerne er større i virkeligheden, end på billederne, er ikke just hverdagskost i fastfoodbranchen, og at man får en rigtig porcelænstallerken og bøfbestik - og 200 gr. danskproduceret bøf fra Grambogård i alle burgere - til en pris kun lige en anelse over, hvad man giver på f.eks. MacD., er jo slet ikke til at fatte.
Vi spiste to voksne og et barn for 202,-, og bestillingen var mindre end 5 min. undervejs. Hurra for Bull Diner! :clap: :thumbup:[/quote]

Og nu får københavnerne (og alverdens turister) også glæde af dette fantastiske koncept: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fyens.dk/article/1829523:Ind ... 829523:Ind ... r-i-Tivoli</a><!-- m -->[/quote]

Lyder næsten rimeligt, men hvis det er frem til d. 1. juli så bliver det lige 275,- oveni, og efter den dato så er det 285,- mere. Entreen! Så de burgere skal være ret så fantastiske.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Petunia"][quote="GodSpeedDK"][quote="GodSpeedDK"]NO: Bull Diner. Det perfekte mix mellem fastfood og rigtig mad. Et MacDonald's-agtigt koncept, hvad angår indretning, udvalg, drive-in, osv., men bare lige mindst 28 klasser over i kvalitet. Alene dét, at burgerne er større i virkeligheden, end på billederne, er ikke just hverdagskost i fastfoodbranchen, og at man får en rigtig porcelænstallerken og bøfbestik - og 200 gr. danskproduceret bøf fra Grambogård i alle burgere - til en pris kun lige en anelse over, hvad man giver på f.eks. MacD., er jo slet ikke til at fatte.
Vi spiste to voksne og et barn for 202,-, og bestillingen var mindre end 5 min. undervejs. Hurra for Bull Diner! :clap: :thumbup:[/quote]

Og nu får københavnerne (og alverdens turister) også glæde af dette fantastiske koncept: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fyens.dk/article/1829523:Ind ... 829523:Ind ... r-i-Tivoli</a><!-- m -->[/quote]

Lyder næsten rimeligt, men hvis det er frem til d. 1. juli så bliver det lige 275,- oveni, og efter den dato så er det 285,- mere. Entreen! Så de burgere skal være ret så fantastiske.[/quote]

Alle københavnere har da årskort til Tivoli ... ik'?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Mener i, at der rent faktisk er en fast grænse mellem Tivoli og resten af København? Jeg troede, det var lidt det samme...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]Mener i, at der rent faktisk er en fast grænse mellem Tivoli og resten af København? Jeg troede, det var lidt det samme...[/quote]

Vi betaler da i øvrigt i forvejen entre til København, dér ved Storebæltsbroen.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]Mener i, at der rent faktisk er en fast grænse mellem Tivoli og resten af København? Jeg troede, det var lidt det samme...[/quote]

Vi betaler da i øvrigt i forvejen entre til København, dér ved Storebæltsbroen.[/quote]

Ja, jeg troede også, at det galdt for alle københavnske bydele, både Christiania, Tivoli, Nørrebro og Roskilde...

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]Mener i, at der rent faktisk er en fast grænse mellem Tivoli og resten af København? Jeg troede, det var lidt det samme...[/quote]

Vi betaler da i øvrigt i forvejen entre til København, dér ved Storebæltsbroen.[/quote]
Tja.. Den kan jo så disskuteres.. Du betaler vel reelt set entré til Korsør, og så dækker billetten resten af øen også..

Men faktum er, at hvis jeg som boende i Kbh. vil spise på Bulls, så skal jeg enten betale 75,- inden 1.7. og 95,- derefter, eller fra 260,- for et årskort for bare at komme ind i Tivoli.. Hvis jeg så ellers vil nyde min burger på Fyn, så er det 215,- for broen, plus brændstof, og så skal jeg også hjem igen.. Hmm.. Så kan jeg altså godt klare mig med Halifax, eller Burger & Bun.. Eller for den sags skyld min lokale grillbar.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="fortytwo"][quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]Mener i, at der rent faktisk er en fast grænse mellem Tivoli og resten af København? Jeg troede, det var lidt det samme...[/quote]

Vi betaler da i øvrigt i forvejen entre til København, dér ved Storebæltsbroen.[/quote]
Tja.. Den kan jo så disskuteres.. Du betaler vel reelt set entré til Korsør, og så dækker billetten resten af øen også..

Men faktum er, at hvis jeg som boende i Kbh. vil spise på Bulls, så skal jeg enten betale 75,- inden 1.7. og 95,- derefter, eller fra 260,- for et årskort for bare at komme ind i Tivoli.. Hvis jeg så ellers vil nyde min burger på Fyn, så er det 215,- for broen, plus brændstof, og så skal jeg også hjem igen.. Hmm.. Så kan jeg altså godt klare mig med Halifax, eller Burger & Bun.. Eller for den sags skyld min lokale grillbar.. ;) [/quote]

Jeg synes, jeg læste i en artikel om den der burgerjoint, at de også laver et udsalg ud mod Bernstoffsgade, så man ikke behøves at købe entre til Tivoli for at købe sin burger.

EDIT: Jo, den er god nok: <!-- m --><a class="postlink" href="http://ibyen.dk/restauranter/article125 ... 641.ece</a><!-- m -->
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

Groovy..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="FunkyValle"]EDIT: Jo, den er god nok: <!-- m --><a class="postlink" href="http://ibyen.dk/restauranter/article125 ... 641.ece</a><!-- m -->[/quote]

Cool nok. Men for at bevare det eksklusive islæt, må man jo så få hentet sit take-away fra Tivoli-siden.

Årskort er i øvrigt så pøbel.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Skal spille semifinale i Skive Festival Band Battle i aften!

NO2: Tager til Paris med kæresten, forældre, søster, svoger og niece i morgen indtil onsdag :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen