Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Robert Rodriguez :lol:

NO2: At se drengerøvsfilm tidligt om morgenen. :thumbup:

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Kæresten har fået katten til at tie stille - og den lever endnu...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

NO: Vild fest med de gamle gutter i går.
NO2: Idag bliver hygge i haven med en masse venner der kommer forbi til frokost.
Et par opturs dage. :-)
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Sommer, solskin og stratocaster :)

NO2: Påskefrokost lige om snart, som de siger ... :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="SustainerPlayer"]NO: Sommer, solskin og stratocaster :)

Ja, det lyder som en holdbar kombination... :-)

NO: Pedalbygning på terrassen.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="Funkis"]NO: Vild fest med de gamle gutter i går.
NO2: Idag bliver hygge i haven med en masse venner der kommer forbi til frokost.
Et par opturs dage. :-)[/quote]

Så dig godt ved Fakta. Men kan man råbe dig op? Næ nej!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Det går rigtig godt med at få smækket sangskitser ind i Cubase - det er sgu ret fedt at rode med det, nu hvor jeg har fattet lidt af hvad det går ud på. Jeg kan dog godt mærke at Halion Ones trommesamples bliver man ret hurtigt træt af. Nogle gode bud på hvad man skal have fat i?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Det går rigtig godt med at få smækket sangskitser ind i Cubase - det er sgu ret fedt at rode med det, nu hvor jeg har fattet lidt af hvad det går ud på. Jeg kan dog godt mærke at Halion Ones trommesamples bliver man ret hurtigt træt af. Nogle gode bud på hvad man skal have fat i?[/quote]
Toontrack EZ Drummer er nemt at arbejde med. Har Dfh og Nashville add-ons som jeg sagtens tør anbefale til dig, da vi kører efter stort set samme koncept.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"] Nogle gode bud på hvad man skal have fat i?[/quote]

Addictive Drums ... man bliver afhængig ... :D :!: :idea:

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Begge gode bud Rasmus, hvis du vil høre hvad man kan med EZ-Drummer så er alt på <!-- m --><a class="postlink" href="http://anotherdan.com">http://anotherdan.com</a><!-- m --> EZ-Drummer's default sæt, der er mixet efterfølgende... Jeg har også Vintage Rock udvidelsen som er samplet af et gammelt ludvig sæt der lyder rigtig fedt...

Addictive drums er lidt bedre processeret fra start af, og lyder bedre "out of the box", hvis man ikke vil mixe så meget selv efterfølgende...

NO: At kunne sidde med den bærbare på altanen med en kop kaffe, det er så kun lige en times tid endnu inden solen står på fuld skrue...
Bah

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Har vist lige scoret mig en Solina String Ensemble mere.. Og både i bedre stand, og billigere end den første jeg købte..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af andkrup »

jeg må indrømme at jeg er gået den tunge vej og plotter trommer ind via piano-roll i logic. Indrømmet - det er sværere at få det til at swinge som en sessiontrommeslager, men tilgengæld kan beatet tilpasses lige præcist dén rytmik der skal til for at få en sangidé til at fungere.

Det er velnok kun vigtigt hvis ens sangskitser har et rytmisk riff-baseret udgangspunkt - andre har et mere lyrisk/melodisk fokus og lader rytmik være mere åben, eller mindre bærende for sangen
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO: Jeg har lige købt en Music Man 65 af Ole herinde fra - den lyder fandme godt!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Dejlig påske i Løkken med familie og venner. Dejlig mad, dejlig vin og fantastisk vejr. Så bliver det ikke meget bedre. Jeg fik endda et fedt ur foræret af mine kære onkel. Helt ud af det blå.

NN: I morgen venter hverdagen, og jeg har på ingen måde lyst til at vende tilbage til den...

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="itsaysvuff"]NO: Jeg har lige købt en Music Man 65 af Ole herinde fra - den lyder fandme godt![/quote]
Cool..
Jeg så ellers lige en RI Twin på dba, som jeg tænkte var noget for dig, men sådan MM 65 er en rigtig fin amp..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

Den i København til 7 kg? Jeg har prøvet en RI Twin og den er fed, men jeg kan faktisk bedre lide MM'en.. Måske er det også fordi jeg har fået den tættere ind på kroppen, men jeg er virkelig glad for den!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

Den er lige kommet på, i Silkeborg til 6.5k
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

Ja okay.. Så den godt lige nu.. Jeg er fint tilfreds med min MM - den lyder rigtig godt synes jeg.. Vanvittigt meget forstærker til den pris.. Og hvis det er godt nok for Oliver Hoiness - såååå...

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

Ca. hver 14. dag, siden december, kommer jeg i tanker om min bestilte "semi-custom" Agile guitar, som kommer i maj.. I dag er én af de dage! Så derfor:
NO: Det er snart maj! :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="kasperploug"]Ca. hver 14. dag, siden december, kommer jeg i tanker om min bestilte "semi-custom" Agile guitar, som kommer i maj.. I dag er én af de dage! Så derfor:
NO: Det er snart maj! :D [/quote]

Ja - man får da masser af "forventningens glæde" på dén konto. :D Håber det holder. :P

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen