Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Jolle
Smoke On The Water
Indlæg: 52
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jolle »

NO: Har netop tanket min motorcykel og jeg ender ca. på 44,6 km/L hvilket vel må siges at være acceptabelt!
NN: Benzin priserne for (frem)tiden, 12,67kr for en liter?! Er glad for at jeg kommer langt på dråberne.

NO2: Dire straits - de kan nu et eller andet med deres instrumenter.
Citat Douglas White fra Jet City Amplification:
"it's not a solid state amp it's just that the tubes have been replaced by a solid state device"

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Nicolai »

vad er det for en motorcykel, der kan køre så langt på literen???

NO:Konens fødselsdag i lørdags og weekend med de gamle i Aarhus: super fedt vejr. Helt bestemt en påske jeg vil huske i rigtigt mange år.
NO2: Fik en "Guldvask" til bilen for sølle 19,-!
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Jolle
Smoke On The Water
Indlæg: 52
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jolle »

Det er en Honda CBF 125, så det er ikke nogen stor maskine, men den bringer mig fra A til B billigt og sjovere end det offentlige ;)
Citat Douglas White fra Jet City Amplification:
"it's not a solid state amp it's just that the tubes have been replaced by a solid state device"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NSMO (Now Super Mega Optur) : Fik forstærkeren hjem fra Alwan i går aftes og den lyder intet mindre end fantastisk !! Det er som om der er telepatisk forbindelse mellem strengene og højttalerne. Jeg har endnu ikke spillet over en forstærker der lyder noget i nærheden af denne her. :D

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO1: Messi

NO2: Barca

NO3: Messi

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="SustainerPlayer"]NO1: Messi

NO2: Barca

NO3: Messi[/quote]

HØRT! Nøj, hvor jeg nyder at se Barca spille :clap:

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO(igen): Min Trace Elliott-top. Den lyder fandme godt!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Årets første omgang bold. Og så fik jeg endda scoret to ganske flotte mål.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Kimling"]NO(igen): Min Trace Elliott-top. Den lyder fandme godt![/quote]

Hver gang jeg læser ordet Trace Elliot, kan jeg kan ikke lade være med at tænke på da jeg så kashmir i den spæde start da de havde Toilet Race stående istedet for Trace Elliot - de har sikkert nappet det andetsteds fra, men jeg syntes det var go' humor dengang :D


NO: En ældre Marshall Guv'nor jeg "vandt" billigt i england på ebay, havde glemt hvor fed en overdrive pedal det er...
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Dollarkursen ... bliver den ved med at dykke, så må jeg jo lave mig endnu en Warmoth :lol: :crazy: :eh: :thumbup:

NO2: Den La Cab Shredder jeg er ved at bikse sammen nu. Den bliver wrrraaaaaauuumm ... :P Bølleguitar :mrgreen:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Det lykkedes mig at lave et pænt hul i gummiet, samtidig med at jeg var ved at blive ædt af en bulldog!

:-)

Og dette vil jo netop IKKE være "taget ud af en sammenhæng"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]NO: Det lykkedes mig at lave et pænt hul i gummiet, samtidig med at jeg var ved at blive ædt af en bulldog!

:-)

Og dette vil jo netop IKKE være "taget ud af en sammenhæng"...[/quote]

Og gummiet havde du fået af mig.... ;)

Engang var jeg endt i en horisontal situation hjemme hos en nydelig ung dame. Midt i akten mærkede jeg en varm og fugtig, og egentlig ikke ubehagelig fornemmelse omkring mine herreløg... kigger bagud og ned, og der er Smutti, familiens gravhund i færd med at give sit bidrag til de origiastiske udfoldelser... :s hock: Skønt det ikke var ubehageligt, forekom indblandingen mig utidig, og så var der det med tænderne.. :!: Uden at tabe tråden, rytmen og fremdriften i projektet lykkedes det mig at få Smutti sparket ud af køjen, og den anden (Eller 3. part) opdagede ikke noget.. (Hun var way beyond caring på dette tidspunkt i forløbet..) Projektet blev afsluttet tilfredsstillende, parterne skiltes, og jeg nåede lige at komme hjem inden jeg skulle på gymnasiet. Min arme, hårdtprøvede, mor var oppe, og gav mig et højtlydt foredrag om ungdommes fordærv og sædernes forfald, noget hun kunne konstantere ved selvsyn få øjeblikke senere: Da jeg tog tøjet af for at gå i et tiltrængt bad, og vendte ryggen til hende, så hun min behårede bare + det løse hænge ud af de nu bundløse underbukser... :oops:

Smutti havde hævnet sig ved at æde skrævet i mine underbukser... :wtf:

Pas på Hunden!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="MacG"][quote="Sasha"]NO: Det lykkedes mig at lave et pænt hul i gummiet, samtidig med at jeg var ved at blive ædt af en bulldog!

:-)

Og dette vil jo netop IKKE være "taget ud af en sammenhæng"...[/quote]

Og gummiet havde du fået af mig.... ;)

Engang var jeg endt i en horisontal situation hjemme hos en nydelig ung dame. Midt i akten mærkede jeg en varm og fugtig, og egentlig ikke ubehagelig fornemmelse omkring mine herreløg... kigger bagud og ned, og der er Smutti, familiens gravhund i færd med at give sit bidrag til de origiastiske udfoldelser... :s hock: Skønt det ikke var ubehageligt, forekom indblandingen mig utidig, og så var der det med tænderne.. :!: Uden at tabe tråden, rytmen og fremdriften i projektet lykkedes det mig at få Smutti sparket ud af køjen, og den anden (Eller 3. part) opdagede ikke noget.. (Hun var way beyond caring på dette tidspunkt i forløbet..) Projektet blev afsluttet tilfredsstillende, parterne skiltes, og jeg nåede lige at komme hjem inden jeg skulle på gymnasiet. Min arme, hårdtprøvede, mor var oppe, og gav mig et højtlydt foredrag om ungdommes fordærv og sædernes forfald, noget hun kunne konstantere ved selvsyn få øjeblikke senere: Da jeg tog tøjet af for at gå i et tiltrængt bad, og vendte ryggen til hende, så hun min behårede bare + det løse hænge ud af de nu bundløse underbukser... :oops:

Smutti havde hævnet sig ved at æde skrævet i mine underbukser... :wtf:

Pas på Hunden![/quote]
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :clap: :clap: :clap: :thumbup:
Fantastisk historie !!

gearfreak
Himmelhund
Indlæg: 17
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af gearfreak »

NO: Anmeldelser på GearFreak igen!

God weekend :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Det er lige straks weekend :)

NO2: Der er sgu masser af jobs i bandet for tiden - det er dejligt at få rusket lidt i hegnene :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Jeg har hørt sindsygt meget Clutch i et par dage, og mit skæg er nu 40 meter langt!

NO2: Bandet har et gig i aften.. Og jeg glæder mig til at blæse taget af paraplyen i Vejle. :p

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]NO: Det lykkedes mig at lave et pænt hul i gummiet, samtidig med at jeg var ved at blive ædt af en bulldog!

:-)

Og dette vil jo netop IKKE være "taget ud af en sammenhæng"...[/quote]

What? jeg har siddet og givet meget tanke til dig besked, men jeg prøver stadig at få en optur ud at lave hul i gummiet?

NO: Black Label Society.. Meget kan man sige om Zakk Wylde, men han forstår sku at spille rythme guitar.. soloerne kunne så måske godt bevæge sig ud fra dorisk blues og pentaton skalaerne, men lad det nu ligge
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jejak »

[quote="Kimling"]NO(igen): Min Trace Elliott-top. Den lyder fandme godt![/quote]

Her kan jeg kun erklære mig enig - den lyder super fedt!
Især i kombination med din Jackson. Det holder sgu.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]NO: Det lykkedes mig at lave et pænt hul i gummiet, samtidig med at jeg var ved at blive ædt af en bulldog!

:-)

Og dette vil jo netop IKKE være "taget ud af en sammenhæng"...[/quote]

What? jeg har siddet og givet meget tanke til dig besked, men jeg prøver stadig at få en optur ud at lave hul i gummiet?

NO: Black Label Society.. Meget kan man sige om Zakk Wylde, men han forstår sku at spille rythme guitar.. soloerne kunne så måske godt bevæge sig ud fra dorisk blues og pentaton skalaerne, men lad det nu ligge[/quote]

Jamen, lad mig så selv tage luften ud af historien ved at sige, at det drejer sig om gummibeklædning til en fuzz-pedal og ikke til tissemanden.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

[quote="MacG"][quote="Sasha"]NO: Det lykkedes mig at lave et pænt hul i gummiet, samtidig med at jeg var ved at blive ædt af en bulldog![/quote]

Pas på Hunden![/quote]
Haha! Billede
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen