Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Jeg har lige plukket kødet af den høne, der har stået på komfuret det meste af aftenen, så nu står den lige om lidt på tarteletter og supper og kylling i karry de næste dage. Og jeg tror, der er så meget suppe, at jeg bliver nødt til at koge resten ind til rigtig fond for at have plads i fryseren...

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO1: Fik indspillet på indiebandet. Det lyder som 'noget der kan blive til noget'.
NO2: 1 liter Jim Beam til 129.- i Netto.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NO(Med spørgsmål, uuh!): Jeg har lige fået at vide, at jeg skal til både Norge og Belgien inden for de næste to uger. Optur yeehaw!

Problemet er at jeg ikke har noget pas. Det er forsvundet, sammen med min dåbsattest, i posten. Hurra. Så vidt jeg har forstået kan jeg tage til Norge uden pas, men er det rigtigt? Jeg får min mor til at sende mig en ny dåbsattest om lidt, så jeg burde have den senest i næste uge. Med den burde jeg så kunne lave et nyt pas OG få udstedt et midlertidigt pas inden jeg skal til Belgien?

Er der nogen der er bedre til offentlige regler end jeg er der gider hjælpe en smule?
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kattekiksen"]

Er der nogen der er bedre til offentlige regler end jeg er der gider hjælpe en smule?[/quote]


Internettet knows:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.politi.dk/da/borgerservice/p ... rservice/p ... avepasmed/</a><!-- m -->

"Hvornår skal du have pas med

Her kan du læse nærmere om, hvornår du skal medbringe dit pas, og hvornår du ikke nødvendigvis behøver at have et pas med, når du rejser til udlandet.

Når du rejser i Norden (Norge, Sverige, Finland og Island)

Det er ikke nødvendigt, at du som dansk statsborger medbringer dit pas, hvis du rejser til andre lande i Norden. Du skal dog stadig kunne identificere dig og skal derfor medbringe anden form for legitimation. Du kan bl.a. blive afkrævet et bevis for, hvem du er, ved overnatning på hoteller og lignende.

Når du rejser udenfor Norden
Du skal som dansk statsborger medbringe dit pas, når du rejser til lande uden for Norden.

Dette gælder også for rejser til de lande uden for Norden, som er en del af Schengen-samarbejdet. Danmarks indtræden i Schengen-samarbejdet ændrer ikke på reglerne for, hvornår du skal medbringe dit pas, når du rejser."

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

Tak hans!
Dem har jeg egentlig lige læst igennem i sidste uge. Det hele skulle gerne falde på plads, med mindre postdanmark fucker det hele op igen. :) .
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Cool. God tur!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Hjemmelavet koldskål - men rå æg. Call me crazy.
NO2: Der står Klaus-dag på programmet. Der skal spilles guitar, surfes formålsløst og gøres betragteligt indhug i den liter Jim Beam, jeg efter et venlig tip her på kanalen købte i går. Det bliver eddersatme en god dag :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

OK, måske ikke så originalt materialevalg. But I really dig the sound:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

NO: Roger Waters i morgen i parken. Glæder mig...
NO2: Akustisk guitar nok solgt.
NA: Akustisk guitar nok solgt.
Er sq egentligt super glad for den, men når man ikke bruger skidtet kan det jo være lige meget.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]OK, måske ikke så originalt materialevalg. But I really dig the sound:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->[/quote]

Hehe ... meget autentisk afslutning :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Orv, forresten...

NO: Der er et yderst elskværdigt kvindemenneske, der har støbt en kopi af et Dunlop Jazz III XL til mig i sølv. Det kræver vist et flash, når det engang bliver dagslys :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"]Orv, forresten...

NO: Der er et yderst elskværdigt kvindemenneske, der har støbt en kopi af et Dunlop Jazz III XL til mig i sølv. Det kræver vist et flash, når det engang bliver dagslys :-)[/quote]

Hvis det er et Dunlop Jazz... Er du så helt sikker på, at det er en kvinde og ikke bare én, der lader som om?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"][quote="Telemaster"]Orv, forresten...

NO: Der er et yderst elskværdigt kvindemenneske, der har støbt en kopi af et Dunlop Jazz III XL til mig i sølv. Det kræver vist et flash, når det engang bliver dagslys :-)[/quote]

Hvis det er et Dunlop Jazz... Er du så helt sikker på, at det er en kvinde og ikke bare én, der lader som om?

:-)[/quote]

Det er jeg så sikker på, som man vel kan være. Og så kan en gentleman vist ikke tillade sig at sige mere :-)
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Min far ønskede sig ikke noget til sin fødselsdag, så i stedet havde vi samlet hele familien til grill-fest i går uden at fortælle ham det. Det var dælme hyggeligt, og han så da både overrasket og glad ud :lol:

NO2: Jeg har anskaffet mig en espressomaskine - sådan en sød lille nespresso-dims. Den er dælme smart. Så er spørgsmålet så, hvornår jeg går i koffeinchok over alle de slags espresso-kaffe, jeg skal have smagt mig igennem for at finde mine favoritter ;)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Grillen er tændt.

NO2: Der ligger en Pilsner Urgell på køl.

NO3: Almen livsglæde. :thumbup:

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Roger Waters!!!!!

Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af gajda »

[quote="VilhelmNielsen"]NO: Roger Waters!!!!![/quote]

+1

Men det havde nu været sjovere, hvis det var Gilmour, der spillede Gilmour :-)
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: At aflevere jobansøgning. Kunne være fedt med et nyt job.. :thumbup:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Naja Rosa Koppel live i går aftes - ikke mindst i selskab med en utroligt veloplagt og ditto -spillende Rune Kjeldsen.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Telemaster"]Orv, forresten...

NO: Der er et yderst elskværdigt kvindemenneske, der har støbt en kopi af et Dunlop Jazz III XL til mig i sølv. Det kræver vist et flash, når det engang bliver dagslys :-)[/quote]

God stil. Hun er også en sød tøs. Nu er spørgsmålet så bare: Skal du til at gå med halssmykke? :-D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen