Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jo-jo, men det varer som regel ikke ret længe, før man indser, at "vil man have noget gjort ordentligt, må man gøre det selv". Så nyd rengøringsferien, så længe den varer... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Lige landet i et solrigt Danmark efter en uge med regn og gråvejr på Mallorca og min nyankomne Custom 24 er bare for overdrevet mand. Hold kæft hvor er det bare et fedt hegn at vende hjem til!

NN: At vinke farvel til en uge med All-Inclusive, både hvad angår mad og drikke. Nøj hvor har jeg drukket de penge hjem mange gange i Gin Tonic, Vodka Lemon og to for mig helt nye drinks: San Francisco og Tom Collins

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]Jo-jo, men det varer som regel ikke ret længe, før man indser, at "vil man have noget gjort ordentligt, må man gøre det selv". Så nyd rengøringsferien, så længe den varer... :-)[/quote]

Mjøehhh ... problemet er lidt, at pt. bliver det heller ikke gjort ordentligt (eller tit nok, for den sags skyld), så det kan faktisk kun blive bedre.

Desuden har vi valgt én vi kender lidt på forhånd. Ikke sådan rigtig nært, men én vi kender gennem noget familie. Det ville blive noget gøgl at have sin bedste ven/veninde rendende, når man ikke er hjemme, men det er nok meget godt, at det er én man kender lidt perifært, så vedkommende trods alt (forhåbentlig) har lidt ansvarsfølelse. Og så i øvrigt ...

NA: Har lige gjort hele hytten rent, inden den nye rengøringsdame kommer og besigtiger lokaliteterne her om lidt :crazy:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Abemand »

NO: Har haft en fantastisk forlænget weekend i Tyskland sammen med en kammerat.

Torsdag og Fredag stod den på Iron Maiden i Hamburg og Berlin. Der var mange nye numre på setlisten og selvom jeg faktisk synes at 'The Final Frontier' er et glimrende album, så er det altså bare de gamle sange der rykker mest live. Men bortset fra det, så var det skide godt begge steder.

Lørdag tog vi til Accept koncert og hold da kæft det var sjovt og rasende old-school. Den nye forsanger er ganske enkelt glimrende! Det var ekstra sjovt, fordi vi tog på Halford bar om eftermiddagen (da vi endelig fandt deres nye location) og vadede helt tilfældigt ind midt i en pressekonference og meet n' greet med Accept. Så fik man også lige autografer og en hurtig sludder. :D

Min makker optog et par videoer fra koncerterne: http://www.youtube.com/user/kullrock

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Keynote i aften kl. 19!!!


Sendt fra min fantastiske iPhone

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af ChristianB »

NO: Eksamensopgave færdig og klar til at blive afleveret i morgen, og så har jeg tre måneders sommerferie! :)
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: har anskaffet mig en Jackson Kelly KE3 skulls ganske billigt :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: har smidt halsen tilbage på min Highway 1 strat med HMH pickupper og NØØØØØJ hvor har jeg savnet den!!!!! den lyder bare stjerne og hvorfor jeg ikke har brugt den i så lang tid er mig sgu en gåde.
NO2: Er kommet igennem ballade med kæresten og nu har vi det super igen. brugte en hel dag i Zoo med hende i går og det var super.
NO3: Ferie (bortset fra en eksamen om et par uger).
NO4: Var på vej for første gang i dag. Det var sgu sjovt!
NO5: Livet er skønt!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO1: Apple!
NO2: OS X Lion
NO3: iOS 5
NO4: iCloud
NO5: Steve Jobs

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="kraen"]
NO2: OS X Lion
NO3: iOS 5
NO4: iCloud[/quote]

Ja - umiddelbart virker mobileme -> iCloud som det fedeste i denne omgang. Men mange gode ting i Lion og iOS også. Jeg nupper en iPhone5, når den kommer. :D

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: stereo setup!
Billede

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Gik dén slags ikke af mode omkring 1990..?

:-)

Edit (Måske optur..? ) : Godt at se en ansvarsbevidst AC30-ejer, som sørger for at have en ildslukker inden for rækkevidde! :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Nejnej Søren, Stereosetup er det nye sort!

Jeg kører også over to stacks nu, og eftersom DK's to ypperste trendsættere, navnligt Rasmus og Jeg gør det, må det jo være moderne igen.

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jejak »

Stereo er fedt. Jeg har nulret lidt med at køre 2 halfstacks nede i øveren - kæft en massiv lyd det giver :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Gik dén slags ikke af mode omkring 1990..?

:-)

Edit (Måske optur..? ) : Godt at se en ansvarsbevidst AC30-ejer, som sørger for at have en ildslukker inden for rækkevidde! :-)[/quote]

Jeg var ikke så gammel i 90'erne at jeg kan huske at nogen spillede i stereo. :)

oplevede bare i går da jeg øvede med et nyt band, at hvis jeg spillede på VOX'en, så manglede jeg lidt top og "spoink"(den spiller til gengæld en god røvfuld mellemtone!), og hvis jeg spillede på Klonen, så forsvandt den lidt i lydbilledet når der blev trykket til den.
Så da jeg så havde været numrene igennem henholdsvis med den ene og den anden forstærker, så blev de begge sat til ved 3. gennemspilning. Det var vildt fedt!

Ja, der står en brandslukker, men det er Esben der er ansvarsbevidst omkring at have et øvelokale. :) :oops:

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Jejak"]Stereo er fedt. Jeg har nulret lidt med at køre 2 halfstacks nede i øveren - kæft en massiv lyd det giver :D [/quote]

Gør det! Det er fucking fedt!

BKP Warpig + Laney GH50L stack + ENGL Blackmore stack = Stiv diller.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Loomer"][quote="Jejak"]Stereo er fedt. Jeg har nulret lidt med at køre 2 halfstacks nede i øveren - kæft en massiv lyd det giver :D [/quote]

Gør det! Det er fucking fedt!

BKP Warpig + Laney GH50L stack + ENGL Blackmore stack = Stiv diller.[/quote]
Er det til Grindcore/beatcore/funkcore/deathcore/hippiecore- Metal du bruger det setup? :mrgreen:

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"][quote="Sasha"]Edit (Måske optur..? ) : Godt at se en ansvarsbevidst AC30-ejer, som sørger for at have en ildslukker inden for rækkevidde! :-)[/quote]
Ja, der står en brandslukker, men det er Esben der er ansvarsbevidst omkring at have et øvelokale. :) :oops:[/quote]

Jeps.. Når man alligevel har sat på den forkerte side af 200k gear i et lokale, så er det mindste man kan gøre da, at bruge 250,- i Ikea på en pulverslukker.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

De der dual mono setups i snakker om, er jo kun fede, hvis man kan gøre noget forskelligt med hver forstærker, så som helt tørt i den ene side, helt vådt i den anden side, eller clean/distorted, phaser/ingen phaser, ellers svare det jo bare til, at indstille sin forstærker rigtigt, og så bare sætte flere højtalere til..

Eller også skal skal det da være to vidt forskellige forstærkere..

Men så kan det tilgengæld være mega fedt..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Ahhh - Billedet er beskåret lidt i min browser - jeg var ved at blive vanvittig af at lede efter den der rådne skumslukker - ind til jeg åbnede billedet i et nyt faneblad :)

NO: Jeg er ikke (så vidt vides) blevet vanvittig endnu
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen