Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Fødselsdagsgaver. Der var lige lommepenge til Roskilde, og ting, man ikke rigtig gider gå ud og købe selv, som bestik og en fin ny stegepande. Og så skylder min søster mig en hættetrøje, indtil hun finder en, der er fed (hvilket er lidt mærkeligt - jeg har ønsket mig en ensfarvet hættetrøje med lynlås, og dem er der mig bekendt ikke den store variation i. men hun går åbenbart op i, at jeg ser godt ud, og det er jo i grunden prisværdigt nok...).

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Kaptajn Kropp"][quote="Smittefar"]NO: Prince på 10-øren - billetsalg starter mandag - jeg er SO THERE[/quote]
Hva?! Hvor er billetsalget? Det skal sgu ses![/quote]

Sidder pt. i Kø på Billetlugen - Det ser ikke supergodt ud - jeg fik desværre først klikket mig ind ca. 10.10

Jeg synes egentlig deres ny cloudbaserede køsystem virker ret fedt, men det bliver altså først til en optur, hvis jeg rent faktisk får en billet.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Smittefar"][quote="Kaptajn Kropp"][quote="Smittefar"]NO: Prince på 10-øren - billetsalg starter mandag - jeg er SO THERE[/quote]
Hva?! Hvor er billetsalget? Det skal sgu ses![/quote]

Sidder pt. i Kø på Billetlugen - Det ser ikke supergodt ud - jeg fik desværre først klikket mig ind ca. 10.10

Jeg synes egentlig deres ny cloudbaserede køsystem virker ret fedt, men det bliver altså først til en optur, hvis jeg rent faktisk får en billet.[/quote]
jeg har så været igennem to gange i dag, bare at se deres side give mig en error besked.. Så er det lige før at køen er bedre..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Ja, det er da godt nok plat - efter at have siddet i kø i en time, kom jeg igennem, kun for at opleve, at deres side gik ned alligevel - ARRRRGGGGHHHHH
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Smittefar"]Ja, det er da godt nok plat - efter at have siddet i kø i en time, kom jeg igennem, kun for at opleve, at deres side gik ned alligevel - ARRRRGGGGHHHHH[/quote]

OOOOOGGGG så blev det vendt til en optur - To billetter er købt og printet
Modded guitars were crap right out of the factory

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NO: At finde gearfreaks rundt omkring. Jeg kender Mades kæreste og har lige opdaget Smittefar på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.fotostart.dk">www.fotostart.dk</a><!-- w -->. Det er bare for nyligt, men hold op hvor er det et hyggeligt fællesskab folk har fået stablet på benene herinde og på den gamle side. Jeg har solgt min sidste elguitar, men jeg føler stadig at jeg har "en plads" herinde. Ellers må jeg jo ud at få købt en ny for lige nu spiller jeg kun akustisk.

NO2: Fotografering - hvor er det en fantastisk måde at spilde en masse tid på og undgå en kæmpe opvask.

NO3: Kærlighed. Især fordi man ofte bliver overrasket over at livet bare bliver bedre og bedre.

NO4: Greenpeace. Både organisation, men i høj grad de frivillige. Jeg har på et halvt år været i belgien, norge, sverige, fået tilbud om grønland og brugt et par dage på bornholm i forbindelse med folkemødet. Og hvor end man kommer er de frivillige man møder bare fantastisk rare mennesker med et kæmpe engagement. Min optur er nok egentlig mere på folk der brænder for noget, men jeg brænder for Greenpeace, så det er der jeg møder dem jeg kan forbinde mig med.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Min volumepedal ankom med posten i dag (i en whiskeykasse :lol: ) - så er boardet endelig helt klar til en travl uge!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Posten har været her med en masse CD'er til mig. Og en ny guitar.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="AnotherDan"][quote="Swampthing"]5-6 koncerter med originalnumre ?[/quote]

Ja det må det jo givetvis være, ellers ville de jo ikke få koda udbetalinger...[/quote]

:doh:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]Og en ny guitar.[/quote]

Billede

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"]Og en ny guitar.[/quote]

Billede[/quote]

Den er sort med glimmer. Jeg gider ikke tage billeder, jeg spiller...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"] Jeg gider ikke tage billeder ... [/quote] :s hock: Billede Billede

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Turtle"]
Jeg gider ikke tage billeder, jeg spiller...[/quote]
:gay-imgay:
RoadHigh.dk

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Kattekiksen"]
NO2: Fotografering - hvor er det en fantastisk måde at spilde en masse tid på og undgå en kæmpe opvask.
[/quote]

Hvordan? Hvis jeg forlader min opvask og går ud og tager billeder, så står den med sit grimme ansigt og griner ad mig, når jeg kommer hjem igen.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Har lige brugt en del af aftenen på, at monterer et B7 system, og nye stemmeskruer på min japaner 335 kopi..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="kraen"][quote="Kattekiksen"]
NO2: Fotografering - hvor er det en fantastisk måde at spilde en masse tid på og udskyde en kæmpe opvask.
[/quote]

Hvordan? Hvis jeg forlader min opvask og går ud og tager billeder, så står den med sit grimme ansigt og griner ad mig, når jeg kommer hjem igen.[/quote]


fixed.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: Fik tjansen som bassist i Iron Maiden cover/tribute band. Yezzzzzzz.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="kraen"][quote="Kattekiksen"]
NO2: Fotografering - hvor er det en fantastisk måde at spilde en masse tid på og undgå en kæmpe opvask.
[/quote]

Hvordan? Hvis jeg forlader min opvask og går ud og tager billeder, så står den med sit grimme ansigt og griner ad mig, når jeg kommer hjem igen.[/quote]

Der er to løsninger - Kæreste og opvaskemaskine - I nogle tilfælde er det det samme, men ikke i mit. Jeg kommer aldrig til at leve uden opvaskemaskine igen :D

NO: Hyggeligt at rende ind i Kattekiksen på fotostart - Han er lidt mere talentfuld end mig :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="Smittefar"][quote="kraen"][quote="Kattekiksen"]
NO2: Fotografering - hvor er det en fantastisk måde at spilde en masse tid på og undgå en kæmpe opvask.
[/quote]

Hvordan? Hvis jeg forlader min opvask og går ud og tager billeder, så står den med sit grimme ansigt og griner ad mig, når jeg kommer hjem igen.[/quote]

Der er to løsninger - Kæreste og opvaskemaskine - I nogle tilfælde er det det samme, men ikke i mit. Jeg kommer aldrig til at leve uden opvaskemaskine igen :D

NO: Hyggeligt at rende ind i Kattekiksen på fotostart - Han er lidt mere talentfuld end mig :) [/quote]

Tak for rosen, selvom jeg ikke helt ved hvor enig jeg er. :lol:
Dit svanemøllebillede er ret fedt. Jeg skal bare lige finde til til at kommentere dem ;) . Men i forhold til nogle af de andre giver man jo nærmest op på forhånd. Niveauet er virkelig højt derinde. :) .
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Det må man sige - der er bestemt nogle af kameragutterne, der kan noget :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen