Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Petunia »

[quote="Smittefar"][quote="kraen"][quote="Kattekiksen"]
NO2: Fotografering - hvor er det en fantastisk måde at spilde en masse tid på og undgå en kæmpe opvask.
[/quote]

Hvordan? Hvis jeg forlader min opvask og går ud og tager billeder, så står den med sit grimme ansigt og griner ad mig, når jeg kommer hjem igen.[/quote]

Der er to løsninger - Kæreste og opvaskemaskine - I nogle tilfælde er det det samme, men ikke i mit. Jeg kommer aldrig til at leve uden opvaskemaskine igen :D

NO: Hyggeligt at rende ind i Kattekiksen på fotostart - Han er lidt mere talentfuld end mig :) [/quote]

En 3. løsning: Tag nogle billeder af opvasken!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Hæhæ - den grinede jeg lige lidt af :)
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Før i dag regnede jeg med, at jeg står foran en rimelig fed sommerferie - men...
NO2: ... så ringede min storebror med en usædvanlig forespørgsel om at sende mig til Paris i et par dage i næste uge. Den havde jeg ikke set komme. Tak storebror!

Så kort fortalt, så kan min sommerferie vist ikke blive meget bedre.

De næste 10 dage står på:
Ferie hos mor og far (læs: forkælelse)
Koncert på lørdag, hvor jeg skal være med til at fotografere (Big Fat Snake, De Eneste To, Alphabeat, Sanne Salmonsen, Aqua og Nik & Jay)
Paris fra søndag aften til tirsdag aften
Toto koncert i KB Hallen torsdag
og så ellers afslapning og mere forkælelse de følgende dage.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[youtube]4TAfGFjdV6w[/youtube]
jeg bliver da nødt til at finde plads til min Tube Zipper på boardet :D
Selv om han da helt klart mixer den med noget mere i klippet. Sådan har jeg i hvert fald ikke kunnet få min pedal til at lyde.

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NO: Hold kæft hvor bliver det en fest på Roskilde! <!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Fedt sølvbryllupsjob i går som også var det første med den nye sangerinde - Hold da kæft hvor det rykker

NA: vi kom i gang to timer senere end aftalt, så jeg var først hjemme i seng klokken seks i morges, men værten var ikke bange for at betale for vores ekstra tid.

NO2: Top Gun i Imperial i aften :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Anders B
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anders B »

NO: Sommerferie!!! efter overstået pædagogikeksamen..

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kallum »

NO: Snart Roskilde!

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasser »

[quote="Anders B"]NO: Sommerferie!!! efter overstået pædagogikeksamen..[/quote]

Nå. Hvordan gik det så hos Jakob?

Mvh.
Rasmus.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NMFO!: Student med et 12-tal i huen!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="VilhelmNielsen"]NMFO!: Student med et 12-tal i huen![/quote]

Tillykke !! Både med huen og 12-tallet :D

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nerøs »

NO: skal ud og sige hej til motorcykel i aften :-) det bliver dejligt

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Der er købt billetter til en gang Red Hot Chili Peppers i oktober. Så håber vi at de spiller noget af det gode gamle, så man kan komme i det nostalgiske hjørne :)

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Turtle"]NO: Der er købt billetter til en gang Red Hot Chili Peppers i oktober. Så håber vi at de spiller noget af det gode gamle, så man kan komme i det nostalgiske hjørne :) [/quote]

Jeg ved næsten ikke, om jeg tør købe en billet. Efter den gang tågeri, de leverede på Roskilde sidst, de var i landet, er det vist 50-50 eller mindre, om man kan forvente noget som helst af de gamle syrenisser. De fik dog lidt credit tilbage, da jeg så Slane Castle-DVD´en.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="sørendybdal"][quote="Turtle"]NO: Der er købt billetter til en gang Red Hot Chili Peppers i oktober. Så håber vi at de spiller noget af det gode gamle, så man kan komme i det nostalgiske hjørne :) [/quote]

Jeg ved næsten ikke, om jeg tør købe en billet. Efter den gang tågeri, de leverede på Roskilde sidst, de var i landet, er det vist 50-50 eller mindre, om man kan forvente noget som helst af de gamle syrenisser. De fik dog lidt credit tilbage, da jeg så Slane Castle-DVD´en.[/quote]

Jeg ved heller ikke helt, hvad jeg skal forvente. Jeg håber bare. Og ellers er der øl...

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Petunia »

Citat Turtle: "Og ellers er der øl..."

Sjældent er virkeligheden difineret så enkelt og så smukt!
Turtle er en RIGTIG gearfreak!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NUO (Now Uventet Optur): Jeg sad lige og rodede med min Les Paul, og opdager pludseligt at det er Bare Knuckles der sidder i! Stenet mand.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Virker til det er en ret god byttehandel du fik lavet der Rasmus...
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]NUO (Now Uventet Optur): Jeg sad lige og rodede med min Les Paul, og opdager pludseligt at det er Bare Knuckles der sidder i! Stenet mand.[/quote]

Cool. Hvilke?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Jeg har sgu lidt optur over det nye band, jeg er kommet med i. Jeg har længe kigget efter et band mere, til at supplere "det gamle", men det skulle være noget HELT andet, hvis det skulle være - og dét er det! Stilen er 50'er/60'er-pop (med egne numre), jeg er ene mand på guitar (foreløbig, i hvert fald), fokus ligger på indspilning fremfor live-optræden, og jeg er helt "sluppet" for sangskrivnings-"ansvaret".

NO2: Min gamle Squier er, i samme forbindelse, igen blevet lukket ud af gigbag'en, og har allerede indtaget en fast plads i setup'et.

NA: Pt. øver vi i mit andet bands øvelokale, men når vi finder vores eget er jeg nok nødt til at finde mig en Orange-forstærker mere ... *indsæt smiley, der bitchslapper min økonomi*
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen