Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Stevi"][quote="SustainerPlayer"]NO: Sikken en skylle med tilhørende lyd og torden. HPFI-relæet slog fra. Hurra for EasyTether og stearinlys :D [/quote]
Det er vilkårene i udkantsdanmark - her i de tættere befolkede områder er der ikke den slags lavpraktiske problemer :-D[/quote]

Haha - jeg har da lige set billeder fra Østerbro, der ligner Øresund. ;)

Nå - på turen rundt med vovsen måtte vi konstatere, at vi faktisk er lukket inde af vand pt. Godt man bor på en "ø" :D

Glæder mig til at se kældrene inde på arbejdet i morgen. I formiddags havde vi 4 cm vand derinde. Jeg har på fornemmelsen, at vandstanden er noget højere nu ... :?[/quote]
Men er det ikke bare realiteten for folk, der bor på Sjælland (som for os i Irland)? Du kan ikke komme af øen uden det koster penge! :?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Roskilde Festival. Det er sgu bare den fedeste måde at holde ferie på, selvom jeg må indrømme at være blevet for magelig til den helt hardcore model med camping i en uge. Der skal træk og slip til, acceptable badefaciliteter og lidt fred og ro ind imellem :-)
So many assholes, so few bullets

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NMO: At komme hjem fra en god beskidt roskilde (der er bedst uden træk og slip, bad og ro ;) ) og se to flotte pap-æsker der gemmer på et sæt ADAM A5X! :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Stevi"]NO: GAS er ikke noget man har, det er noget man kurerer, derfor er denne på vej til mig: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.richtonemusic.co.uk/products ... k/products ... d_hand.asp</a><!-- m -->[/quote]

Uhhh, den ser fin ud :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Der er sku en Vox AC 50 top(årg. 63-64 stykker) på vej hjem.
NN .Dvs jeg skal hente den i Århus men har ikke tid før fredag.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Pluto"]NO- Der er sku en Vox AC 50 top(årg. 63-64 stykker) på vej hjem.
NN .Dvs jeg skal hente den i Århus men har ikke tid før fredag.[/quote]

Ikke dårligt! Det er sgu´ en fed forstærker - også selv om der kan være meget forskel på dem (men det er nu vist mest på de senere modeller: Jeg har været ude for at skulle bruge ikke mindre end tre forskellige diagrammer for at stykke sammen, hvad det var, jeg sad og kiggede ned i), har jeg endnu til gode at høre én, som ikke lød fedt.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"][quote="Pluto"]NO- Der er sku en Vox AC 50 top(årg. 63-64 stykker) på vej hjem.
NN .Dvs jeg skal hente den i Århus men har ikke tid før fredag.[/quote]

Ikke dårligt! Det er sgu´ en fed forstærker - også selv om der kan være meget forskel på dem (men det er nu vist mest på de senere modeller: Jeg har været ude for at skulle bruge ikke mindre end tre forskellige diagrammer for at stykke sammen, hvad det var, jeg sad og kiggede ned i), har jeg endnu til gode at høre én, som ikke lød fedt.[/quote]


jeg har ikke hørt den endnu ,men vi kender alle sammen sælger her på forum ,så jeg tror den er fed.Gad vide om den vil lyde fedt med mit 2x12 g12h-30 kabinet.
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Så fik FedEx-amatørerne nosset sig sammen til at give mig min nye guitar :) Den er foreløbig (efter et kvarters højlydt firsertrip) mere end godkendt...
:music-rockout:

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"][quote="Pluto"]NO- Der er sku en Vox AC 50 top(årg. 63-64 stykker) på vej hjem.
NN .Dvs jeg skal hente den i Århus men har ikke tid før fredag.[/quote]

Ikke dårligt! Det er sgu´ en fed forstærker - også selv om der kan være meget forskel på dem (men det er nu vist mest på de senere modeller: Jeg har været ude for at skulle bruge ikke mindre end tre forskellige diagrammer for at stykke sammen, hvad det var, jeg sad og kiggede ned i), har jeg endnu til gode at høre én, som ikke lød fedt.[/quote]


Lige en rettelse den er fra 65.Men det er en JMI
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Folk, der ikke overholder aftaler.

Lyder det ikke som en optur? Så lad mig omformulere:

NO: Uventet alene-hjemme-aften på en dag, hvor jeg har fået en ny, fed guitar :dance:

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Turtle, tillykke med den. Den er virkelig grim ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Odgaard"]Turtle, tillykke med den. Den er virkelig grim ;) [/quote]

+1
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

:D Lad os nu bare se ... den ... (<- a NTUAS moment <-).

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"] :D Lad os nu bare se ... den ... (<- a NTUAS moment <-).[/quote]

Jeg har ikke taget billeder af den endnu ... men sælger har: <!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... API.dll?Vi ... 0655774225</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"][quote="SustainerPlayer"] :D Lad os nu bare se ... den ... (<- a NTUAS moment <-).[/quote]

Jeg har ikke taget billeder af den endnu ... men sælger har: <!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... API.dll?Vi ... 0655774225</a><!-- m -->[/quote]

Fuck yeah!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Så blev man 29. Opturen består i at der er et helt år til jeg bliver 30. ;-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Så blev man 29. Opturen består i at der er et helt år til jeg bliver 30. ;-)[/quote]

Tillykke!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Så blev man 29. Opturen består i at der er et helt år til jeg bliver 30. ;-)[/quote]

Te'løk ... det er jo ingen alder. :D

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Så blev man 29. Opturen består i at der er et helt år til jeg bliver 30. ;-)[/quote]

Tillykke med det!

(Jeg kan så afsløre, at dét at blive 30 er stærkt undervurderet. Jeg ville i hvert fald selv meget nødig skulle tilbage og være i tyverne igen)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Så blev man 29. Opturen består i at der er et helt år til jeg bliver 30. ;-)[/quote]

Tillykke med det. Jeg kan kun sige jeg lige er kommet over på den side hvor jeg er tættere 30 end 20. :)

:banana-angel: :banana-blonde: :banana-dance:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen