Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
El Chrissos
Himmelhund
Indlæg: 29
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af El Chrissos »

NO: Så blev der gjort hovedrent i lejligheden. Lækkert.
NO2: I morgen er der kun to uger til at jeg er færdig på arbejdet. Så er der lige en måned til at komme helt på plads, og så forhåbentligt en tur på antropologi.
NA: Det har sgu været et fedt arbejde, på en god arbejdsplads, så det kan jeg godt komme til at savne.
NO3: Det er jo kun et tegn på at det har været en god tid, og at livet går fremad.
NO4: Lige nu sidder jeg og tonser FIFA 09 med en øl i hånden, og med et kig op på de førnævnte opture er der faktisk kun plads til én ting; :) .
Cuando yo me muera
enterradme con mi guitarra
bajo la arena.

Brugeravatar
Cedde
Himmelhund
Indlæg: 7
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Cedde »

[quote="El Chrissos"]
NO4: Lige nu sidder jeg og tonser FIFA 09 med en øl i hånden, og med et kig op på de førnævnte opture er der faktisk kun plads til én ting; :) .[/quote]
VI laver det samme så :D
Fender Jazz Bass
Squier Jazz Bass Båndløs
Ampeg SVT Classic
Ampeg B-410HLF

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Cedde"][quote="El Chrissos"]
NO4: Lige nu sidder jeg og tonser FIFA 09 med en øl i hånden, og med et kig op på de førnævnte opture er der faktisk kun plads til én ting; :) .[/quote]
VI laver det samme så :D [/quote]

Min PS2 holder strejke for tiden, så kan kun følge med på en Fifa 2002, til gengæld er øllen en London Pride fra Fuller's :thumbup:

Skål! :D

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Skarøfestival her i weekenden: <a href="http://www.skaroefestivalen.dk/" rel="nofollow">http://www.skaroefestivalen.dk/</a>

Musikprogrammet falder godt nok en del ved siden af min smag, men stemning er fantastisk på sådan en lillebitte ø, der for en weekend 20-dobler (bogstaveligt!) indbyggertallet. Og så er jeg kommet på øen siden jeg var en bette knægt, så jeg kender de fleste af de lokale.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af andkrup »

NO: snart færdig med overarbejde from hell, så ferien kan påbegyndes - hold kæft hvor skal jeg være mentalt awol
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

[quote="Cedde"][quote="El Chrissos"]
NO4: Lige nu sidder jeg og tonser FIFA 09 med en øl i hånden, og med et kig op på de førnævnte opture er der faktisk kun plads til én ting; :) .[/quote]
VI laver det samme så :D [/quote]

Også jeg... Eller jeg gjorde tidligere

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Ferie uden planer. Jeg havde egentlig overvejet at klippe hæk i dag. Men det er jo godt vejr og jeg gider ikke, så jeg tror, jeg piller taget af fiaten, laver en madpakke og kører ud i det blå. Så mangler jeg bare at bestemme et verdenshjørne...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg stemmer for Øst - ØST siger jeg til dig
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Turtle"]NO: Ferie uden planer. Jeg havde egentlig overvejet at klippe hæk i dag. Men det er jo godt vejr og jeg gider ikke, så jeg tror, jeg piller taget af fiaten, laver en madpakke og kører ud i det blå. Så mangler jeg bare at bestemme et verdenshjørne...[/quote]

Jeg spiller noget tam-tam akustisk på en campingplads i Skiveren i aften... :-)
RoadHigh.dk

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Smittefar"]Jeg stemmer for Øst - ØST siger jeg til dig[/quote]

Det blev så vest. Helt derud, hvor man ikke kan komme længere vestpå. Fuck hvor det blæser derude!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Hjemvendt efter ferie i Norge med hele familien. God tur men også rart at komme hjem igen.

NO2: Kæresten skal til Stevie Wonder koncert i aften (gad jeg egentlig også godt...), men så kan jeg jo hygge mig herhjemme med guitar, gearfreak og hvad jeg nu ellers har lyst til.

NO3: Førnævnte kæreste skal have sin første tattovering på onsdag, og det er jo en oplagt mulighed for mig, for at få snakket lidt med dem om mit næste projekt.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Har været i bølgen blå i dag (Risskov strand) og fangede mig en powernap på sofaen, da jeg kom hjem.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NMO: Sommerferie! Har lige taget 1½ times morfar på sofaen, og forude venter 2½ uges afslapning, hygge og Langelandsfestivalen med Volt - det bliver edderbrodereme fedt. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

[quote="Cedde"][quote="Johannes"][quote="Cedde"]NO: Sommerferie, Bajere og damer. + Ny bas![/quote]

Hvilken om man må spørge??[/quote]

Squier vintage båndløs jazz bass :) [/quote]

Tillykke med den.
Sådan en spiller også overraskende fedt (sagt af en der normalt ikke kan lide squiers) Var selv lige ved at købe den, men der kom en Sandberg i vejen (og kunne bedre lide det "rigtige" trægribebræt end Ebonol hvad så end det er :) ) Her går jeg og venter på at min Tech har tid til at give den Epoxy lakering af gribebrættet ( lidt ligesom Jaco Pastorius, bare til lidt andre specs)

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Turboweekend. Er lige kommet efter en fantastisk koncert i Tivoli. Gad ikke engang vente på, at Outlandish. TW havde fyret den ultra max af...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NO: Anna Pihl
Det er altså en røvgod serie.
NO2: Jeg har mødt en fantastisk pige, som i helt fantastisk.
NN: Hun bor i Finland. Der er ret langt til finland.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Little Thunder »

[quote="Kattekiksen"]NO: Anna Pihl
Det er altså en røvgod serie.
NO2: Jeg har mødt en fantastisk pige, som i helt fantastisk.
NN: Hun bor i Finland. Der er ret langt til finland.[/quote]

Og det er et spøjst sprog! Men du er så lidt igang med en form for globalisering! :)

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

Det er et vildt mærkeligt sprog. Jeg forstår absolut intet af det. Google translate hjælper en del. :) .
Det er jo også med i en helt anden sprogstamme end dansk, så vidt jeg husker fra gymnasiet. :) .
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Little Thunder »

Yep - og til forskel fra dansk, engelsk, tysk osv så har de ikke han- og hunkøn i sproget - og det kan være dybt forvirrende, hvis den man er sammen med glemmer, at det ikke er helt ligegyldigt på engelsk - he, she, him, his, her, hers - bliver tumlet rundt imellem hinanden. Jo, jeg har på et tidspunkt haft en finsk kæreste, så jeg kender til det!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Har fødselsdag og har blandt andet fået filmen "It Might Get Loud".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen