Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Down »

+1
Ain't found a way to kill me yet....

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Så er der 6 timer til jeg skal stå i lufthavnen og en uge på Kos venter forude :wave:

Skal nok gøre mit bedste for at støtte den græske økonomi, mens jeg er dernede (oversat: ned og drikke øl 8-) )

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Max Power »

[quote="Telemaster"]NO. The Black Crowes i London her til aften. Som om det ikke var nok, at det var en af de fedeste - hvis ikke den fedeste - koncerter, jeg har oplevet, så kom Jimmy Page (JA - JIMMY MOTHERFUCKING PAGE!) også ind til ekstranummeret og spillede med. Jeg forlanger ikke mere herfra - sæt mig bare ud til storskrald, tak.[/quote]

Det er helt urimeligt, så misundelig jeg er lige nu!!
DET må have været fedt.

Skal jeg finde min Live at the Greek-CD frem, eller vil det bare gøre for ondt :crazy:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Max Power"][quote="Telemaster"]NO. The Black Crowes i London her til aften. Som om det ikke var nok, at det var en af de fedeste - hvis ikke den fedeste - koncerter, jeg har oplevet, så kom Jimmy Page (JA - JIMMY MOTHERFUCKING PAGE!) også ind til ekstranummeret og spillede med. Jeg forlanger ikke mere herfra - sæt mig bare ud til storskrald, tak.[/quote]

Det er helt urimeligt, så misundelig jeg er lige nu!!
DET må have været fedt.

Skal jeg finde min Live at the Greek-CD frem, eller vil det bare gøre for ondt :crazy:[/quote]

Svært at sige :-) Du kan nemt finde det på youtube. De spillede Shake Your Moneymaker.
So many assholes, so few bullets

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

[quote="Telemaster"][quote="Max Power"][quote="Telemaster"]NO. The Black Crowes i London her til aften. Som om det ikke var nok, at det var en af de fedeste - hvis ikke den fedeste - koncerter, jeg har oplevet, så kom Jimmy Page (JA - JIMMY MOTHERFUCKING PAGE!) også ind til ekstranummeret og spillede med. Jeg forlanger ikke mere herfra - sæt mig bare ud til storskrald, tak.[/quote]

Det er helt urimeligt, så misundelig jeg er lige nu!!
DET må have været fedt.

Skal jeg finde min Live at the Greek-CD frem, eller vil det bare gøre for ondt :crazy:[/quote]

Svært at sige :-) Du kan nemt finde det på youtube. De spillede Shake Your Moneymaker.[/quote]


NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ

Kæft jeg hader mig selv nu! Planen var egentlig at jeg ville have billetter, men jeg nåede ikke at købe nogle før de var udsolgt, men senere fandt jeg nogle til rimelige priser, men så tænkte jeg selvfølgelig, dum som jeg er, jeg så dem 2 gange i usa, det må være nok :( Og selvfølgelig kommer Jimmy Page og spiller med dem... :(

Nå, skidt pyt :)

Det er da godt at høre at du havde en god oplevelse!

Om så koncerten du så kun var en brøkdel så god som de 2 jeg så på filmore, så ville det stadig være af den ypperste kvalitet!

Black Crowes er uden tvivl et af de bedste live bands!

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Down »

[quote="Martin60"][quote="Telemaster"][quote="Max Power"][quote="Telemaster"]NO. The Black Crowes i London her til aften. Som om det ikke var nok, at det var en af de fedeste - hvis ikke den fedeste - koncerter, jeg har oplevet, så kom Jimmy Page (JA - JIMMY MOTHERFUCKING PAGE!) også ind til ekstranummeret og spillede med. Jeg forlanger ikke mere herfra - sæt mig bare ud til storskrald, tak.[/quote]

Det er helt urimeligt, så misundelig jeg er lige nu!!
DET må have været fedt.

Skal jeg finde min Live at the Greek-CD frem, eller vil det bare gøre for ondt :crazy:[/quote]

Svært at sige :-) Du kan nemt finde det på youtube. De spillede Shake Your Moneymaker.[/quote]


NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ

Kæft jeg hader mig selv nu! Planen var egentlig at jeg ville have billetter, men jeg nåede ikke at købe nogle før de var udsolgt, men senere fandt jeg nogle til rimelige priser, men så tænkte jeg selvfølgelig, dum som jeg er, jeg så dem 2 gange i usa, det må være nok :( Og selvfølgelig kommer Jimmy Page og spiller med dem... :(

Nå, skidt pyt :)

Det er da godt at høre at du havde en god oplevelse!

Om så koncerten du så kun var en brøkdel så god som de 2 jeg så på filmore, så ville det stadig være af den ypperste kvalitet!

Black Crowes er uden tvivl et af de bedste live bands![/quote]
Alt var perfekt ved den koncert. Og der var masser af billetter at få ude foran. Chris Robinson synger bedre end alle andre. Je liglaj.... Så'n ært.
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: Teoriprøve bestået.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO selvom det er så uendeligt forkert og forkasteligt//

Mit seneste indlæg i denne tråd:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/forum/forum_posts. ... orum_posts. ... st#1535314</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"]NO selvom det er så uendeligt forkert og forkasteligt//

Mit seneste indlæg i denne tråd:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/forum/forum_posts. ... orum_posts. ... st#1535314</a><!-- m -->[/quote]

Det er bare forkert på så mange forskellige planer :lol: Me like...

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Jeg er på en eller anden perverteret måde lidt stolt af det der. Især af den måde hvorpå jeg, så subtilt som jeg nu er i stand til, får vævet lidt socialkritik om det klassedelte samfund og de "fattiges" kår ind i det :D

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Så har man lige en uges ferie :) Den skal tilbringes med afslapning grænsende til koma og jeg skal være helt offline (har hverken internet eller telefon den næste uge...)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NMO: Ferie! Tiltrængt, jomfruelig, ubrugt 3 ugers ferie! Nøj, hvor er det lækkert! :D

NO: Hyggelig bytur i aften.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Turtle"]NO: Så har man lige en uges ferie :) [/quote]
[quote="GuitaRasmus"]NMO: ... 3 ugers ferie! [/quote]

Du skal bare overgå os andre? :(

(Jeg er nu stadig glad for min ene uge...)

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Turtle"][quote="Turtle"]NO: Så har man lige en uges ferie :) [/quote]
[quote="GuitaRasmus"]NMO: ... 3 ugers ferie! [/quote]

Du skal bare overgå os andre? :(

(Jeg er nu stadig glad for min ene uge...)[/quote]

NO: Jeg hører Jer og siger 4 ugers ferie fra idag :D
NA: Det lugter lidt af arbejdslejr i de næste halvanden uge, da jeg skal lave installere nyt køkken og først skal "splitte" det gamle ad ....... men
NO: Gaskomfur om ikke så mange dage ;) :D

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Jeg har ferie indtil den 16. august og har haft det siden engang i slutningen af maj.
Cogito sumere potum alterum

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="K-P"]Jeg har ferie indtil den 16. august og har haft det siden engang i slutningen af maj.[/quote]

Ja ja ;) Studerende eller "lignende" kan man jo ikke hamle op med :D
Mvh Jan

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="K-P"]Jeg har ferie indtil den 16. august og har haft det siden engang i slutningen af maj.[/quote]

Men du laver jo ikke noget synderligt, når du ikke har ferie, så for dig gør det jo ingen forskel :lol:

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Fed fed tur til Berlin!
NO: At få en Grøn Koncert-billet gratis! Måske ikke ligefrem pga. musikken, men mere hyggen :)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Sommerferie betyder tid til at få løbet mere regelmæssigt, end hvad jeg har gjort de sidste par måneder. Man nyder altså bjergetape i touren lidt mere efter en håndfuld kilometers hårdt løb.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Har brugt det meste af aftenen på at færdig lodde et klon projekt der har ligget stille i en 8 måneder.. Nu håber jeg bare den virker..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen