Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Tillykke Mikkel. Det er en fin film, fedt at se så forskellige personligheder snakke om samme emne.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: Min nye HTC Wildfire.

Den virker,Den gør det den skal og den var væsentligt billigere end en Desire. Klart en anbefaling herfra hvis man gerne vil have en android smartphone, men ikke gider betale en formue for en legend eller en desire.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Så er da noget, vi kan bruge alle de relic-vrag og vintage-lig til, der snart bliver umoderne.

Stort behov for træ

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Odgaard"]NO: Har fødselsdag og har blandt andet fået filmen "It Might Get Loud".[/quote]

Tillykke! Og god fornøjelse med filmen. Den er megafed.

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Little Thunder »

[quote="SustainerPlayer"]NO: Så er da noget, vi kan bruge alle de relic-vrag og vintage-lig til, der snart bliver umoderne.

Stort behov for træ[/quote]

Bravo! Men du er ond overfor alle Relic-vragene - og forresten osse overfor guitarerne! ;)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Internetdeling af mobilt bredbånd via AirPort - en ok - men lidt langsom - nødløsning. :thumbup:

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Jeg bruger mere og mere tid på at skrive musik for tiden end at sidde og nørde grej. :thumbup:

NA: Det betyder at amp og pedalboard bare står og keder sig.

NA/NO: Det betyder at jeg bruger mindre og mindre tid herinde, og mere tid på alt muligt andet.. :s hock:

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

NO: Ibrahim Electric!!!!!!! Det er 5. gang jeg ser dem, og de overrasker mig hver eneste gang! Sublim koncert! De spillede en masse nummer fra deres kommende cd og de lød pisse fedt! Glæder mig til at høre hele albummet... WOW jeg er oppe at køre!!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Fed bytur med Telemaster, Down og narkomanerne i går. "Narkomaneeeeeeeer, højreeeeeeeeee... Om!" :D

NN: Fy for den lede, hvor har jeg ondskabsfulde tømmermænd. Av av av.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Fed bytur med Telemaster, Down og narkomanerne i går. "Narkomaneeeeeeeer, højreeeeeeeeee... Om!" :D

NN: Fy for den lede, hvor har jeg ondskabsfulde tømmermænd. Av av av.[/quote]

Efter nattens/morgenens eskapader står det mig ret klart at vi alle sammen, unægteligt ender i helvede..... :twisted:

Jeg har sådan ca. kun to ting på programmet idag. Burger og bold! Hurra for superliga.. tour de pansy's - go F*** yourselves :clap:
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Odgaard"]NO: Har fødselsdag og har blandt andet fået filmen "It Might Get Loud".[/quote]

Klassegave og tillykke :)

NO: Søndag uden tømmermænd og med chill hele dagen :)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Skarøfestival her i weekenden: <a href="http://www.skaroefestivalen.dk/" rel="nofollow">http://www.skaroefestivalen.dk/</a>

Musikprogrammet falder godt nok en del ved siden af min smag, men stemning er fantastisk på sådan en lillebitte ø, der for en weekend 20-dobler (bogstaveligt!) indbyggertallet. Og så er jeg kommet på øen siden jeg var en bette knægt, så jeg kender de fleste af de lokale.[/quote]

Update: NO: Skarøfestival! Højdepunkterne var helt klart Stig Møller/Peter Ingemann og Odensebandet Termostat. Stig Møller er jo fuldstændig væk fra vinduet, men på den fede, hippie-agtige måde. Termostat kendte jeg slet ikke (eller det vil sige, det viste sig jeg kendte forsangeren), men dem skal jeg bestemt høre igen, for det var sgu fedt. Og underligt. Men fedt.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Jeg siger tak for lykønskningerne.

NO: I dag fik jeg en forsinket fødselsdagsgave. Dette maleri:

Billede

60x70cm finurlig og flot kunst fra samme kunstner som dekorerede min kunstspade.

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

NO: har haft en rimelig produktiv dag

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Lause »

[quote="Martin60"]NO: Ibrahim Electric!!!!!!! Det er 5. gang jeg ser dem, og de overrasker mig hver eneste gang! Sublim koncert! De spillede en masse nummer fra deres kommende cd og de lød pisse fedt! Glæder mig til at høre hele albummet... WOW jeg er oppe at køre!![/quote]

Stefan Pasborg er altså også en virkelig dygtig slager!! Hans tilgang til teknikken og groovet er vildt - og sjældent set i DK...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Ibrahim Electric er helt igennem fantastiske.

NO: Bandhygge i lørdags - hold kæft hvor var det grineren

NN: Jeg har vist stadig lidt tømmermænd.

NO2: Fødselsdagsmiddag med kæreste, forældre og mormor i går - det blev faktisk meget vellykket. Men damn, jeg var træt bagefter.
Modded guitars were crap right out of the factory

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: At stå op og føle sig så oven på, at man gider lave røræg og cocktailpølser til morgenmad :D

NO2: Earl Grey med mælk. Prøvede det for 2 dage siden, og det er allerede blevet en fast del af min morgenmad.. Det smager sgu godt!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Jacob"]
NO2: Earl Grey med mælk. Prøvede det for 2 dage siden, og det er allerede blevet en fast del af min morgenmad.. Det smager sgu godt![/quote]

Øh, undskyld, er du klassisk musiker? Rockmusikere drikker da ikke te! Det er kun for tøser.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="kraen"][quote="Jacob"]
NO2: Earl Grey med mælk. Prøvede det for 2 dage siden, og det er allerede blevet en fast del af min morgenmad.. Det smager sgu godt![/quote]

Øh, undskyld, er du klassisk musiker? Rockmusikere drikker da ikke te! Det er kun for tøser.[/quote]

Hahaha! :lol:

Det er top-fesent, I know, men det smager sgu godt! :s hh: :lol:

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Jacob"][quote="kraen"][quote="Jacob"]
NO2: Earl Grey med mælk. Prøvede det for 2 dage siden, og det er allerede blevet en fast del af min morgenmad.. Det smager sgu godt![/quote]

Øh, undskyld, er du klassisk musiker? Rockmusikere drikker da ikke te! Det er kun for tøser.[/quote]

Hahaha! :lol:

Det er top-fesent, I know, men det smager sgu godt! :s hh: :lol:[/quote]

Fair nok. Det skulle også ses med et glimt i øjet.
Men totalt overskudsagtig og optur med røræg og pølser til morgenmad. Jeg sidder og bliver lidt småmisundelig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen