Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="kraen"]

Fair nok. Det skulle også ses med et glimt i øjet.
Men totalt overskudsagtig og optur med røræg og pølser til morgenmad. Jeg sidder og bliver lidt småmisundelig.[/quote]

Læste den også med et lille glimt i øjet ;)

Det er skam også sjældent at jeg vågner op og gider lave røræg, men når det sker skal det da udnyttes! :lol:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Hmmm - jeg sidder lige og drikker en kop te, men jeg er selvfølgelig også bare ballemusiker :)

Til gengæld skal det der mælk da bare holdes langt væk fra varme drikke (det kan til nød gå an i varm kakao)
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Jacob"]
Det er skam også sjældent at jeg vågner op og gider lave røræg, men når det sker skal det da udnyttes! :lol:[/quote]

Jeg har ferie, så det sker lige præcis hver dag! Til gengæld drikker jeg kaffe til ;)

NO: Stadig ferie, og et par dage mere helt uden planer. Jeg overvejer fortsat at klippe hæk på et tidspunkt, men det haster vel ikke...

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Toto optager koncerten i morgen i KB Hallen - som det eneste sted.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Det der ferie. Jeg er klart fan. :D

NO2: Min nye Dimarzio Breed burde ankomme lige om lidt med den rare postmand - og det nye bagtæppe til Volt burde dukke op i dag eller i morgen.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

[quote="kraen"]NO: Toto optager koncerten i morgen i KB Hallen - som det eneste sted.[/quote]

Det får mig bare til at glæde mig endnu mere!! ;)

NO: Toto koncert i morgen i KB-hallen!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Urup"][quote="kraen"]NO: Toto optager koncerten i morgen i KB Hallen - som det eneste sted.[/quote]

Det får mig bare til at glæde mig endnu mere!! ;)

NO: Toto koncert i morgen i KB-hallen![/quote]

Den får lige en +1.. Hold kæft jeg glæder mig! :)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Urup"][quote="kraen"]NO: Toto optager koncerten i morgen i KB Hallen - som det eneste sted.[/quote]

Det får mig bare til at glæde mig endnu mere!! ;)

NO: Toto koncert i morgen i KB-hallen![/quote]

Og det bedste er, at David Paich synes, at de aldrig har spillet bedre. Efter koncerten mangler jeg bare at se Fergie, Hungate og Jeff Porcaro før jeg har set alle Toto-medlemmer i aktion. Sidstnævnte bliver nok en kende svær at få fat på og Fergie har lige fået konstateret en uhelbredelig kræftsygdom.

Og min iPhone skal da også lige gøres klar. Foto fra d. 9. juli i Østrig: <a href="http://drp.ly/1oa4aI" rel="nofollow">http://drp.ly/1oa4aI</a>

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

... Men for helvede hvor er DSB da dyrt og langsomt herovre fra vest... Det skal man bare lade være med at tænke på! :p

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Urup"]... Men for helvede hvor er DSB da dyrt og langsomt herovre fra vest... Det skal man bare lade være med at tænke på! :p[/quote]

Og med ét blev man pludselig endnu gladere for at være fra Sjælland!! :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Okay, hvis det var Toto, som skulle være trækplasteret, glæder jeg min nu endnu mere over Jyllands lyksagligheder, og vil opfordre DSB til at genindføre storebæltsfærgerne og ugentlig diligence-kørsel.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Har lige købt ny telefon i dag. Det var bestemt tiltrængt! Den gamle gik i spas et sted mellem 10 og 20 gange dagligt, hvor eneste kur var at pille batteriet ud. Og det er begrænset hvor længe mit temperament kan holde til dén slags. Den nye telefon er en LG GD510 ... ikke det fineste på markedet, I know, men til gengæld kostede den ikke røven på en bondegård, når nu jeg ikke skulle have abonnement med.

NO2: Jeg skal IKKE til Toto-koncert på lørdag ... ahhhhh, det bliver dejligt at slippe for :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Den Breed jeg lige har modtaget i posten - hold da fest der er punch i den pickup. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

Så fik jeg en billet til Dizzy Mizz Lizzy's Farvel og tak koncert i KB Hallen.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Down"][quote="GuitaRasmus"]NO: Fed bytur med Telemaster, Down og narkomanerne i går. "Narkomaneeeeeeeer, højreeeeeeeeee... Om!" :D

NN: Fy for den lede, hvor har jeg ondskabsfulde tømmermænd. Av av av.[/quote]

Efter nattens/morgenens eskapader står det mig ret klart at vi alle sammen, unægteligt ender i helvede..... :twisted:

Jeg har sådan ca. kun to ting på programmet idag. Burger og bold! Hurra for superliga.. tour de pansy's - go F*** yourselves :clap:[/quote]

Ja, den tur var på en og samme gang meget grim og meget smuk :D Sikken nat. Av.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Jeg har faktisk købt tøj i dag. Det er en yderst sjælden begivenhed og især fordi jeg er så nærig når det kommer til tøj - jeg synes sgu det hele koster en halv arm. Men i dag fik jeg så presset mig selv til at købe både et par shorts, en t-shirt og et par sko. Så kan jeg vel klare mig et halvt år endnu

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"]NO: Jeg har faktisk købt tøj i dag. Det er en yderst sjælden begivenhed og især fordi jeg er så nærig når det kommer til tøj - jeg synes sgu det hele koster en halv arm. Men i dag fik jeg så presset mig selv til at købe både et par shorts, en t-shirt og et par sko. Så kan jeg vel klare mig et halvt år endnu[/quote]

Jeg tror godt jeg kan love dig, at du vil blive glad for at skifte shortsne ud med et par lange bukser, om et halvt år :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

El Chrissos
Himmelhund
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af El Chrissos »

NO: En helt afslappet dag med avis, tour og kaffe i solskinnet.
NN: Grunden til at jeg "har fri" i dag er at min ankel er så smadret at den ikke lige er til at gå på.
NO2: Jeg kan mærke den er ved at få det bedre.
NO3: At bo i København. Det er bare genialt, især når vejret viser sig fra sin bedste side.
Cuando yo me muera
enterradme con mi guitarra
bajo la arena.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Ser ud til hele Den Sorte Skoles sæt fra Roskilde '09 ligger på deres hjemmeside. Genialt!

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af KHoldt »

NO: Har fået overtalt min far til at købe en lille bil til mig, som han vil sætte i stand og gjort køreklar inden jeg bliver 18 :)
NO2: Nye cd'er er noget af det bedste!
NO3: En Ipod Classic 160gb er på vej med posten til mig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen