Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="kasperploug"]Jeg er nået til det punkt, hvor det kun er sjovt når jeg skal have noget nyt på(hvilket er sjældent)! :/ Lyder som et ganske fornuftigt board :) [/quote]

Yes, jeg har heller ikke rigtig gidet det i et stykke tid, sikkert fordi jeg jo har et bræt i forvejen, der fungerer aldeles glimrende. Jeg vil da heller ikke udelukke, at denne pludselige energi og aktivitet kan skyldes den kendsgerning, at jeg har haft sommerferie i lidt over en måned :-)[/quote]
Du vidste heller ikke hvilken dag der var fredag, da jeg talte med dig i går, det er ogsa en meget god indikator! :-)

Jeg skal også lave board i morgen. Hold kæft det bliver hyggeligt.

NO: så Har vi endelig fået sat vores opvaskemaskine til. Det tog det meste af dagen at få lavet. Huller til afløb og vand, og trække slanger. Så er den ting vi diskuterer mest her på matriklen ikke så stort et problem mere.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Opvaskemaskiner er generelt en langt federe opfindelse end pedalbrædder...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasser »

NO: Weissbier

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Petunia »

[quote="Sasha"]Opvaskemaskiner er generelt en langt federe opfindelse end pedalbrædder...[/quote]
Kan kun være 100% enig! :clap:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Har lige været til første "møde" med ham der skal stå for den visuelle del af morfar-bandet. En grafiker, der er fuld af gode idéer, er vild med musikken, og super tændt på at få et rigtig godt resultat ud af logo, bandbilleder, og hvad der ellers hører til.

NO2: Mødet var henlagt til forsangerens kolonihave, så der blev både budt på grillpølser og øller :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Har 27 års fødselsdag i dag og en af gaverne fra min søde kæreste var Mötörhead billetter til koncerten på Vega! :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Petunia"][quote="Sasha"]Opvaskemaskiner er generelt en langt federe opfindelse end pedalbrædder...[/quote]
Kan kun være 100% enig! :clap:[/quote]

Opvaskemaskiner er en langt federe opfindelse end det meste
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"][quote="Petunia"][quote="Sasha"]Opvaskemaskiner er generelt en langt federe opfindelse end pedalbrædder...[/quote]
Kan kun være 100% enig! :clap:[/quote]

Opvaskemaskiner er en langt federe opfindelse end det meste[/quote]

Jeg er helt enig! selvom det tog omkring 5-6 timer før den var tilsluttet og jeg skar mig adskellige steder under processen, så var det det værd! (Jeg er ikke en tosse der selv gik i krig, min far var med). Det er ikke problemfrit at lave vandtilførsel og afløb i en lille lorte Københavner lejlighed!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Nej, da jeg fik gjort det i min gamle lejlighed var installationen dyrere end opvaskemaskinen :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

[quote="efrandsen"]NO: Har 27 års fødselsdag i dag og en af gaverne fra min søde kæreste var Mötörhead billetter til koncerten på Vega! :D


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Tillykke med fødselsdagen.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO:Weekend
NO2: Prince i morgen
NO3: Der har været godt gang i salget på DBA, så nu er der masser af dejlige lommepenge til ...
NO4: Smukfest, der starter lige om lidt :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"]
NO4: Smukfest, der starter lige om lidt :) [/quote]

Det er da imponerende, at kjøwenhawnerne ligefrem kommer rejsende til for at opleve jysk bonderøvsfestival, når det er værst... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg har altid haft et særligt hjerteligt forhold til bonderøve.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jamen, så er du da kommet til rette sted. For der er rigeligt (!!!) af dem hernede i baghaven i næste weekend.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

No: god dag i øvelokalet med telemøller. Jeg fik samlet min 76' strat og loddet al elektronikken om, den var helt Fucked. Dog tror jeg fjedrene i den er blevet lidt slappe. Tremoloen flyder selv om der er 5 fjedrene i, og kloen er skruet ret langt i. Så vibratoen er lidt skør og holder ikke stemningen. Men den lyder og spiller skide godt.
No2: nyt board. Masser af fede pedaler! Incl nyanskaffelser: el capistan. Så må vi se om jeg lyder ligesom the edge. Ligesom Rask! :-)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Rasmus"]No: god dag i øvelokalet med telemøller. Jeg fik samlet min 76' strat og loddet al elektronikken om, den var helt Fucked. Dog tror jeg fjedrene i den er blevet lidt slappe. Tremoloen flyder selv om der er 5 fjedrene i, og kloen er skruet ret langt i. Så vibratoen er lidt skør og holder ikke stemningen. Men den lyder og spiller skide godt.
No2: nyt board. Masser af fede pedaler! Incl nyanskaffelser: el capistan. Så må vi se om jeg lyder ligesom the edge. Ligesom Rask! :-)[/quote]

Nemlig. Kald mig bare "B.S. Kanten Rask". ;-)

(Og nej, Møller, der skal ingen forklaring til. )
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Prince i Amager Bio. Det kan siges kort: FEST!
Billeder af gear kommer på lige om lidt...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

SyreCorp
Himmelhund
Indlæg: 45
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af SyreCorp »

NO: På vej ud af døren for at køre ud og pakke. Bands første gig. Min første gang på en scene i 20 år og 3 måneder.

Spændt som en ... øhm... meget spændt ting.
Less is more, but more is way way more.[/size]

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SyreCorp"]NO: På vej ud af døren for at køre ud og pakke. Bands første gig. Min første gang på en scene i 20 år og 3 måneder.

Spændt som en ... øhm... meget spændt ting.[/quote]

Fedt! Giv den gas, husk på at publikum er på din side, og vigtigst af alt - nyd det. :-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Rasmus"]No: god dag i øvelokalet med telemøller. Jeg fik samlet min 76' strat og loddet al elektronikken om, den var helt Fucked. Dog tror jeg fjedrene i den er blevet lidt slappe. Tremoloen flyder selv om der er 5 fjedrene i, og kloen er skruet ret langt i. Så vibratoen er lidt skør og holder ikke stemningen. Men den lyder og spiller skide godt.
No2: nyt board. Masser af fede pedaler! Incl nyanskaffelser: el capistan. Så må vi se om jeg lyder ligesom the edge. Ligesom Rask! :-)[/quote]

Nemlig. Kald mig bare "B.S. Kanten Rask". ;-)

(Og nej, Møller, der skal ingen forklaring til. )[/quote]

Du ved godt, at det her er rigtig svært for mig, ikke? :-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen