Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Grillhygge og efterfølgende WhoMadeWho koncert på Egmont Kollegie. i aftren bliver en god aften! Med Punch! 8-)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Ny spade just kommet til huse...

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: Fed tur til Stockholm og gay wedding! Bad Romance spillet af strygerkvartet, da de gik ned fra "alteret"!
NN: Startede med et hævet knæ, derefter blev begge børn syge og har kastet op siden.
NA: At have svigermekanikken med...
NN2: Prøvede lige en SG Historic RI eller noget - den havde jeg ikke råd til men den var sku lækker.
NO2: At komme hjem til spaderne!

Anders B
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anders B »

NO: Nye strenge på min Hummingbird.. den var nærmest aldrig lydt bedre.. :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Min datter er lige startet i 6. klasse, og havde første musiktime i dag. Det lader til, at der er sket lidt på den front, siden jeg gik i skole, for de har allerede på førstedagen haft rigtige instrumenter i hånden :s hock: I min skoletid kunne man fint have omdøbt 'musik' til 'afsyngning af Højskolesangbogen fra ende til anden, i en fuldt sluttet cyklus, akkompagneret af Tove på ustemt klaver'. Jeg mindes kun en enkelt gang, hvor vi alle fik udleveret hver sin xylofon. Det resulterede i så øredøvende larm (hvad fanden havde hun regnet med fra en 5. klasse??), at det aldrig gentog sig igen.

NO2: Og de mener det tilsyneladende alvorligt, på min datters skole, for hun blev opfordret til at gå hjem og støve dén elguitar, jeg købte til hende for nogle år siden, og som har stået til pynt på værelset lige siden, af, og prøve at spille lidt på den. Og det brugte hun så et par timer på her i eftermiddags. Ja, min akustiske fik også en svingtur, faktisk :banana-guitar:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Min datter er lige startet i 6. klasse, og havde første musiktime i dag. Det lader til, at der er sket lidt på den front, siden jeg gik i skole, for de har allerede på førstedagen haft rigtige instrumenter i hånden :s hock: I min skoletid kunne man fint have omdøbt 'musik' til 'afsyngning af Højskolesangbogen fra ende til anden, i en fuldt sluttet cyklus, akkompagneret af Tove på ustemt klaver'. Jeg mindes kun en enkelt gang, hvor vi alle fik udleveret hver sin xylofon. Det resulterede i så øredøvende larm (hvad fanden havde hun regnet med fra en 5. klasse??), at det aldrig gentog sig igen.

NO2: Og de mener det tilsyneladende alvorligt, på min datters skole, for hun blev opfordret til at gå hjem og støve dén elguitar, jeg købte til hende for nogle år siden, og som har stået til pynt på værelset lige siden, af, og prøve at spille lidt på den. Og det brugte hun så et par timer på her i eftermiddags. Ja, min akustiske fik også en svingtur, faktisk :banana-guitar:[/quote]

Som musiklærer, vælger jeg på mine kollegers vejne, at tage dette som en fælles kompliment! ;) Rart at høre en positiv oplevelse fra den danske folkeskole :clap:

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Der var en her på matriklen, der syn's det var en fantastisk ide, at jeg købte en bog om guitar-pedals-elektronik.. Og det var ikke mig..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Så er der skrevet under på ægteskabserklæring og navneændring. Nu kan vi bare vente 2 måneder på at bryllupdagen oprinder...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Starcaster"][quote="GodSpeedDK"]NO: Min datter er lige startet i 6. klasse, og havde første musiktime i dag. Det lader til, at der er sket lidt på den front, siden jeg gik i skole, for de har allerede på førstedagen haft rigtige instrumenter i hånden :s hock: I min skoletid kunne man fint have omdøbt 'musik' til 'afsyngning af Højskolesangbogen fra ende til anden, i en fuldt sluttet cyklus, akkompagneret af Tove på ustemt klaver'. Jeg mindes kun en enkelt gang, hvor vi alle fik udleveret hver sin xylofon. Det resulterede i så øredøvende larm (hvad fanden havde hun regnet med fra en 5. klasse??), at det aldrig gentog sig igen.

NO2: Og de mener det tilsyneladende alvorligt, på min datters skole, for hun blev opfordret til at gå hjem og støve dén elguitar, jeg købte til hende for nogle år siden, og som har stået til pynt på værelset lige siden, af, og prøve at spille lidt på den. Og det brugte hun så et par timer på her i eftermiddags. Ja, min akustiske fik også en svingtur, faktisk :banana-guitar:[/quote]

Som musiklærer, vælger jeg på mine kollegers vejne, at tage dette som en fælles kompliment! ;) Rart at høre en positiv oplevelse fra den danske folkeskole :clap:[/quote]

Åh, jamen jeg har skam masser af roser til den danske folkeskole. Eller i hvert fald den del af den, jeg har haft med at gøre i forbindelse med min datter. Det er altid populært at beklage sig over hvor slemt det står til nu om dage, og hvordan folkeskolen er i frit fald udover afgrunden, men når jeg sammenligner min egen og min datters skolegang, så er det gået med syvmileskridt i den rigtige retning, på de godt 20 år, der har ligget imellem. Både hvad angår lærerstab, faglighed, alt det som ikke lige hører under faglighed, individuelle hensyn (også til de ressourcestærke elever), osv., osv. Eneste lille anke er de fysiske rammer, men det er jo sjældent skolens skyld, at der sidder nogle jakkesæt rundt omkring, og tager økonomiske beslutninger på det område.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"


IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Jeg var flad af grin :lol:

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

:lol: :lol: :lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.180grader.dk/Politik/forslag ... ik/forslag ... tingssalen</a><!-- m -->
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="K-P"]NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.180grader.dk/Politik/forslag ... ik/forslag ... tingssalen</a><!-- m -->[/quote]

Så den var fra 180grader, og fik et surt opstød :s ick:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="K-P"]NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.180grader.dk/Politik/forslag ... ik/forslag ... tingssalen</a><!-- m -->[/quote]

Så den var fra 180grader, og fik et surt opstød :s ick:[/quote]

Jeg vil næsten garantere, at du kommer til at overleve at læse det indslag.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="K-P"][quote="VilhelmNielsen"][quote="K-P"]NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.180grader.dk/Politik/forslag ... ik/forslag ... tingssalen</a><!-- m -->[/quote]

Så den var fra 180grader, og fik et surt opstød :s ick:[/quote]

Jeg vil næsten garantere, at du kommer til at overleve at læse det indslag.[/quote]

Har læst det. Fandt "mudderkastning" ekstremt ironisk.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Jeg mindes ikke, at Søren Søltoft Holmboe har været specielt slem til at kaste med mudder.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="K-P"]Jeg mindes ikke, at Søren Søltoft Holmboe har været specielt slem til at kaste med mudder.[/quote]

Sikkert ikke, men hans bagland i Cirkus-partiet har aldrig været særligt gode. Men lad det være det.

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Nå ja, spaniere må jo vide, hvem Jesper Olsen er ... men ligefrem at imitere ham ... sådan OB!
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="sørendybdal"]NO: Nå ja, spaniere må jo vide, hvem Jesper Olsen er ... men ligefrem at imitere ham ... sådan OB![/quote]

Ja, den var slem - men HH var altså også umanerligt cool i den situation...

NO: Så gør OB det onde ved spansk fodbold igen. Vi kan snart heller ikke leve højt på den der efterårsdag i 1994 mere :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen